Good Luck!
woensdag 1 oktober 2008 om 14:30
Eeb reactie in wit
: [fgcolor=#F7F2F2]lastig zeg! Klinkt heel verleidelijk! Moeilijk! Ik zou het ook niet weten. Zonde van die winterjas . Heb je een voor- en tegenlijst gemaakt? Lief kan altijd informeren. Misschien maakt dat de keuze wat duidelijker![/fgcolor]Venten gaan goed samen. Ze hebben echt plezier en dat is zo leuk om te zien. Als we teveel aandacht aan de jongste geven wordt de oudste nog wel jaloers, maar het gaat echt veel en veel beter dan in het begin gelukkig. Ik voed jongste nog ´s avonds, ´s nachts en ´s ochtends.
woensdag 1 oktober 2008 om 14:46
Kokos, wat een toestand! Is Kokosman nog thuis deze dagen? En gaan jullie nou op en neer naar het ziekenhuis elke keer? Meis, het lijkt me heel heftig zo. Maar wat een mooi mannetje!! Heel bijzonder om zo snel al een mooit foto van hem te zien; dankjewel!
Amalia, DOEN!! Het is geweldig voor kinderen (ik kan het weten ). Maar je twijfels zijn natuurlijk terecht. Moeilijk moeilijk...
Jin, misschien is Akela kleurenblind? Haha! Maar ik geloof nooit dat het erger is dan de wancombi's die mijn kind these days aan heeft!
Amalia, DOEN!! Het is geweldig voor kinderen (ik kan het weten ). Maar je twijfels zijn natuurlijk terecht. Moeilijk moeilijk...
Jin, misschien is Akela kleurenblind? Haha! Maar ik geloof nooit dat het erger is dan de wancombi's die mijn kind these days aan heeft!
woensdag 1 oktober 2008 om 15:37
MIEP MIEP, ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!
Ja, Amalia, dat was ik die je voorbij ziet zoeven richting C. Ik wist het wel hoor. Ik verhuurde m'n huis EN m'n winterjas en ik was weg. Heerlijk lijkt me dat en dat niet werken lijkt me daar heel wat minder erg dan hier.
Zo, nu weer rood:
Wat een mooooooooooooooooooooooi kereltje, Kokos. Wel een beetje een rotstart zo maar dat komt vast helemaal goed! Heel veel sterkte en hopelijk mag hij snel naar huis! Hoe vindt Lianne het?
Amalia, zo gaat het hier ook 's morgens. Hij drinkt 2-3 minuten en dan begint ie te keten. Stelletje apekoppen zijn het.
Ok, even posten!
Ja, Amalia, dat was ik die je voorbij ziet zoeven richting C. Ik wist het wel hoor. Ik verhuurde m'n huis EN m'n winterjas en ik was weg. Heerlijk lijkt me dat en dat niet werken lijkt me daar heel wat minder erg dan hier.
Zo, nu weer rood:
Wat een mooooooooooooooooooooooi kereltje, Kokos. Wel een beetje een rotstart zo maar dat komt vast helemaal goed! Heel veel sterkte en hopelijk mag hij snel naar huis! Hoe vindt Lianne het?
Amalia, zo gaat het hier ook 's morgens. Hij drinkt 2-3 minuten en dan begint ie te keten. Stelletje apekoppen zijn het.
Ok, even posten!
woensdag 1 oktober 2008 om 17:18
Ha ha ha, ik heb ook 6x een poging gedaan voor het wit! niet te doen hè? Daarom is het bij mij nu ook heeeeel licht roze, slim.
Ja, doen? We willen dat idd dit huis verhuren, maar het is nu zo mooi. Straks is het uitgewoond En wat moet ik nou doen de hele dag daar??? Alles moet met de auto. Je loopt niet even een rondje langs bij de buren, want die heb je niet. Nouja, niet zoals hier.
Oooooh, moeilijk!!!
Oh, er flipt er een (Berend) want die wil op de computer. No way, ik ben weg
Ja, doen? We willen dat idd dit huis verhuren, maar het is nu zo mooi. Straks is het uitgewoond En wat moet ik nou doen de hele dag daar??? Alles moet met de auto. Je loopt niet even een rondje langs bij de buren, want die heb je niet. Nouja, niet zoals hier.
Oooooh, moeilijk!!!
Oh, er flipt er een (Berend) want die wil op de computer. No way, ik ben weg
woensdag 1 oktober 2008 om 20:19
woensdag 1 oktober 2008 om 21:43
Amalia, wanneer kan ik langskomen????? Ik zou, net als Mamax, morgen op vliegtuig kunnen stappen. Ze hebben er toch wel een golfbaan he???
Bridge, ik heb vandaag een regenboog gezien!
Kokos, wat een dotje. Ik hoop toch zo dat hij snel mee naar huis mag. Hoest met je kraamtranen? Kijk nou wat prahahachttig, boeh hoe hoe. Ik zie me nog op de bank zitten. Kan me voorstellen dat het allemaal nog heftiger is als je popje in het zkh is.
Morgen fot'os van de verbouwing! Het wordt echt super mooi. Stuckie is klaar (helaas duurt het door het takkenweer wel enorm lang tot stuc droog is dus dat wordt ongeverft verhuizen . Dat had ik niet zo in mijn hoofd maar ja, je doet er niks aan.
Zo, verder nog wat leuks te doen hier? Relletje ergens ofzo?
Mal, J goede dag gehad vandaag?
Hellus, hoest?
Bridge, ik heb vandaag een regenboog gezien!
Kokos, wat een dotje. Ik hoop toch zo dat hij snel mee naar huis mag. Hoest met je kraamtranen? Kijk nou wat prahahachttig, boeh hoe hoe. Ik zie me nog op de bank zitten. Kan me voorstellen dat het allemaal nog heftiger is als je popje in het zkh is.
Morgen fot'os van de verbouwing! Het wordt echt super mooi. Stuckie is klaar (helaas duurt het door het takkenweer wel enorm lang tot stuc droog is dus dat wordt ongeverft verhuizen . Dat had ik niet zo in mijn hoofd maar ja, je doet er niks aan.
Zo, verder nog wat leuks te doen hier? Relletje ergens ofzo?
Mal, J goede dag gehad vandaag?
Hellus, hoest?
anoniem_2523 wijzigde dit bericht op 01-10-2008 21:44
Reden: doooor, droooog enz
Reden: doooor, droooog enz
% gewijzigd