Zomermoppers en wintervreugd!

16-08-2015 14:18 3005 berichten
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?

We komen trouwens hier vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Dat de toon van de berichten niet overkomen goed dat kan als ze daardoor verkeerd overkomen sorry daarvoor! maar dat verklaard nog steeds niet dat ik verwijten krijg van dingen die ik niet de laatste tijd niet gezegd heb!(daar heb ik moeite mee) Maar goed zal mijn woorden voortaan wikken en wegen
Ik weiger nog steeds om sorry te zeggen, ik klaag op mijn manier en ik weet zeker dat als mensen echt ergens mee zitten ook zo zouden klagen. Degenen die er niet tegen kunnen zetten de negeerknop maar aan of zo.

Verder klaag ik heel weinig over dingen.
En weer terug uit het bos. Wat is het daar nu toch mooi. Sommige bomen lijken gewoon wel in brand te staan. Ik herfst!
quote:sebastiaan1234 schreef op 01 november 2015 @ 10:34:

Ik heb jen, blue_lagoon en Lady-Voldemort al tijden (voor onze begrippen) niet meer gezien, daar is vast ook wel reden voor..Ik vind (ik spreek puur voor mezelf) het topic niet meer leuk. Vind het hier niet meer gezellig en daarom heb ik me teruggetrokken. Wens jullie echter nog veel schrijfplezier en een fijne herfst en winter. En het is nu inderdaad prachtig overal Annechina, heb vrijdagochtend fantastische herfstfoto's gemaakt.
Jammer Blue_Lagoon, maar ik snap het wel. Jij ook een fijne herfst en winter gewenst. En wie weet zien we je nog weer eens terug als je weer zin hebt. Wat mij betreft altijd weer welkom!
Lief, Annechina
Ik vind het hier de laatste tijd ook niet meer gezellig. We waren eerst nog een groep die praatte en klaagde over het te warme weer. We hielpen elkaar door die moeilijke periode heen. Nu is het nog niet gedaan met het te warme weer maar opeens mag er niet meer geklaagd worden omdat het al kouder is dan toen het van de zomer was. Duidelijk, dat het kouder is, maar de temperaturen zijn weer ruim boven het gemiddelde. (dat zou Sebastiaan moeten weten, die houdt de ?statische? gegevens bij) Jammer dat Kimmeke en mij hier van alles wordt verweten terwijl wij nog steeds niets anders doen dan wat wij allemaal (ja, ook jullie) de hele zomer hebben gedaan. Dus waarom is het nu opeens een probleem?
Goed ook deze week zacht weer 17 tot 19 graden en wat ik lees van weerkenners zou het mogelijk rond 14 november de temperaturen zakken naar de normale waardes maar goed dat is nog ver af we zien wel!
Zakken met die hap!
quote:blue_lagoon schreef op 01 november 2015 @ 16:28:

[...]

Ik vind (ik spreek puur voor mezelf) het topic niet meer leuk. Vind het hier niet meer gezellig en daarom heb ik me teruggetrokken. Wens jullie echter nog veel schrijfplezier en een fijne herfst en winter...Same here! Ik wens jullie een hele goede herfst. Ik geniet er in ieder geval enorm van!
quote:Annechina schreef op 01 november 2015 @ 16:12:

En weer terug uit het bos. Wat is het daar nu toch mooi. Sommige bomen lijken gewoon wel in brand te staan. Ik herfst!Prachtig hè! Wij hebben gisteren ook heerlijk op een terras bij het bos gezeten. Lekker met een sjaal om en gezicht in de zon!
Dit topic is niets meer waard, ik ga hier niks meer posten. Veel plezier en maak er nog een fijne herfst van.
Kerstvrouw ik begrijp je beslissing wel ... langs de andere kant vind ik niet dat je hier moet wegblijven!
Dit topic is dus beïndigd, als ik het begrijp? Jammer, ik zit hier pas iets van een maand regelmatig wat te plaatsen. Je hoeft die reactie van Sebastiaan heus niet zo persoonlijk op te vatten, hoor, het was maar een gewone opmerking...
The difference between what you are and who you want to be is what you do.
Ik wil het hier niet meer over hebben dus plaats ik nog reacties in dit topic dus het is hier nog niet gedaan hoor
Wat mij betreft is dit topic ook niet beëindigd hoor. Ik heb zelfs eindelijk eens een avatar genomen, afgestemd op dit topic, lekker donker en winters, haha.

Van mij mag de realiteit nu ook wel weer eens wat donkerder worden. Ik heb genoten van de afgelopen tijd met alle mooie herfstkleuren, maar het was wel errug zonnig en licht. Vanaf morgen gelukkig weer meer bewolking!
Hi iedereen! Hoe gaat het bij jullie? Zit hier momenteel gezellig met de kaarsjes aan. Het is al lekker donker buiten!

Van mij mag het inderdaad nog wat frisser zijn! Ik wil mijn handschoenen aan sjaal om heerlijk! Maar op zich heb ik ook weer

niks te klagen. Ik vind het toch ook wel weer enorm knus zo met de dagen die weer korter en donkerder worden.

De herfstblaadjes die mooi kleuren heerlijk.

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ,Ik heb gewoon zo'n zin nu in de kerstperiode. Ook al vind ik het stiekem ook super jammer dat oktober alweer voorbij is! Langzaam aan zie ik de winkelstraten en hopelijk binnenkort ook de etalages al weer versierd worden. Ik heb zin in mijn kerstboom, in glittertjes en glimmende lichtjes in de boom.

En wat denk je van al het heerlijk eten dat ons te wachten staat! Heerlijke chocolade melk met een flinke toef slagroom, lekkere gebakjes en voor nu nog ... pepernootjes , banketletters , marsepein.. Binnenkort vinden er weer sfeervolle kerstmarkten plaats nou ja je hoort het ik geniet ontzettend nu.Hopelijk worden we getrakteerd op een mooie lading sneeuw dit jaar.

En weet je jongens ...De ene kan het niet koud genoeg hebben, de ander vind het nu al prima buiten en weer andere zoals ik vinden het prima maar hopen stiekem ook op nog meer frisheid. Niks mis mee je voelt je nou eenmaal zo als je je voelt (klinkt vreemd haha)

En inderdaad , dit was ons plekje om elkaar te steunen laten we niet zo zeuren op elkaar en samen een middenweg vinden...

Kom op jongens de feestdagen komen er weer aan Love for everyone...............
Vinden jullie het niet bizar warm? Ik stikte de dievenmoord in m'n winterjas! Thuis nog even in een topje rondgelopen omdat ik helemaal oververhit was. Wel gezellig dat het zo vroeg donker is. Ben al begonnen met de Sintaankopen, hoera!
't Is al met al een heel gedoe
Pingu Als ik voor mij persoonlijk spreek , heb ik het ook nog niet super koud. Vind het wel lekker / redelijk maar een winterjas heb ik nog niet aan gehad. Wat super leuk inderdaad dat is ook zo de sint is er weer bijna , heb je kleintjes thuis? Dat vind ik dus altijd zo heerlijk de voorpret ik moet soms oppassen dat ik niet uit elkaar knal van opwinding haha tja ben gewoon gek op de feestdagen.
quote:Pingu schreef op 06 november 2015 @ 17:24:

Vinden jullie het niet bizar warm? Ik stikte de dievenmoord in m'n winterjas! Thuis nog even in een topje rondgelopen omdat ik helemaal oververhit was. Wel gezellig dat het zo vroeg donker is. Ben al begonnen met de Sintaankopen, hoera!Het is ook bizar warm zowel overdag als s 'nachts! En ik weet niet als ik dat hier nog mag vertellen maar nu is het echt niet fijn meer. Hopelijk snel normale temperaturen
Nee, heb geen kinderen, maar ook zonder kinderen is Sint leuk! Ik vind het het leukste feest van het jaar, lekker gedichten voorlezen en mooie cadeaus uitpakken. We geven geen cadeaus met Kerst, dus met Sinterklaas pakken we letterlijk en figuurlijk lekker uit. En de snoeperijen zijn zo heerlijk, speculaas...bestaat er iets lekkerders? Ik vind van niet. Grote brokken met amandelen zijn m'n favoriet.
't Is al met al een heel gedoe
Het wordt al vroeg donker!
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
En dat mag gewoon, hoor, kimmeke, ik bedoelde het niet aanvallend.
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Mooi zo! Sebastiaan

Vanacht een record temperatuur nacht voor november met 16 graden morgen 21 graden een record dag temperatuur voor een 7de november
quote:Kerstvrouw schreef op 31 oktober 2015 @ 15:03:

Daarbij vind ik dat warmteliefhebbers zich hier niet mee moeten bemoeien. Zij zullen ook gaan jammeren en janken als het kouder is, dat weet ik zeker.

waar baseer je dat nou weer op?

Ik loop niet te jammeren en te klagen, want daar wordt het niet beter van.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven