TVOH 2015-2016
vrijdag 23 oktober 2015 om 22:46
Even 2 battles die me enorm bij zijn gebleven omdat het geen battle leek maar meer 1 song samen. Die battles zijn het mooist maar ook het moeilijkst, wie kiest de coach. Maak die keus maar eens dan.
Jarno vs Wudstik
Dr. Rum vs April
Er zijn er trouwens veel meer, mensen halen soms echt het beste in elkaar naar boven in deze battles (en soms ook niet lol).
Jarno vs Wudstik
Dr. Rum vs April
Er zijn er trouwens veel meer, mensen halen soms echt het beste in elkaar naar boven in deze battles (en soms ook niet lol).
zaterdag 24 oktober 2015 om 13:51
quote:Yggdrasil- schreef op 23 oktober 2015 @ 21:33:
.
Wat leest dit topic ontzettend irritant met al die ontzettend kinderachtige en stomme weggehaalde teksten.
Übergeheimmmmm, oeeeeh.
Net als bij OP's zou dat eigenlijk niet meerdere keren in een topic (zo bewust) moeten mogen.
Je wilt iets delen of je wilt het niet.
Het komt ook nog eens ontzettend zielig over eigenlijk.
Ook dat niemand mag reageren en quoten. Je had aan mij een goede gehad; ik had de quotes niet voor je weggehaald in dit geval.
.
Wat leest dit topic ontzettend irritant met al die ontzettend kinderachtige en stomme weggehaalde teksten.
Übergeheimmmmm, oeeeeh.
Net als bij OP's zou dat eigenlijk niet meerdere keren in een topic (zo bewust) moeten mogen.
Ook dat niemand mag reageren en quoten. Je had aan mij een goede gehad; ik had de quotes niet voor je weggehaald in dit geval.
zaterdag 24 oktober 2015 om 14:23
On topic: Veel herkansers, ja! Hoeft van mij ook niet zo. Met uitzondering van Kelvin. Wat is die leuk 
Dat die laatste niemand bij zich had vind ik niet zo gek. Eigenlijk juist gek dat er - zo te zien - verder niemand is die dat doet. Wel zo rustig, lijkt me, haha. Ik ben zelf althans ook iemand die dat soort dingen alleen doet. Wel gezellig met Wendy en Martijn als ruimtevulling
Dat die laatste niemand bij zich had vind ik niet zo gek. Eigenlijk juist gek dat er - zo te zien - verder niemand is die dat doet. Wel zo rustig, lijkt me, haha. Ik ben zelf althans ook iemand die dat soort dingen alleen doet. Wel gezellig met Wendy en Martijn als ruimtevulling
zaterdag 24 oktober 2015 om 16:49
quote:tattou schreef op 23 oktober 2015 @ 22:46:
Even 2 battles die me enorm bij zijn gebleven omdat het geen battle leek maar meer 1 song samen. Die battles zijn het mooist maar ook het moeilijkst, wie kiest de coach. Maak die keus maar eens dan.
Jarno vs Wudstik
Dr. Rum vs April
Jarno en Wudstik waren inderdaad ontzettend goed.
Volgens mij timmeren beiden niet echt aan de weg? Jammer.
Jarno vs Wudstik
Dr. Rum vs April
Jarno en Wudstik waren inderdaad ontzettend goed.
Volgens mij timmeren beiden niet echt aan de weg? Jammer.
vrijdag 30 oktober 2015 om 20:36
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 30 oktober 2015 @ 20:35:
Ik hoop hier wat afleiding te kunnen krijgen. Gisteren is mijn verstandskies getrokken en ik heb mijn teen gekneusd! <--- boer, kiespijn!Het trekken van die verstandskies had dus meteen een negatief effect.
Ik hoop hier wat afleiding te kunnen krijgen. Gisteren is mijn verstandskies getrokken en ik heb mijn teen gekneusd! <--- boer, kiespijn!Het trekken van die verstandskies had dus meteen een negatief effect.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 30 oktober 2015 om 20:38
quote:Miss-Pippilotta schreef op 24 oktober 2015 @ 13:51:
[...]
Übergeheimmmmm, oeeeeh.
Ook dat niemand mag reageren en quoten. Je had aan mij een goede gehad; ik had de quotes niet voor je weggehaald in dit geval.Ik zeg maar één ding: lekker rustig vanavond!
[...]
Übergeheimmmmm, oeeeeh.
Ook dat niemand mag reageren en quoten. Je had aan mij een goede gehad; ik had de quotes niet voor je weggehaald in dit geval.Ik zeg maar één ding: lekker rustig vanavond!
Les temps sont durs pour les rêveurs...