Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eeb reactie in wit ;-): [fgcolor=#F7F2F2]lastig zeg! Klinkt heel verleidelijk! Moeilijk! Ik zou het ook niet weten. Zonde van die winterjas . Heb je een voor- en tegenlijst gemaakt? Lief kan altijd informeren. Misschien maakt dat de keuze wat duidelijker![/fgcolor]Venten gaan goed samen. Ze hebben echt plezier en dat is zo leuk om te zien. Als we teveel aandacht aan de jongste geven wordt de oudste nog wel jaloers, maar het gaat echt veel en veel beter dan in het begin gelukkig. Ik voed jongste nog ´s avonds, ´s nachts en ´s ochtends.
Nou ja, wit mislukt wat....
Kokos, wat een toestand! Is Kokosman nog thuis deze dagen? En gaan jullie nou op en neer naar het ziekenhuis elke keer? Meis, het lijkt me heel heftig zo. Maar wat een mooi mannetje!! Heel bijzonder om zo snel al een mooit foto van hem te zien; dankjewel!

Amalia, DOEN!! Het is geweldig voor kinderen (ik kan het weten ). Maar je twijfels zijn natuurlijk terecht. Moeilijk moeilijk...

Jin, misschien is Akela kleurenblind? Haha! Maar ik geloof nooit dat het erger is dan de wancombi's die mijn kind these days aan heeft!
Kokos, je hebt mail en ik had je gisteren al ge-smst.

Amalia, tja, dat van die winterjas is wel echt lastig natuurlijk . Kun je je huis niet verhuren dat je daar wel weer in terug kan. Wanneer zouden jullie weggaan dan? Ik zou zo gaan!
MIEP MIEP, ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!

Ja, Amalia, dat was ik die je voorbij ziet zoeven richting C. Ik wist het wel hoor. Ik verhuurde m'n huis EN m'n winterjas en ik was weg. Heerlijk lijkt me dat en dat niet werken lijkt me daar heel wat minder erg dan hier. :-)

Zo, nu weer rood:

Wat een mooooooooooooooooooooooi kereltje, Kokos. Wel een beetje een rotstart zo maar dat komt vast helemaal goed! Heel veel sterkte en hopelijk mag hij snel naar huis! Hoe vindt Lianne het?

Amalia, zo gaat het hier ook 's morgens. Hij drinkt 2-3 minuten en dan begint ie te keten. Stelletje apekoppen zijn het. :-)

Ok, even posten!

Ow, niet wit dus. Oeps.
Ha ha ha, ik heb ook 6x een poging gedaan voor het wit! niet te doen hè? Daarom is het bij mij nu ook heeeeel licht roze, slim.

Ja, doen? We willen dat idd dit huis verhuren, maar het is nu zo mooi. Straks is het uitgewoond En wat moet ik nou doen de hele dag daar??? Alles moet met de auto. Je loopt niet even een rondje langs bij de buren, want die heb je niet. Nouja, niet zoals hier.

Oooooh, moeilijk!!!

Oh, er flipt er een (Berend) want die wil op de computer. No way, ik ben weg
Iemand nog albert heyn sesamstraatfiguurtjes over? Ik heb nog nodig:

tommie, Bert, Koekiemonster en elmo.
En we hebben een Pino over, voor de liefhebber
Bedoel je van het Ernie toetje Amalia? Ik heb een boel dubbele, ik heb alleen geen idee waar ze liggen...:-$
Ja, die van AH eigen merk, Je trekt ze open en dan heb je eerst een gesealt figuurtje en daaronder zit de yoghert.
Hier ook een boel dubbele, maar hier wordt er veel mee gespeeld, dus ook geen idee waar ze liggen. En juul vindt het ook geen punt overigens om dubbele te hebben, altijd weer een feestje zo,n toetje
Amalia: ik zou niet gaan als ik net gesetteld zou zijn, maar als dat graag is wat jullie willen, dan zijn 3 jaar ook weer zo voorbij
Kijk en dat is pas wit...
+ poppetje
Hai!

Amalia: jullie kennende: gaan... En wat doe je hier de hele dag? Hier werk je toch ook niet? en daar lekker zwemmen, strand etc. En met auto kom je een heel eind... Per wanneer zou het zijn?

Mal: graag gedaan! Spannend met de medicatie... Hoe is het gegaan vandaag bij kdv?
Ja, vraag me hier ook af wat ik de hele dag doe....
wat houdt je/jullie het meeste tegen?
Tja, niets eigenlijk. De kinderen. Vraag me af of we het wel kunnen maken zeg maar.

Maar het is helemaal nog niet zeker hoor. Mss laten ze man wel helemaal niet gaan van z;n werk hier, en mss willen ze hem daar nieteens hebben.
Tsja, zullen je kinderen er slechter van worden? Dat geloof ik niet zo... Maar het zal een combinatie van zijn. Ik zou het persoonlijk niet doen, maar daarom ben ik ik en niet jij!
Amalia, wanneer kan ik langskomen????? Ik zou, net als Mamax, morgen op vliegtuig kunnen stappen. Ze hebben er toch wel een golfbaan he???

Bridge, ik heb vandaag een regenboog gezien!

Kokos, wat een dotje. Ik hoop toch zo dat hij snel mee naar huis mag. Hoest met je kraamtranen? Kijk nou wat prahahachttig, boeh hoe hoe. Ik zie me nog op de bank zitten. Kan me voorstellen dat het allemaal nog heftiger is als je popje in het zkh is.

Morgen fot'os van de verbouwing! Het wordt echt super mooi. Stuckie is klaar (helaas duurt het door het takkenweer wel enorm lang tot stuc droog is dus dat wordt ongeverft verhuizen . Dat had ik niet zo in mijn hoofd maar ja, je doet er niks aan.

Zo, verder nog wat leuks te doen hier? Relletje ergens ofzo?

Mal, J goede dag gehad vandaag?

Hellus, hoest?
anoniem_2523 wijzigde dit bericht op 01-10-2008 21:44
Reden: doooor, droooog enz
% gewijzigd
oh, maken tegenover ouders bedoel ik! Niet voor hun, zij zullen het wel heel leuk vinden hoor denk ik
JA JA foto's van de verbouwing!! Ben benieuwd.
quote:Suze2 schreef op 01 oktober 2008 @ 21:43:

Bridge, ik heb vandaag een regenboog gezien!

Ah wat leuk! Ik heb gezocht, maar niet gevonden... Leuk dat je het ook even zegt hier!
quote:amalia schreef op 01 oktober 2008 @ 21:43:

oh, maken tegenover ouders bedoel ik! Niet voor hun, zij zullen het wel heel leuk vinden hoor denk ikZouden zij voor jou ook hier blijven? En zouden zij willen dat je voor hun hier blijft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven