Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 november 2015 @ 18:46:

[...]

Ik ook. Gelukkig heb ik nog een hompie hasj liggen, van de vorige keer

Hasj is niet lekker.

Ik zat ook al te twijfelen of ik even een straatje om zou lopen
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 18:47:

[...]

Hasj is niet lekker.

Ik zat ook al te twijfelen of ik even een straatje om zou lopen

Ik hasj.

Maar één keer per jaar of zo hoor, als mijn pet ernaar staat.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 november 2015 @ 18:46:

[...]

Ik ook. Gelukkig heb ik nog een hompie hasj liggen, van de vorige keer Opschepper
Ik heb echt al jaren niet meer geblowd. Terwijl de coffeeshop om de hoek zit. Soms lijkt het me zo lekker, maar heb ik geen zin om er de deur voor uit te gaan.
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 18:40:

[...]

Ik was aan het werk en nam even snel tussendoor het telefoontje aan. Pas een uur later dacht ik "huh"?

Ik vraag me alleen af hoe het kan. Ik gebruik mijn cc zelden en als ik online koop alleen bij betrouwbare bedrijven.

Dan toch ergens gehackt? Niet dat je dat zekf weet natuurlijk maar daar gaan zij achter aan

Ook niets in NY met je cc gedaan?
Je bent zelf een theepot
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 18:52:

Ik heb echt al jaren niet meer geblowd. Terwijl de coffeeshop om de hoek zit. Soms lijkt het me zo lekker, maar heb ik geen zin om er de deur voor uit te gaan.Ik hoef er ook de deur niet voor uit. Ik heb een hele lieve ex-buuf, voor wie ik wel eens wat boodschapjes meeneem of zo. En in ruil daarvoor nam zij een keer een homp hasj voor me mee. Ik moet er ook niet aan denken om op mijn leeftijd nog de deur uit te moeten voor cannabis .
quote:SuzanneSuus schreef op 06 november 2015 @ 18:55:

[...]

Dan toch ergens gehackt? Niet dat je dat zekf weet natuurlijk maar daar gaan zij achter aan

Ook niets in NY met je cc gedaan?Alleen in restaurants en wat winkels betaald. Maar geen sjoemelige tentjes oid.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 november 2015 @ 18:55:

[...]

Ik hoef er ook de deur niet voor uit. Ik heb een hele lieve ex-buuf, voor wie ik wel eens wat boodschapjes meeneem of zo. En in ruil daarvoor nam zij een keer een homp hasj voor me mee. Ik moet er ook niet aan denken om op mijn leeftijd nog de deur uit te moeten voor cannabis .Ah beter Ik had vroeger een vriendin die nog wel eens wat eigen teelt opstuurde
Dat heb ik ook FG, helaas niet zo'n buuv, maar wel de leeftijd. En het dorpse hier werkt ook niet mee. De coffeeshop is een vrijstaand schuurtje langs een doorgaande weg. Ik heb geen zin in schoolplein geroddel.
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 18:58:

[...]

Ah beter Ik had vroeger een vriendin die nog wel eens wat eigen teelt opstuurde Ah, eigen teelt. Doet me denken aan vroegah, toen ik als housewarming cadeautje van een paar vrienden een wietplant kreeg, in een hele mooie pot. Voor op het balkon. Hij is jaren meegegaan, maar hij bleef altijd heel klein. Onze Bonsai-wiet, noemden we hem altijd liefkozend. Maar er kwamen elk jaar een toppen van af zeg, daar kon Joost Belinfante nog wat van leren
Zou me niks verbazen Noes, dat van die twee verschillende personen.
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 18:57:

[...]

Alleen in restaurants en wat winkels betaald. Maar geen sjoemelige tentjes oid.Dat zegt niets natuurlijk. Maar ok, het werd gecontroleerd, fijn.
Je bent zelf een theepot
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 november 2015 @ 19:03:

[...]

Ah, eigen teelt. Doet me denken aan vroegah, toen ik als housewarming cadeautje van een paar vrienden een wietplant kreeg, in een hele mooie pot. Voor op het balkon. Hij is jaren meegegaan, maar hij bleef altijd heel klein. Onze Bonsai-wiet, noemden we hem altijd liefkozend. Maar er kwamen elk jaar een toppen van af zeg, daar kon Joost Belinfante nog wat van leren
Wat waardeloos van die creditcard, Moiren!
Heppie nieuw topic

Winterharde wiet?! Die van mij overleefden dat niet
quote:SaveTheDay schreef op 06 november 2015 @ 19:06:

Heppie nieuw topic

Heerlijk op tijd
I like being a mess. It's who I am.
quote:yette schreef op 06 november 2015 @ 19:06:

Winterharde wiet?! Die van mij overleefden dat niet Dat rijmt.
quote:AllyMcBeal schreef op 06 november 2015 @ 19:08:

[...]

Heerlijk op tijd
Mijn eerste wietplanten waren best schrikken.

Ik was +/- 16 en zat buiten met m'n moeder. Wijst ze achter me naar de geraniums aan de schutting: hoe daar wiet tussen kwam?

Geen idee

Nou ja, leuke smoes verzonnen (vast gedaan door een grappig vriendje, die blommen overwinterden op mijn zolder) en toen mochten ze in de volle grond!!!

Vond m'n ouders heel cool. Tot ze ze vlak voor de oogst op de composthoop flikkerden.
quote:GrimbleGrumble schreef op 06 november 2015 @ 17:49:

Krijg net 'n smsje dat mijn lieve oude poes, die sinds we weg zijn uit Nederland bij mijn broer woont, het slecht maakr. Ze eet slecht, doet raar en begint onzindelijk te worden. Ze denken dat ze niet lang meer heeft.

Godverdomme!
quote:zuipschuit schreef op 06 november 2015 @ 18:33:

sommige mensen zijn stom Klopt.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 november 2015 @ 17:55:

[...]

Ah wat lullig. Hoe oud is Poes?

15. Respectabele leeftijd. Maar heb veel met haar meegemaakt en heb haar vorig jaar met veel pijn (en schuldgevoel) achtergelaten. Had haar wel mee willen nemen, maar daar was ze intussen te oud voor.

Bedankt voor dw hugs iedereen. Ga zondag naar haar toe.
IMHO
quote:yette schreef op 06 november 2015 @ 19:10:

Mijn eerste wietplanten waren best schrikken.

Ik was +/- 16 en zat buiten met m'n moeder. Wijst ze achter me naar de geraniums aan de schutting: hoe daar wiet tussen kwam?

Geen idee

Nou ja, leuke smoes verzonnen (vast gedaan door een grappig vriendje, die blommen overwinterden op mijn zolder) en toen mochten ze in de volle grond!!!

Vond m'n ouders heel cool. Tot ze ze vlak voor de oogst op de composthoop flikkerden.

Geniaal!

Bij ons is blowen net zo gewoon als bier. De meeste eigen teelt komt van de ouders van vrienden (de Friese taal is naar mijn vaste overtuiging gewoon een resultaat van hun agrarische opbrengst).
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 06 november 2015 @ 19:43:

[...]

Geniaal!

Bij ons is blowen net zo gewoon als bier. De meeste eigen teelt komt van de ouders van vrienden (de Friese taal is naar mijn vaste overtuiging gewoon een resultaat van hun agrarische opbrengst).
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven