Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 5 november 2015 om 23:37
quote:Peacy schreef op 05 november 2015 @ 23:30:
[...]
75¤? Jeetje, wat duur!Ja zeg. Die mensen hebben geen pensioen opgebouwd of niks. En vroegah kon ik er voor 15 GULDEN heen, elke keer weer. Dus mijn een biet hoor . Wij hebben trouwens wat duurdere kaartjes genomen . Oh god ik ben helemaal woepiedeloepie
[...]
75¤? Jeetje, wat duur!Ja zeg. Die mensen hebben geen pensioen opgebouwd of niks. En vroegah kon ik er voor 15 GULDEN heen, elke keer weer. Dus mijn een biet hoor . Wij hebben trouwens wat duurdere kaartjes genomen . Oh god ik ben helemaal woepiedeloepie
donderdag 5 november 2015 om 23:38
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 23:37:
[...]
Ja zeg. Die mensen hebben geen pensioen opgebouwd of niks. En vroegah kon ik er voor 15 GULDEN heen, elke keer weer. Dus mijn een biet hoor . Wij hebben trouwens wat duurdere kaartjes genomen . Oh god ik ben helemaal woepiedeloepie
[...]
Ja zeg. Die mensen hebben geen pensioen opgebouwd of niks. En vroegah kon ik er voor 15 GULDEN heen, elke keer weer. Dus mijn een biet hoor . Wij hebben trouwens wat duurdere kaartjes genomen . Oh god ik ben helemaal woepiedeloepie
I like being a mess. It's who I am.
donderdag 5 november 2015 om 23:41
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 23:37:
[...]
[...]
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 5 november 2015 om 23:41
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 23:40:
Nee zo erg nou ook weer niet zeg. Leuk dat ik toevallig deze maand wat meer heb verdiend dan normaal (haha, het moest gewoon zo wezen) maar je kunt ook overdrijven he.Maar goed dat je boterhammen gegeten hebt vanavond.
Nee zo erg nou ook weer niet zeg. Leuk dat ik toevallig deze maand wat meer heb verdiend dan normaal (haha, het moest gewoon zo wezen) maar je kunt ook overdrijven he.Maar goed dat je boterhammen gegeten hebt vanavond.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 5 november 2015 om 23:42
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 05 november 2015 @ 23:29:
Ik was in Groningen bij een try out voor de afscheidsconcerten. In de Oosterpoort, heel knus. Neus tegen het podium.
Ging Ernst staan en wat vertellen en daarna wilde hij op zijn pianokrukje gaan zitten maar keek niet. Hij ging er naast zitten *BAM* op de grond.
Hij moest zelf ook lachen gelukkig. Het was hilarisch.Zie je. Schatje toch?
Ik was in Groningen bij een try out voor de afscheidsconcerten. In de Oosterpoort, heel knus. Neus tegen het podium.
Ging Ernst staan en wat vertellen en daarna wilde hij op zijn pianokrukje gaan zitten maar keek niet. Hij ging er naast zitten *BAM* op de grond.
Hij moest zelf ook lachen gelukkig. Het was hilarisch.Zie je. Schatje toch?
donderdag 5 november 2015 om 23:46
quote:Pumps_italiaans schreef op 05 november 2015 @ 23:43:
Als Ernst zijn haar doet zoals Henny met een zwart keppeltje...
Henny heeft prachtig haar. En een beter strijkijzer. Vergelijk de kostuums eens.
Kleding en houding. Stoppels...
Ja, die lekkere peer...
Welterusten komt meteen erna. Ik ga kijken.
Ik Ernst z'n stoppels. En ik val niet zo op strakke pakken. Ernst is gewoon een lekkere ouwe hippie en ik hou d'r van.
Maar ieder z'n smaak hoor
Als Ernst zijn haar doet zoals Henny met een zwart keppeltje...
Henny heeft prachtig haar. En een beter strijkijzer. Vergelijk de kostuums eens.
Kleding en houding. Stoppels...
Ja, die lekkere peer...
Welterusten komt meteen erna. Ik ga kijken.
Ik Ernst z'n stoppels. En ik val niet zo op strakke pakken. Ernst is gewoon een lekkere ouwe hippie en ik hou d'r van.
Maar ieder z'n smaak hoor