Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Goede-Fee schreef op 28 oktober 2015 @ 20:05:

Ik heb geen leidinggevende meer/ op dit moment. En dat is heel goed voor alle leidingevenden van mijn omgeving

Ben een ramp. Echt? Dat had ik niet van je verwacht Bonnie.
TAM Klote van je baan.

En hier kom ik veel te weinig. ..
Ik heb een leuke LG, beetje cijfertjesgek maar prima kerel. En daarvoor had ik een hele toffe. En daarvoor ook. Ik ben dan ook een heel leuke werknemer enzo
quote:vivapimpelmees schreef op 28 oktober 2015 @ 20:07:

TAM Klote van je baan.

En hier kom ik veel te weinig. ..
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 oktober 2015 @ 20:07:

Ik heb een leuke LG, beetje cijfertjesgek maar prima kerel. En daarvoor had ik een hele toffe. En daarvoor ook. Ik ben dan ook een heel leuke werknemer enzo Een super leuke leidingevende gehad, is nu een goede vriendin maar bedrijf bestaat niet meer. Daar baalde ik toen echt van. Leukste bedrijf ook ooit.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 28 oktober 2015 @ 20:03:

[...]

Ik heb bijna altijd gezeik met leidinggevenden, totaal allergisch voor autoriteit. Nu had ik een hele fijne, die wilde ik niet elke dag achter het behang plakken. Heeft ie een andere baan. Van mijn nieuwe heb ik nu al geen al te hoge pet op. Echt zo'n man die denkt dat een goed ingevuld spreadsheetje betekent dat alles in orde is in de wereld. En imo veel te hard bezig om te laten merken dat hij er is. Blurgh.Ik had ook altijd gezeik met mijn leidinggevenden, maar dat heb ik inmiddels afgeleerd. Het heeft geen enkele zin namelijk, ze doen toch niks met je gezeik. De laatste jaren roep ik vooral ja en amen en ga voor de rest mijn eigen goddelijke gang, tot grote tevredenheid van diezelfde leidinggevenden . Mijn huidige LG valt trouwens alles mee; die laat me gewoon klooien en zo één keer in de week doet ze het verplichte Puntje Van Kritiek. Waarop ik dan het obligate Ja En Amen doe, en dan is het klaar. Het is gewoon een spelletje, dat hele gedoe met arbeidsverhoudingen. En sinds ik dat spelletje door heb en braaf meespeel heb ik het een stuk beter naar mijn zin op welk werk dan ook.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 28 oktober 2015 @ 20:06:

[...]

Echt? Dat had ik niet van je verwacht Bonnie. Ja echt Clyde!
quote:ThunderassMan schreef op 28 oktober 2015 @ 19:52:

[...]

Dat klopt, maar ik ben bang dat elk bedrijf zo'n lullo in dienst heeft.

Zelfstandig ben ik al eens geweest en dat heeft me een enorme berg geld gekost.

kun je je kennis en ervaring niet op een andere manier toepassen?

ik heb zelf ook een switch gemaakt wat dat betreft. geen spijt van.
Die nu net weg is was mijn fijnste leidinggevende ooit. Dus dat vind ik heel jammer. Maar ik heb rare snuiters gehad. Heb ze het liefst op afstand.
quote:Goede-Fee schreef op 28 oktober 2015 @ 20:10:

[...]

Ja echt Clyde!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 28 oktober 2015 @ 20:10:

[...]

Ik had ook altijd gezeik met mijn leidinggevenden, maar dat heb ik inmiddels afgeleerd. Het heeft geen enkele zin namelijk, ze doen toch niks met je gezeik. De laatste jaren roep ik vooral ja en amen en ga voor de rest mijn eigen goddelijke gang, tot grote tevredenheid van diezelfde leidinggevenden . Mijn huidige LG valt trouwens alles mee; die laat me gewoon klooien en zo één keer in de week doet ze het verplichte Puntje Van Kritiek. Waarop ik dan het obligate Ja En Amen doe, en dan is het klaar. Het is gewoon een spelletje, dat hele gedoe met arbeidsverhoudingen. En sinds ik dat spelletje door heb en braaf meespeel heb ik het een stuk beter naar mijn zin op welk werk dan ook.Zo doe ik het ook
quote:Morrigan- schreef op 28 oktober 2015 @ 20:11:

[...]

kun je je kennis en ervaring niet op een andere manier toepassen?

ik heb zelf ook een switch gemaakt wat dat betreft. geen spijt van.Goed om te lezen, ik heb daar nog regelmatig aan gedacht, hoe dat is gegaan.
Ik zal ws geen leidingevenden meer kunnen plagen of het moet mezelf zijn en dat lukt dan vast heel erg goed.

Ik zie Wimpie op TV, man o man.. wat een slechte engelse uitspraak zeg.
Ik heb altijd van die "kijk mij eens fantàstisch bezig zijn"-leidinggevenden, terwijl ik meer het van het "doe gewoon je werk, lul"-type ben. Is nie handig nie
Ha TAM

Klote met je baan zeg.
Ik heb geen leidinggevende.

Maar morgen een sollicitatiegesprek.
quote:vivapimpelmees schreef op 28 oktober 2015 @ 20:22:

Maar morgen een sollicitatiegesprek.Succes Pimpel! Ik trap mijn duimen alvast aan!

Maar morgen een sollicitatiegesprek.Succes! Is het een leuke baan?
Het lijkt me een heeeeel leuke baan in mijn favoriete bedrijfstak.

Ben al blij dat ik uitgenodigd ben. Want al die afwijzingen werken niet echt motiverend...
quote:vivapimpelmees schreef op 28 oktober 2015 @ 20:28:

Het lijkt me een heeeeel leuke baan in mijn favoriete bedrijfstak.

Ben al blij dat ik uitgenodigd ben. Want al die afwijzingen werken niet echt motiverend...Ik zal voor je duimen!

Maar morgen een sollicitatiegesprek.Dat is fijn!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 28 oktober 2015 @ 20:10:

[...]

Ik had ook altijd gezeik met mijn leidinggevenden, maar dat heb ik inmiddels afgeleerd. Het heeft geen enkele zin namelijk, ze doen toch niks met je gezeik. De laatste jaren roep ik vooral ja en amen en ga voor de rest mijn eigen goddelijke gang, tot grote tevredenheid van diezelfde leidinggevenden . Mijn huidige LG valt trouwens alles mee; die laat me gewoon klooien en zo één keer in de week doet ze het verplichte Puntje Van Kritiek. Waarop ik dan het obligate Ja En Amen doe, en dan is het klaar. Het is gewoon een spelletje, dat hele gedoe met arbeidsverhoudingen. En sinds ik dat spelletje door heb en braaf meespeel heb ik het een stuk beter naar mijn zin op welk werk dan ook.

Meestal doe ik dat ook, maar soms..........

Ik kan niet zo goed tegen algehele domheid..

Maar morgen een sollicitatiegesprek.Succes!
quote:ThunderassMan schreef op 28 oktober 2015 @ 20:34:

[...]

Meestal doe ik dat ook, maar soms..........

Ik kan niet zo goed tegen algehele domheid..

Ik begrijp dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven