Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 1 oktober 2008 om 22:32
IS met LM aan t chatten .. over dit motto
LM zegt : Wat ik zie als leuke dingen doen en een leuke tijd hebben, zie jij volgens mij vooral als een sexrelatie zonder inhoud...maar we hoeven het hier niet over te hebben hoor.
Vleer heeft als antwoord gegeven dat ze dat idd zo ziet.. of had ik dat niet moeten zeggen ?
LM zegt : Wat ik zie als leuke dingen doen en een leuke tijd hebben, zie jij volgens mij vooral als een sexrelatie zonder inhoud...maar we hoeven het hier niet over te hebben hoor.
Vleer heeft als antwoord gegeven dat ze dat idd zo ziet.. of had ik dat niet moeten zeggen ?
woensdag 1 oktober 2008 om 22:41
Ik heb geen plaatje sorry.
Maar goed men neme:
-Aluminiumfolie
-Zalm Filet
-Sambal
-Ketjap Manis
-Italiaanse roerbakgroente (AH)
Leg de zalmfilet op de aluminiumfolie, smeer deze in met een beetje sambal. Strooi er wat italiaanse roerbakgroente overheen, schenk een beetje ketjap manis overheen.
Vouw het pakketje netjes dicht (bovenkant eerst, dan de zijkanten) Stop de pakketjes in een ovenschaal en stop ze in de voorverwarmde oven van 175 graden voor 25 min in de oven.
Dan kan je zelf er nog gebakken aardappeltjes/gepofte aardappel/salade of iets bij doen!
De zalm ziet er dan heel leuk uit en lijkt erg ingewikkeld....en je kan het makkelijk van te voren maken en dan wanneer je gaat koken stop je ze zo in de voorgevormde oven.......
Maar goed men neme:
-Aluminiumfolie
-Zalm Filet
-Sambal
-Ketjap Manis
-Italiaanse roerbakgroente (AH)
Leg de zalmfilet op de aluminiumfolie, smeer deze in met een beetje sambal. Strooi er wat italiaanse roerbakgroente overheen, schenk een beetje ketjap manis overheen.
Vouw het pakketje netjes dicht (bovenkant eerst, dan de zijkanten) Stop de pakketjes in een ovenschaal en stop ze in de voorverwarmde oven van 175 graden voor 25 min in de oven.
Dan kan je zelf er nog gebakken aardappeltjes/gepofte aardappel/salade of iets bij doen!
De zalm ziet er dan heel leuk uit en lijkt erg ingewikkeld....en je kan het makkelijk van te voren maken en dan wanneer je gaat koken stop je ze zo in de voorgevormde oven.......
woensdag 1 oktober 2008 om 22:44
woensdag 1 oktober 2008 om 22:45
Xenia nee dat ben ik niet , maar LM wel .. Heb daar mee gedate , maar hij werd niet verliefd.. Ik ook niet dus was verder niet erg.. Maar hij wilde met mij blijven afspreken en ik kreeg t gevoel heel sterk dat t alleen om de sex was te doen.. waarom zou hij anderes willen blijven afspreken ?
Ik heb hem toen een smsje gestuurd dat ik vrienden genoeg heb en sexmaatje heb ik ook wel..
Hij vond dat een lullig smsje.. terwijl dat gewoon heel goed weergaf hoe ik er in stond/sta.. Nl dat ik hem niet als vriend hoef en ook niet als sexmaatje.. Tis alles of niets .. Als je geen prioriteit bent wees dan ook geen optie dus !
Ik heb hem toen een smsje gestuurd dat ik vrienden genoeg heb en sexmaatje heb ik ook wel..
Hij vond dat een lullig smsje.. terwijl dat gewoon heel goed weergaf hoe ik er in stond/sta.. Nl dat ik hem niet als vriend hoef en ook niet als sexmaatje.. Tis alles of niets .. Als je geen prioriteit bent wees dan ook geen optie dus !
woensdag 1 oktober 2008 om 22:47
quote:Vleermuis28 schreef op 01 oktober 2008 @ 22:45:
Hij vond dat een lullig smsje.. terwijl dat gewoon heel goed weergaf hoe ik er in stond/sta.. Nl dat ik hem niet als vriend hoef en ook niet als sexmaatje.. Tis alles of niets .. Als je geen prioriteit bent wees dan ook geen optie dus !Had je het niet beter zo kunnen verwoorden....miss beetje anders maar wel met dezelfde toon?
Hij vond dat een lullig smsje.. terwijl dat gewoon heel goed weergaf hoe ik er in stond/sta.. Nl dat ik hem niet als vriend hoef en ook niet als sexmaatje.. Tis alles of niets .. Als je geen prioriteit bent wees dan ook geen optie dus !Had je het niet beter zo kunnen verwoorden....miss beetje anders maar wel met dezelfde toon?
woensdag 1 oktober 2008 om 22:49
Grenzeloos verliefd .. dat afscheid nemen op schiphol van je familie en vrienden .. BRRRR zelf mee gemaakt en das zooo apart..wanneer je door de douane loopt besef je in ene dat je misschien 1 van t hele stel bv nooit weer *levend* ziet.. Omdat je naar een ander land verhuisd en van plan bent daar eigenlijk je hele leven te blijven met de liefde van je leven..
woensdag 1 oktober 2008 om 22:50
woensdag 1 oktober 2008 om 22:52
Vleer, oh dat was de liftenmeneer! (waar blijft dat afkortingenlijstje???gggrrr).
Tja, vind t ook wel beetje lullig smsje van je, eerlijk gezegd. Je had toch wel wat meer met hem dan alleen sex, al was ie dan niet verliefd. Ik denk dat ie gewoon wat meer tijd met je wilde doorbrengen, ook omdat ie zei moeilijk verliefd te worden.
Herken t wel hoor, ben zelf ook wel eens zo bot. Maarr probeer t dan toch wel weer met een luchtig grapje goed te maken.
Tja, vind t ook wel beetje lullig smsje van je, eerlijk gezegd. Je had toch wel wat meer met hem dan alleen sex, al was ie dan niet verliefd. Ik denk dat ie gewoon wat meer tijd met je wilde doorbrengen, ook omdat ie zei moeilijk verliefd te worden.
Herken t wel hoor, ben zelf ook wel eens zo bot. Maarr probeer t dan toch wel weer met een luchtig grapje goed te maken.