Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:fashionvictim schreef op 30 oktober 2015 @ 11:57:

Ik moet ineens aan die forummodellenwedstrijd denken, hahahaha. Echt, ik moet hier weg!De tijd is gekomen dat wij ons naar de Libelle moeten begeven.
Bedankt allemaal!

Het belangrijkste is, dat er nog hoop is. Als de haard van zijn epilepsie weggehaald kan worden, ziet de toekomst er een stuk beter uit. Bovendien bestaat de kans dat z'n IQ door de operatie met 10-15 punten stijgt. Altijd mooi meegenomen
quote:yasmijn schreef op 30 oktober 2015 @ 12:01:

[...]

De tijd is gekomen dat wij ons naar de Libelle moeten begeven.Die arme vrouwen daar overleven dat niet.
quote:yette schreef op 30 oktober 2015 @ 11:49:

[...]

Tot nu toe waren alle onderzoeken onschuldiger, behalve die keer dat ze radioactief spul in z'n hersenen spoten. Dus hij is het niet gewend, maar wil alles proberen om van die klote-epilepsie af te komen. Hij zei laatst dat hij z'n armen en benen zou willen geven voor een gezond hoofd. De motivatie voor de laatste twee onderzoeken wint het van de angst. Na deze Wada-test komt er nog een akelig onderzoek, dan krijgt hij een 2-weken durende diepte-eeg waarbij de elektrodes onder zijn schedel worden geplaatst.

Pfffffff wat ontzettend heftig zeg.

Het leven trekt niet rimpelloos aan je gezin voorbij zullen we maar zeggen.

quote:Star schreef op 30 oktober 2015 @ 11:59:

[...]

Ach het arme kind. Nervus Vagus stimulator geen optie voor hem?Heeft hij al, doet niks.
quote:yette schreef op 30 oktober 2015 @ 12:02:

Bedankt allemaal!

Het belangrijkste is, dat er nog hoop is. Als de haard van zijn epilepsie weggehaald kan worden, ziet de toekomst er een stuk beter uit. Bovendien bestaat de kans dat z'n IQ door de operatie met 10-15 punten stijgt. Altijd mooi meegenomen En hij was al hoogbegaafd, waar moet dat heen?
quote:yette schreef op 30 oktober 2015 @ 12:03:

[...]

Heeft hij al, doet niks.O ruk zeg.
quote:Star schreef op 30 oktober 2015 @ 12:02:

[...]

Die arme vrouwen daar overleven dat niet.Ben er ook bang voor

Bedankt allemaal!

Het belangrijkste is, dat er nog hoop is. Als de haard van zijn epilepsie weggehaald kan worden, ziet de toekomst er een stuk beter uit. Bovendien bestaat de kans dat z'n IQ door de operatie met 10-15 punten stijgt. Altijd mooi meegenomen Kijk maar uit, straks krijg je er ook ineens een extra kind bij met al die hoogbegaafdheid.
Am Yisrael Chai!

Bedankt allemaal!

Het belangrijkste is, dat er nog hoop is. Als de haard van zijn epilepsie weggehaald kan worden, ziet de toekomst er een stuk beter uit. Bovendien bestaat de kans dat z'n IQ door de operatie met 10-15 punten stijgt. Altijd mooi meegenomen
quote:yasmijn schreef op 30 oktober 2015 @ 12:01:

[...]

De tijd is gekomen dat wij ons naar de Libelle moeten begeven.God, bewaar me.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 30 oktober 2015 @ 12:04:

[...]

Kijk maar uit, straks krijg je er ook ineens een extra kind bij met al die hoogbegaafdheid.Het is inderdaad heel makkelijk om de tel kwijt te raken.
quote:fashionvictim schreef op 30 oktober 2015 @ 12:05:

[...]

God, bewaar me.Op een dag moeten we.
quote:Star schreef op 30 oktober 2015 @ 12:03:

[...]

En hij was al hoogbegaafd, waar moet dat heen? Tegen die tijd heb ik een goede reden om verontrust een topic te openen
Even heel wat anders he: ik heb me toch een pokkenhumeur vandaag! Ik haat alles en iedereen. Iemand tips om dat te overleven?
Am Yisrael Chai!
Mag ik even melden dat ik dit wel weer even ouderwets gezellig vind.
Je bent zwanger toch Fash?

Baren dan dus, maar denk dat je daar niet op zit te wachten.
quote:yasmijn schreef op 30 oktober 2015 @ 12:05:

[...]

Het is inderdaad heel makkelijk om de tel kwijt te raken.Ik heb dat alleen maar als ik drink. Dan heb ik er ineens twee, zeg maar.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 30 oktober 2015 @ 12:08:

[...]

Ik heb dat alleen maar als ik drink. Dan heb ik er ineens twee, zeg maar.Maar jij drinkt tijdelijk niet
quote:Zusenzoo schreef op 30 oktober 2015 @ 12:08:

Je bent zwanger toch Fash?

Baren dan dus, maar denk dat je daar niet op zit te wachten.Nee, dat lijkt me niet verstandig. Maar ik ben die zwangerschap wel echt meer dan zat.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 30 oktober 2015 @ 12:07:

Even heel wat anders he: ik heb me toch een pokkenhumeur vandaag! Ik haat alles en iedereen. Iemand tips om dat te overleven?Slapen of naar buiten
Je bent zelf een theepot
quote:fashionvictim schreef op 30 oktober 2015 @ 12:07:

Even heel wat anders he: ik heb me toch een pokkenhumeur vandaag! Ik haat alles en iedereen. Iemand tips om dat te overleven?Ik weet dat het jouw manier niet is, maar je uitleven op een forum wil nog wel eens helpen
O ja, je zwangerschap. Vertel eens, wanneer ben je uitgerekend?
quote:SuzanneSuus schreef op 30 oktober 2015 @ 11:54:

[...]

Het was retorisch bedoeld Kia Oh . Ik was vannacht dus wakker om het te lezen en voor mij ís het nu dus vroege morgen
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Ghehe, Star! Ik zou het bijna overwegen.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven