Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Pluis, neem echt je rust. Anders komt je maar eens een weekje in het rustige Zeeland bij ons kamperen! Ga ik je thee koekjes en boekjes brengen.
Aruba klinkt als een heel verleidelijk aanbod, maar kamperen met dit weer........................... Kom ik liever gewoon op de thee

En ben vandaag hard genoeg geschrokken om echt wel heel rustig aan te gaan doen.
Pluis, goed dat je de adviezen van de vk en gyn serieus neemt en een stapje terug doet! Ga lekker genieten van de rust, hihi!

Wie vroeg dat nou over het gewicht? Ik ben in het begin bijna 1.5kg afgevallen, dat is er nog steeds niet helemaal weer bij. Dus als ik uitga van mijn startgewicht zit ik nu op -1. Morgen alweer 18 weken zwanger... geen idee of dat "normaal" is, of te weinig ofzo... maar goed, ik had ook al genoeg kilootjes zeg maar, dus een beetje interen is niet erg. Er is genoeg reserve voor de kleine zullen we maar zeggen

Voor wat betreft het voelen van die kleine, ik denk inderdaad dat ik het voel en niet meer alleen als ik heel stil in bed lig. Ook als ik gewoon zit te werken *PLOP*, gezellig vind ik dat!

Lady_bug, nog geen tekenen van een bevalling?

Summer, waar doe je dat dat proefkonijn zijn voor die echoscopisten? Ik probeerde er op te googlen, maar kan het zo snel niet vinden.

Pfff, verde weet ik niet meer wat iedereen geschreven had... ik wijt steeds meer aan zwangerschapsdementie, hahaha! Ik hoop dat iedereen een lekker weekend voor de boeg heeft, ik heb weer een drukke... dus en er waarschijnlijk pas na het weekend weer.

Doeg!
Ergens dan wel "goed" dat je zo geschrokken bent Pluis. Dat zal uiteindelijk in jouw en je kleine's voordeel werken.

Aahhh.. klinkt inderdaad gezellig Mibb. Zegt hij/zij: Hoi hier ben ik!
Ja gisterochtend had ik echt dat idee. Ik voelde niks toen ik wakker werd, maar halverwege de ochtend *plop*.

Ik heb Mibbman toen gemaild: Ah, de kleine is ook weer wakker! hihi.

Hij was helemaal vertederd, de schat.

Hoe is het met jou Aruba, zitten de vruchtbare dagen er al aan te komen?
Ja bijna!

Ik denk begin volgende week. Spannend!
Zeker spannend dan! Ik ben alvast begonnen met duimen hoor

Vriendlief is toch niet voor het werk in het buitenland ofzo he? Zul je net zien natuurlijk....

Nou ik ben er nu vandoor, ff thee drinken bij een vriendin.
mibb, 18 weken alweer! gaat ook lekker... leuk dat je het gezellige getrappel steeds meer kan voelen.

spannend aruba! geniet ervan!

pluis doe rustig aan!

gister best geschrokken

heb savonds enorme buikpijn gekregen, soort mensturatiekramp rechtsonderin (banden?) en ik wilde dan mijn benen optrekken maar dat deed nog meer zeer, heb echt een uur zoveel pijn gehad... gelukkig bleef ons kleintje ondertussen trappen dus wist ik dat ie het nog deed, was echt beetje eng... heb er de hele nacht last van gehad, als ik draaide, strekte, opstond... nu doet het wat minder zeer, maar als ik nies ofzo verkrampt mijn hele buik. iemand hier ervaring mee?
Mibb dat doe je bij http://www.fontys.nl/pers/pagina_209164.htm in de Fontys Paramedische Hogeschool Eindhoven. Best een eindje vanaf Amsterdam, maar dan plakken we er gewoon een dagje weg aan vast.
Vlinder dat klinkt echt als heftige bandenpijn. Zeker omdat je het bij het rekken en strekken had zeg maar, dan rekken die banden op en dat kan zo'n pijn doen. Heb geen ervaring dat het zo heftig is, maar weet dat het een hele stekende rotpijn is.
Aruba wordt spannend bij jou! hier alvast een besmettelijke knuffel:hug:

mibb 18 weken alweer gaat snel! Vind je dat zelf ook? Leuk he als de kleine zo schopt kan daar echt van genieten. Nog even en mibbman voelt het ook!

Willen jullie bij de 20 weken echo weten wat het wordt?

mibb wat voor leuks ga je allemaal doen dit weekend?

Hier een goede nacht gehad en hang de hele dag rond. Heb overdracht gedaan voor werk en manlief levert de mobiel in voor mij dus even helemaal niets. Voelt wel als rust.

Straks de pillen halen en hopen dat ze aanslaan.
he summer leuk zeg van die echo's!

Jammer dat ik al bijna 28 weken ben en kan maar tot 28 weken!

Voordeel van de hele situatie is dat ik over 2 weken wel weer een echo krijg om te zien of de kleine genoeg groeit! En schijnen ze regelmatig nog te doen.
Ja wat ga je nu eigenlijk doen met werk Pluis?!
ja summer, maar ik heb al wel eerder bandenpijn gehad maar dit sloeg echt alles. denk wel dat het het geweest is maar men, wat was dit heftig, zat echt te huilen op de bank. hoe is het verder met jou?

pluis, goed dat je direct dingen geregeld hebt op je werk, nu rust nemen voor jou en je mannetje. als je bij de gyn loopt in plaats van bij de vlos krijg je inderdaad meer echo's volgens mij. leuk toch?
ben je helemaal gestopt pluis? of doe je nog iets van huis uit? of werk je nog een paar dagen in de week?
Nouja zeg! Ga ik aan Pluis vragen wat ze met werk gaat doen en heeft ze dat net uitgelegd... Lekker pluis, doe maar rustig aan haha.

Vlinder, je kan altijd even bellen he als je het niet vertrouwd. Rustig aan he meid!
ik snap het niet? stopt ze helemaal met werken? of gaat ze minder werken? lees denk ergens overheen...
Ze heeft haar werk aan iemand overgedragen en haar werk?mobiel ingeleverd, zodat ze even volledige rust heeft denk ik
ja summer ik kijk het nog even aan, volgende week vrijdag ga ik weekje op vacans, als ik voor die tijd nog een keer zo'n kramp krijg ga ik nog wel even bellen, en anders hoop ik maar dat het eenmalig was...
wel goed dan pluisje! je moest 12 uur per week minderen toch? goed dta je besloten hebt er helemaal mee te stoppen, nu weet je zeker dat je aan je rust gaat toe komen. wat ga je nu doen? zal wel wennen zijn?
Ik krijg ook weleens zo'n kramp dat ik denk, kan dit wel goed zijn???

Daarna moet ik naar de wc zeg maar, dus dan waren het mn darmen die geloof ik overal en nergens in mijn buik zitten tegenwoordig hahaha.

Waar ga je heen Vlinder? Lekker hoor, wil ook wel op vakantie!
lekker weekje ardennen met wat vrienden en manlief. heb er erg zin in. gaan ook nog een avondje naar de spa-bronnen!

pluis, las net december, ff dat ik het snap.. nu even niet werken en als je terug bent van vakantie kijken of je mogelijk nog weer 50% gaat werken? nou eerst je rust maar eens pakken dan! waar ga je heen op vacans?
Daar ben ik ook weer even...

Vlinder vervelend van die krampen/bandenpijn. Hopelijk was het eenmalig, maar anders inderdaad even bellen voor de zekerheid. En natuurlijk ook steun vanaf mijn kant, daar zijn we toch voor!

Liubi leuk hoor die reportage, dat is voor later een heel leuke herinnering denk ik. Ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden.

Mibb Wauw 18 weken alweer, dat gaat snel! Tot nu toe dus alleen maar afgevallen. Leuk zeg dat je het kindje nu ook wat vaker begint te voelen. Ben benieuwd naar je buikje, staat er van jou al een foto prive?

Summer volgens mij geniet je volop

Pluis niks ego hoor je bericht. Het is juist heel belangrijk dat je hier alles kwijt kan en heel logisch dat je op zo'n moment alleen aan jezelf denkt. Juist goed! Fijn dat je vanaf nu goed in de gaten wordt gehouden door de gyn. Wanneer ga je op vakantie en hoe lang en waarheen? Verder ben ik helemaal niet nieuwsgierig hoor

Aruba volgende week aan de bak dus Lijkt me wel weer spannend na zo'n tijd 'on hold' te hebben gestaan of niet?
Vlinder, wat ik wel eens heb (ook als ik niet zwanger ben), dan heb ik op de bank een beetje in elkaar gedoken gezeten en dan zitten mn darmen klem lijkt wel. Als ik dan opsta doet dat ontzettend zeer, zou het zoiets kunnen zijn? En anders denk ik ook banden. Als het niet vertrouwd even de vk bellen anders?

Jij ook op vakantie dus, waar naar toe?

Summer, dank voor je mail. Het is voor mij ook een eindje uit de richting, maar ik ga je link zeker onthouden!

Pluis, zeker gezellig dat getrappel. We gaan komend weekend naar mijn ouders. Mijn zusje is jarig, vandaar. Het gaat inderdaad onzettend snel!! Dat vind ik ook.

We zijn er nog niet uit of we wilen weten wat het wordt met de 20weken echo.

Wanneer ga jij met vakantien en waar naar toe?

Ik ga de auto inpakken en dan duimen dat ik niet in de file kom!
Bloem er staat al we een foto prive, maar die is al 4 weken oud.

Ik zal na het weekend een nieuwe plaatsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven