Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Prada en Malu?! Yeah right

Dan ben ik Dadelduifje.

Bewijs maar eens dat het niet zo is.

Sterkte, LittleRed!
quote:yette schreef op 28 oktober 2015 @ 06:46:

Prada en Malu?! Yeah right

Dan ben ik Dadelduifje.

Bewijs maar eens dat het niet zo is.

Sterkte, LittleRed!

Nu je het zegt.................. zelfde manier van posten.

Goedemorgen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:LittleRedRidingHood schreef op 28 oktober 2015 @ 01:02:

Ik heb er niks geks aan geproefd, maar het is het enige waar ik zo beroerd van kan zijn geworden. Ik hoop dat het nu klaar is, maar steeds als ik probeer te gaan slapen dan moet ik weer rennen... :(Kan het geen virusje zijn? Sterkte in ieder geval, nooit leuk zoiets!
quote:Morrigan- schreef op 27 oktober 2015 @ 23:22:

kijk, en dat tas hier met een proxy terugkomt tijdens haar ban staaft mijn theorie

da's iemand die slimmer is dan ze zich voordoet.Dat regelt haar vriendje voor haar.
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 oktober 2015 @ 22:30:

[...]

Vrijheid van meningsuiting staat in sommige gevallen op gespannen voet met het verbod op discriminatie of het aanzetten tot haat. Dat is de juridische benadering, maar er is natuurlijk ook een fatsoensnorm en die fatsoensnorm wordt op actueel continue overtreden. Sommigen weten heel goed hoe ze inhoudelijk binnen de lijntjes moeten blijven, maar je kan je rotopmerking ook omdraaien tot een vraag of desnoods plaats je dag in, dag uit, eenzijdige berichten van geen stijl of fok of extreem rechtse Duitse websites, of je plaatst dubieuze plaatjes. En verder wimpel je tegenstanders af door ze naief te noemen of "allochtonenknuffelaars" of je gebruikt de favoriete teksten van Geert. En dan vallen de anderen bij met smilies. Zo leuk daarInderdaad. En anders begrijp je hun tekst niet, of je wil ze niet begrijpen.
Het is het intimiderende van de manier van discussiëren van het extreemrechtse smaldeel hier waar ik koude rillingen van krijg. Hier, en nu ook al op tv: neonazi bij Pauw.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik wil geen eigen topic openen maar ik moet wel heel even mijn zenuwen kwijt. Om negen uur word ik opgehaald om om elf uur af te rijden en ik sterf van de zenuwen haha! Ik geloof niet dat ik ooit eerder zo zenuwappig ben geweest, dit is overigens mijn tweede keer afrijden. Ik ga mezelf maar even verzuipen onderde douche haha!
quote:Aemateur schreef op 28 oktober 2015 @ 08:06:

, dit is overigens mijn tweede keer afrijden. Ik ga mezelf maar even verzuipen onderde douche haha!Succes!!!
quote:lemoos2 schreef op 28 oktober 2015 @ 01:06:

Vervelend zeg. Ik drink dan altijd veel cola (of iets anders met koolzuur), dan heb ik sneller mijn maag leeg. Dan een domperidom of wat verse gember en het leed is geleden (en hopelijk dan nog een paar uurtjes slaap)

Thanks voor de tips. Cola, check. Dat hielp wel wat. Paar uurtjes slaap, maar ben zo brak al wat. Het lijkt wel over. Gelukkig, want ik zou vandaag twee taarten moeten bakken, dat werd anders niks!

Dank je wel, yette en fietsie.

En goedemorgen. Ik sla het ontbijt nog even over
Succes Aemateur!

Ik wil geen eigen topic openen maar ik moet wel heel even mijn zenuwen kwijt. Om negen uur word ik opgehaald om om elf uur af te rijden en ik sterf van de zenuwen haha! Ik geloof niet dat ik ooit eerder zo zenuwappig ben geweest, dit is overigens mijn tweede keer afrijden. Ik ga mezelf maar even verzuipen onderde douche haha!Succes!! Ik duim voor je.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 28 oktober 2015 @ 08:11:

[...]

Thanks voor de tips. Cola, check. Dat hielp wel wat. Paar uurtjes slaap, maar ben zo brak al wat. Het lijkt wel over. Gelukkig, want ik zou vandaag twee taarten moeten bakken, dat werd anders niks!

En goedemorgen. Ik sla het ontbijt nog even over Strak plan, wat je er niet in stopt hoeft er ook niet uit!

Ik wil geen eigen topic openen maar ik moet wel heel even mijn zenuwen kwijt. Om negen uur word ik opgehaald om om elf uur af te rijden en ik sterf van de zenuwen haha! Ik geloof niet dat ik ooit eerder zo zenuwappig ben geweest, dit is overigens mijn tweede keer afrijden. Ik ga mezelf maar even verzuipen onderde douche haha!Succes, we lezen wel hoe het afloopt!
Zet 'm op Aemateur!
Succes aemateur!

Ik wil geen eigen topic openen maar ik moet wel heel even mijn zenuwen kwijt. Om negen uur word ik opgehaald om om elf uur af te rijden en ik sterf van de zenuwen haha! Ik geloof niet dat ik ooit eerder zo zenuwappig ben geweest, dit is overigens mijn tweede keer afrijden. Ik ga mezelf maar even verzuipen onderde douche haha!

dat ga jij gewoon 'even' doen! prent dat jezelf maar in

toi toi toi, today is a good day om je rijbewijs te halen, let maar op!

(kom je dan ook wel even vertellen dat je 't hebt gehaald straks? )

Ik wil geen eigen topic openen maar ik moet wel heel even mijn zenuwen kwijt. Om negen uur word ik opgehaald om om elf uur af te rijden en ik sterf van de zenuwen haha! Ik geloof niet dat ik ooit eerder zo zenuwappig ben geweest, dit is overigens mijn tweede keer afrijden. Ik ga mezelf maar even verzuipen onderde douche haha!Blijven ademhalen.
quote:Morrigan- schreef op 28 oktober 2015 @ 09:19:

[...]

dat ga jij gewoon 'even' doen! prent dat jezelf maar in

toi toi toi, today is a good day om je rijbewijs te halen, let maar op!

(kom je dan ook wel even vertellen dat je 't hebt gehaald straks? )
Ikke dubbelnicken?

Ik doe niet eens dubbel-dates.

Ik heb maar 1 profiel, maar stel maar dat ik een gespeten (of door midden gedeelde) profiel heb.

De ene keer post ik prachtige plaatjes en een andere keer zijn ze stom.

Ja voor elk wat wils. Voor jong en oud.

O ja, gisteren nog een heerlijke wandeling gemaakt. Ik heb me ook nog nuttig gemaakt.

Met een takje heb ik een uitgerolde condoom opgeruimd. (Ik geloof ongebruikt, maar dan nog. Het was een kapotje.) Die was niet meer goed voor de kringloop.

Twee verpakkingen van sigaretten en repen...

Ja, de jeugd heeft het maar moeilijk. De papiertje met poep er aan. Nee, die heb ik laten liggen.

Nee, ik ben enig in mijn soort...

Slecht toetsenbord... Ik mis soms letters.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 28 oktober 2015 @ 00:46:

[...]

Jawel hoor. Een ban is op nick, niet op IP-adres."O da wis iek nieh". Maar dan moet je wel eerst een nieuwe nick aanmaken toch?
LOEP ME MAAR aub.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 28 oktober 2015 @ 00:53:

Fuck, ik eet nóóit meer zalm.

Ben er goed ziek van.Maar daar krijg je toch geen knallende koppijn (s'morgens) van?
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 28 oktober 2015 @ 10:00:

[...]

"O da wis iek nieh". Maar dan moet je wel eerst een nieuwe nick aanmaken toch? Ja nieuw mailadres en nieuwe nick maar dat is in een paar minuten gepiept.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 28 oktober 2015 @ 01:02:

Ik heb er niks geks aan geproefd, maar het is het enige waar ik zo beroerd van kan zijn geworden. Ik hoop dat het nu klaar is, maar steeds als ik probeer te gaan slapen dan moet ik weer rennen... :(Aha. Het hoeft niet het enige te zijn. Een griep kan zo boven op je vallen, je ziet het niet aankomen, aan de kant springen helpt niet.

Hoe gaat het vandaag met je?
LOEP ME MAAR aub.
quote:rosemetijs schreef op 28 oktober 2015 @ 10:04:

[...]

Ja nieuw mailadres en nieuwe nick maar dat is in een paar minuten gepiept.Vandaar dat geperma-ban'de toch kunnen reageren.
LOEP ME MAAR aub.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 28 oktober 2015 @ 08:11:

[...]

En goedemorgen. Ik sla het ontbijt nog even over Nu ben ik bijgelezen. Ik lees al hoe het met je gaat. Vandaag maar beter geen taarten eten.

ps. Maxima ligt in het ziekenhuis.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven