Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 7 november 2015 om 17:02
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 16:59:
[...]
Ja maaaarre, dan wordt het zo'n kleuterruzie.
Waarom is hij/zij stom? Nou gewoon daarom.. Wat doet ze dan? Ze is gewoohoon stohom.. Snap dat nou!Heerlijk toch? Beter dan dat groepjesgeneuzel en dierenspreekuur.
[...]
Ja maaaarre, dan wordt het zo'n kleuterruzie.
Waarom is hij/zij stom? Nou gewoon daarom.. Wat doet ze dan? Ze is gewoohoon stohom.. Snap dat nou!Heerlijk toch? Beter dan dat groepjesgeneuzel en dierenspreekuur.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 7 november 2015 om 17:04
zaterdag 7 november 2015 om 17:04
zaterdag 7 november 2015 om 17:05
quote:snorharen schreef op 07 november 2015 @ 17:00:
Eleonora, wijs gesproken. Bij mij viel de homofobie ook erg fout.
Violen ken ik niet, en ik heb geen belangstelling.de homofobie valt fout maar de islamofobie valt net zo goed fout. De badinerende, lacherige toon van het debat over vluchtelingen is zo smakeloos als braaksel en een topic over racisme kan niet met fatsoen gevoerd worden. Dadeldruifje maakt zich hard voor de islam, is haar goed recht. Maar op het moment dat ze homofoob blijkt te zijn valt de hele goegemeente over haar heen. De islamofoben kunnen veelal gewoon doorgaan, kritiekloos soms. En dat volk komt dan ook hier nog even leuk mee doen om tegen dadeldruifje te trappen. Het is te simpel om naar Dadeldruifje te wijzen. Er zijn meer notoire relschoppers. We weten allemaal wie maar viva is te slap om door te pakken.
Eleonora, wijs gesproken. Bij mij viel de homofobie ook erg fout.
Violen ken ik niet, en ik heb geen belangstelling.de homofobie valt fout maar de islamofobie valt net zo goed fout. De badinerende, lacherige toon van het debat over vluchtelingen is zo smakeloos als braaksel en een topic over racisme kan niet met fatsoen gevoerd worden. Dadeldruifje maakt zich hard voor de islam, is haar goed recht. Maar op het moment dat ze homofoob blijkt te zijn valt de hele goegemeente over haar heen. De islamofoben kunnen veelal gewoon doorgaan, kritiekloos soms. En dat volk komt dan ook hier nog even leuk mee doen om tegen dadeldruifje te trappen. Het is te simpel om naar Dadeldruifje te wijzen. Er zijn meer notoire relschoppers. We weten allemaal wie maar viva is te slap om door te pakken.
zaterdag 7 november 2015 om 17:06
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 16:53:
[...]
Dit is precies wat Sandra bedoeld. Erg kinderachtig zeg. Ik stel voor dat een aantal van jullie verhuizen. Dat houdt het leuk op het forum.Lees er om- en doorheen en denk er het jouwe van.
[...]
Dit is precies wat Sandra bedoeld. Erg kinderachtig zeg. Ik stel voor dat een aantal van jullie verhuizen. Dat houdt het leuk op het forum.Lees er om- en doorheen en denk er het jouwe van.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 7 november 2015 om 17:06
zaterdag 7 november 2015 om 17:08
quote:Sandra83 schreef op 07 november 2015 @ 17:00:
[...]
Waar twee kijven hebben twee schuld.
Ge moet ook kijken naar u eigen aandeel en de anderen.
Kijkt gij maar naar úw aandeel mevrouw.
Aan enige zelfreflectie ontbreekt het u totaal. U komt vooral vertellen wat anderen moeten doen. Welnu, ú bent een van die anderen. Als iemand hier de sfeer verziekt bent u dat.
Haal die balk uit uwen ogen alvorens een ander een splinter te verwijten.
[...]
Waar twee kijven hebben twee schuld.
Ge moet ook kijken naar u eigen aandeel en de anderen.
Kijkt gij maar naar úw aandeel mevrouw.
Aan enige zelfreflectie ontbreekt het u totaal. U komt vooral vertellen wat anderen moeten doen. Welnu, ú bent een van die anderen. Als iemand hier de sfeer verziekt bent u dat.
Haal die balk uit uwen ogen alvorens een ander een splinter te verwijten.
zaterdag 7 november 2015 om 17:09
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 november 2015 @ 17:05:
[...]
de homofobie valt fout maar de islamofobie valt net zo goed fout. De badinerende, lacherige toon van het debat over vluchtelingen is zo smakeloos als braaksel en een topic over racisme kan niet met fatsoen gevoerd worden. Dadeldruifje maakt zich hard voor de islam, is haar goed recht. Maar op het moment dat ze homofoob blijkt te zijn valt de hele goegemeente over haar heen. De islamofoben kunnen veelal gewoon doorgaan, kritiekloos soms. En dat volk komt dan ook hier nog even leuk mee doen om tegen dadeldruifje te trappen. Het is te simpel om naar Dadeldruifje te wijzen. Er zijn meer notoire relschoppers. We weten allemaal wie maar viva is te slap om door te pakken.Daar heb je helemaal gelijk in. Ik lees nauwelijks meer op Actueel om die reden.
[...]
de homofobie valt fout maar de islamofobie valt net zo goed fout. De badinerende, lacherige toon van het debat over vluchtelingen is zo smakeloos als braaksel en een topic over racisme kan niet met fatsoen gevoerd worden. Dadeldruifje maakt zich hard voor de islam, is haar goed recht. Maar op het moment dat ze homofoob blijkt te zijn valt de hele goegemeente over haar heen. De islamofoben kunnen veelal gewoon doorgaan, kritiekloos soms. En dat volk komt dan ook hier nog even leuk mee doen om tegen dadeldruifje te trappen. Het is te simpel om naar Dadeldruifje te wijzen. Er zijn meer notoire relschoppers. We weten allemaal wie maar viva is te slap om door te pakken.Daar heb je helemaal gelijk in. Ik lees nauwelijks meer op Actueel om die reden.