Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjo41 schreef op 01 november 2015 @ 23:44:

Klinkt als een topfeest, gezellig hoor!Dat was het ook, en dan te bedenken dat ik eerst niet wilde gaan
quote:vivalimegroen schreef op 01 november 2015 @ 23:55:

[...]

Dat was het ook, en dan te bedenken dat ik eerst niet wilde gaan Dat zijn de leukste feestjes!
quote:prada schreef op 01 november 2015 @ 08:02:

Ze krijgen vandaag allebei een pb van mij.

Ja. Beiden dezelfde zonder verontschuldigingen maar met excuses waarom het niet aan jou zou liggen.

Wat moet ik hier nu mee "opgestoken door een medeforummer". Tuurlijk, nu heb ik nog altijd veel zin om hier te posten.

Echt tof, dat ik nu bij elke forummer moet twijfelen dat die mij stiekem haat en bij anderen zit te stoken!

Ik heb het afgelopen jaar heel veel aan dit topic -en de lieve mensen die meeschrijven- gehad. Het raar gedoe was niet goed genoeg. Nu moet ik gaan twijfelen aan de oprechtheid van 1 van deze personen.

En aangezien ik niet wie, kan ik dus aan iedereen twijfelen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Door, ik heb volgens mij toch echt mijn hand in eigen boezem gestoken.
Praad, ik ga een PB hier niet posten. Maar je schrijft het woord excuses zelf via aanhalingstekens! En dan 2 redenen waarom het niet aan jou zou liggen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 november 2015 @ 23:54:

[...]

En ons dan niet uitnodigen?Eh ja dat had gekund. Maar het was niet mijn feestje
Dat was bedoeld omdat ik het woord excuses heel serieus nam en dat dat nog te weinig was om aan te geven hoe vervelend ik was.
Prada, je zeurt.

Verder ben ik er ook klaar mee.

Wijntje dan maar?
Nou voor mij maar even niet
quote:Jonari schreef op 02 november 2015 @ 00:36:

Prada, je zeurt.

Verder ben ik er ook klaar mee.

Wijntje dan maar?Heb je nog witte?
quote:DorothyParker schreef op 02 november 2015 @ 00:39:

[...]

Heb je nog witte?

Ja zeker.

Proost meisje!
Vandaag een zware dag gehad. Vind Allerheiligen niet leuk!

De meesten doen vriend en ik apart (ik mijn familie, hij zijn familie). Maar zijn grootvader vindt het belangrijk dat iedereen (ook aanhang dus) naar het graf van oma gaat.

Vind het rot om het verdriet in hun ogen te zien, zeker als je met de aanhang daar emotieloos staat.
Ik snap er ook niets van Prada, wat voor andere forummer? Eindeloos?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 november 2015 @ 00:47:

Ik snap er ook niets van Prada, wat voor andere forummer? Eindeloos?

Wat heeft Eindeloos met Wakkeren te maken?

En zou wel erg zijn als je je daardoor laat opsteken. Denk dat ik in 1 jaar tijd 2 keer iets tegen haar gezegd heb.
Nee, een nieuweling. Heb haar verwijderd en haar pb's verwijderd. Duidelijk een troll, heb zelfs haar naam niet meer maar het kwam over als jaloezie en ik ging daarin mee na een wijntje. Mijn verantwoordelijkheid natuurlijk.
quote:DorothyParker schreef op 02 november 2015 @ 00:49:

[...]

Wat heeft Eindeloos met Wakkeren te maken?

En zou wel erg zijn als je je daardoor laat opsteken. Denk dat ik in 1 jaar tijd 2 keer iets tegen haar gezegd heb.Wacht eerst maar af op het antwoord van Prada.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Met Eindeloos heb ik trouwens al een tijdje geen contact meer, werd vanuit het niets ineens verrot gescholden dus dat was klaar.
quote:prada schreef op 02 november 2015 @ 00:49:

Nee, een nieuweling. Heb haar verwijderd en haar pb's verwijderd. Duidelijk een troll, heb zelfs haar naam niet meer maar het kwam over als jaloezie en ik ging daarin mee na een wijntje. Mijn verantwoordelijkheid natuurlijk.Hoezo weet je haar naam niet meer?
quote:prada schreef op 02 november 2015 @ 00:51:

Met Eindeloos heb ik trouwens al een tijdje geen contact meer, werd vanuit het niets ineens verrot gescholden dus dat was klaar.Maar je beste vriendin nog wel.
Bij Door ging het vooral over haar manier van reageren op het topic van Ttas. Bij Kia was het iets persoonlijks.
Ik geloof je niet prada, tegen mij zei je dat je niet wilde vertellen want je was geen snitch. Je gaat ons nu willen doen geloven dat het een Troll was die je niet kende. En haar/zijn woord ís belangrijker dan die van Door of mij? Komaan zeg... je zoekt ruzie met Door en mij omdat een Troll iets tegen je zegt! Maak dat de kat maar wijs.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
.
quote:prada schreef op 02 november 2015 @ 00:49:

Nee, een nieuweling. Heb haar verwijderd en haar pb's verwijderd. Duidelijk een troll, heb zelfs haar naam niet meer maar het kwam over als jaloezie en ik ging daarin mee na een wijntje. Mijn verantwoordelijkheid natuurlijk.Dus na alle steun die ik geboden heb, was ik niet meer waard dan een nieuweling waarvan je de naam niet kan onthouden?
Sorry myv.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:prada schreef op 02 november 2015 @ 00:55:

[...]

Geen flauw idee, daar hebben we het eigenlijk nooit over. Ik denk het wel eigenlijk.Prada prada prada ....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven