Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 16:56:

[...]

Nee.Bij deze, het was sarcastisch!
quote:Nouschi schreef op 07 november 2015 @ 16:55:

[...]

Waar had je ons heen willen hebben?Actueel?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Star schreef op 07 november 2015 @ 16:56:

[...]

Klopt, maar 'julliezijnstom' is geen discussie natuurlijk.Nah, ik vind zullie ook stom. Kan best een tijdje zo over en weer gaan hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 16:56:

[...]

Dat is het natuurlijk.Sorry! Had het met rooksignalen moeten doen!
Echt, de Koningin vragen te vertekken mhuahahahahahahaha.
quote:Eleonora-1 schreef op 07 november 2015 @ 16:56:

Op het mod topic zal dit verwijderd worden dus zet ik het hier:

Wat mij betreft hebben we serieus nagepraat over een serieus onderwerp.

Geneuzel over groepjes die hier de dienst uitmaken daargelaten, ging het wel degelijk ergens over.

Mij gaat zoiets als homofobie aan het hart. Doe daar aub iets mee in plaats van vragen of het 'gezellig' kan blijven.

Er was niks gezelligs aan een aantal uitspraken vandaag en ik hoop eigenlijk dat dáár aandacht aan besteed wordt in plaats van aan een niet bestaand sfeerprobleem.

Het gaat er hier heel vaak veel harder aan toe over veel minder zwaarwegende onderwerpen.

Als het gaat om het gekift over groepjes en dat de sfeer in dát opzicht moet veranderen, prima. Maar pak dan ook de steeds terugkerende rellers dan aan die normaal postende forummers van rellen beschuldigen. Dat slaat namelijk echt nérgens op, absoluut mee eens.dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit dit
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 16:56:

Terug naar viva Viola.Daar ben ik nog nooit geweest.

Geneuzel over groepjes die hier de dienst uitmaken daargelaten, ging het wel degelijk ergens over.

Mij gaat zoiets als homofobie aan het hart. Doe daar aub iets mee in plaats van vragen of het 'gezellig' kan blijven.

Er was niks gezelligs aan een aantal uitspraken vandaag en ik hoop eigenlijk dat dáár aandacht aan besteed wordt in plaats van aan een niet bestaand sfeerprobleem.

Het gaat er hier heel vaak veel harder aan toe over veel minder zwaarwegende onderwerpen.

Als het gaat om het gekift over groepjes en dat de sfeer in dát opzicht moet veranderen, prima. Maar pak dan ook de steeds terugkerende rellers dan aan die normaal postende forummers van rellen beschuldigen. Dat slaat namelijk echt nérgens op, absoluut mee eens.

Dat.

Plus wees dapper genoeg om je opmerkingen onder je eigen nick te poneren.
Een aantal mogen blijven wat mij betreft. Maar de rest opkrassen.
quote:Nouschi schreef op 07 november 2015 @ 16:58:

[...]

Nah, ik vind zullie ook stom. Kan best een tijdje zo over en weer gaan hoor.Volgens mij nu al zo'n napraat of 80.
quote:yasmijn schreef op 07 november 2015 @ 16:58:

[...]

Dat.

Plus wees dapper genoeg om je opmerkingen onder je eigen nick te poneren.Eens. Nee, het zijn altijd 'meelezers'.
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 16:58:

Een aantal mogen blijven wat mij betreft. Maar de rest opkrassen.Bye bye
quote:Nouschi schreef op 07 november 2015 @ 16:58:

[...]

Nah, ik vind zullie ook stom. Kan best een tijdje zo over en weer gaan hoor.

Ja maaaarre, dan wordt het zo'n kleuterruzie.

Waarom is hij/zij stom? Nou gewoon daarom.. Wat doet ze dan? Ze is gewoohoon stohom.. Snap dat nou!
quote:ModeratorViva schreef op 07 november 2015 @ 16:30:

Willen jullie het hier een beetje gezellig houden en ophouden met ruziën? dank voor de medewerking!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

wat is dit nou weer voor iets raars?

we hebben verdorie 150 pagina's kleffe praat achter de rug.

het ging echt nergens over.

of heb je alleen de laatste 3 pagina's maar zitten teruglezen?
quote:Star schreef op 07 november 2015 @ 16:59:

[...]

Eens. Nee, het zijn altijd 'meelezers'."Ik lees al een tijdje mee en het valt mij op dat...."
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 16:58:

[...]

Sorry! Had het met rooksignalen moeten doen!Ik krijg zo zeker 742 berichten op de groepsapp binnen.

Als het gaat om het gekift over groepjes en dat de sfeer in dát opzicht moet veranderen, prima. Maar pak dan ook de steeds terugkerende rellers dan aan die normaal postende forummers van rellen beschuldigen. Dat slaat namelijk echt nérgens op, absoluut mee eens.

Waar twee kijven hebben twee schuld.

Ge moet ook kijken naar u eigen aandeel en de anderen.
quote:yasmijn schreef op 07 november 2015 @ 16:59:

[...]

Bye byeals jij gaat dan moet ik zeker weer mee?
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 16:58:

Een aantal mogen blijven wat mij betreft. Maar de rest opkrassen.

Waarom begin je geen eigen forum?

Is heel makkelijk hoor: http://www.createaforum.com/

Kun je lekker alleen maar de mensen toelaten die jou aanstaan.
Eleonora, wijs gesproken. Bij mij viel de homofobie ook erg fout.

Violen ken ik niet, en ik heb geen belangstelling.
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 17:00:

[...]

Ik krijg zo zeker 742 berichten op de groepsapp binnen.Ja, we zijn echt losgegaan 😁

Als het gaat om het gekift over groepjes en dat de sfeer in dát opzicht moet veranderen, prima. Maar pak dan ook de steeds terugkerende rellers dan aan die normaal postende forummers van rellen beschuldigen. Dat slaat namelijk echt nérgens op, absoluut mee eens.Eens
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 17:00:

[...]

Ik krijg zo zeker 742 berichten op de groepsapp binnen.952. Sorry.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Nouschi schreef op 07 november 2015 @ 16:56:

[...]

Nooit geweest.Hadden we het al eerder over.. Dat is in Nijmegen.. Einde van de 4 daagse
Jullie moeten terug naar waar jullie vandaan komen.

Geert Wilders is er niks bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven