Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 00:38:

[...]

Klopt.

Binnen!

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 00:46:

[...]

Wauw! Ben nu wel de Martingate aan het lezen.

Die kerel heeft 1 ding voor elkaar gekregen! Ik heb m'n beste vriendin daar leren kennen Martingate? (ben er een tijdje tussenuit geweest). Die van Edmund Burke enzo? Die heb ik nog op msn gehad. Erg mee gelachen.
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 00:48:

[...]

Martingate? (ben er een tijdje tussenuit geweest). Die van Edmund Burke enzo? Die heb ik nog op msn gehad. Erg mee gelachen.Ja, die.. Broodje tonijn, remsporen..
quote:tattou schreef op 07 november 2015 @ 00:42:

[...]

Nee hoor, die waren niet nieuw. Andere naam alleen.Wel nieuw. Twee forummers die alleen meelazen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 00:50:

[...]

Ja, die.. Broodje tonijn, remsporen..Hij had nog een nick geloof ik. Ik heb zo gelachen. Vooral omdat iedereen over de zeik ging en hij eigenlijk niets deed.
quote:tattou schreef op 07 november 2015 @ 00:21:

[...]

Echt serieus, I could care less than about a hiërarchie. Die is hier namelijk niet aan de orde ^^. wat betekenen die ^^ ?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Burke was toch een trol die alleen maar uit was op reacties? Ik vond het een nogal sneu typetje eigenlijk. Verveelde ook vrij snel want verviel in oude mannen gelul.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 07 november 2015 @ 00:54:

Burke was toch een trol die alleen maar uit was op reacties? Ik vond het een nogal sneu typetje eigenlijk. Verveelde ook vrij snel want verviel in oude mannen gelul.Ja, maar hij had meerdere nicks. Martin en iig nog eentje. Die nog eentje was erg grappig.
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 00:55:

[...]

Ja, maar hij had meerdere nicks. Martin en iig nog eentje. Die nog eentje was erg grappig.

Martin, Burke en uhh.. Jeetje, laat je me nog nadenken!

Echt gelachen toen.
Geleerde? Dat was volgens mij Burke. En die viel ook vrij snel door de mand geloof ik. Kwam een beetje als vrouwenhater over, of wilde zo over komen.
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 00:56:

[...]

Martin, Burke en uhh.. Jeetje, laat je me nog nadenken!

Echt gelachen toen.Daar schreef hij hele gedichten mee.
quote:Alixane schreef op 07 november 2015 @ 00:57:

Geleerde? Dat was volgens mij Burke. En die viel ook vrij snel door de man geloof ik. Kwam een beetje als vrouwenhater over, of wilde zo over komen.Ja die! Erg mee/om gelachen. Juist omdat het neppe er zo dik bovenop lag.
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 00:58:

[...]

Ja die! Erg mee/om gelachen. Juist omdat het neppe er zo dik bovenop lag.Hahaha, ja! En als we dan meegingen in zijn toneelstukkie, dan vond hij het niet leuk. We moesten echt tegen hem zijn, anders was voor hem de lol eraf.
quote:Alixane schreef op 07 november 2015 @ 01:00:

[...]

Hahaha, ja! En als we dan meegingen in zijn toneelstukkie, dan vond hij het niet leuk. We moesten echt tegen hem zijn, anders was voor hem de lol eraf.

Ja

Ik heb toen hele gedichten voor hem geschreven
Geleerde idd!
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 01:01:

[...]

Ja

Ik heb toen hele gedichten voor hem geschreven Kan me herinneren dat ik hem eens heb vergeleken met Narcissus vond ie ook niet echt leuk!
Zo, weer bijgelezen. Het gaat wel erg hard hier.
Nu weer rustig! :-).
Was gister ook al, maar toen was ik ook laat
Dit topic gaat sneller dan een scheet!
Goedemorgen . Fijn dag allemaal.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:zuipschuit schreef op 07 november 2015 @ 05:10:

Dit topic gaat sneller dan een scheet!Als het tempo zo hoog blijft als de afgelopen dagen zitten we in recordtijd in een nieuwe napraat .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Goedemorgen Kia!

Inderdaad, als dit zo doorgaat
Goedemorgen.

Als ik me goed herinner is het record een dag of twee / drie. Maar dat is al een hele tijd geleden.

Zuipschuit, humeur een beetje opgeklaard?
Goedemorgen allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven