Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Mooie test? Ben ik geslaagd? Dat wil ik wel op m'n cv hebben!
quote:Nouschi schreef op 07 november 2015 @ 18:53:

Ik zou bijna, bijna hè, vragen hoe het met de poezen van GG gaat. Bijna ís gevaarlijk! Moeten we de crisisdienst voor je bellen?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Nouschi schreef op 07 november 2015 @ 18:53:

Ik zou bijna, bijna hè, vragen hoe het met de poezen van GG gaat.Nu niet overdrijven hè, Nous.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 18:52:

Wat ik zo bizar vind is dat je als ouder je beeld bij moet stellen als je kind ho/he/bi is. Want geen kleinkinderen en geen schoondochter enz.

Ik vind het helemaal niet vanzelfsprekend dat mijn kind gaat trouwen en kindertjes krijgt.

Het enige wat me echt bezig houdt is de hoop dat mijn kind niet ziek blijkt te zijn en dat hij gelukkig is.

En over de inhoud van zijn seksleven hoef ik sowieso niets te weten Dit dus!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 18:52:

Wat ik zo bizar vind is dat je als ouder je beeld bij moet stellen als je kind ho/he/bi is. Want geen kleinkinderen en geen schoondochter enz.

Ik vind het helemaal niet vanzelfsprekend dat mijn kind gaat trouwen en kindertjes krijgt.

Het enige wat me echt bezig houdt is de hoop dat mijn kind niet ziek blijkt te zijn en dat hij gelukkig is.

En over de inhoud van zijn seksleven hoef ik sowieso niets te weten Ja maar snap dat dan toch. Je neemt tenslotte toch kinderen om gezellig oma te kunnen worden he. Oh ja, en als je per ongeluk een zoon oploopt (waarvan iedereen weet dat die niet zo zorgzaam zijn) is het natuurlijk altijd fijn als die sukkel een leuke vrouw opdoet die lekker voor je kan mantelzorgen als je zo dement als een goudvis je geraniums op zit te vreten. Dus.
quote:Star schreef op 07 november 2015 @ 17:01:

Jullie moeten terug naar waar jullie vandaan komen.

Geert Wilders is er niks bij Echter, Dit werd niet geschreven door Wilders, maar door Dadeldruifje.(een van jou discussiepartners-van-bij-het-vluchtelingentopic)
LOEP ME MAAR aub.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 19:00:

[...]

Ja maar snap dat dan toch. Je neemt tenslotte toch kinderen om gezellig oma te kunnen worden he. Oh ja, en als je per ongeluk een zoon oploopt (waarvan iedereen weet dat die niet zo zorgzaam zijn) is het natuurlijk altijd fijn als die sukkel een leuke vrouw opdoet die lekker voor je kan mantelzorgen als je zo dement als een goudvis je geraniums op zit te vreten. Dus.

Homo's zijn dan weer wel heel zorgzaam.

Allemaal.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 18:59:

Mooie test? Ben ik geslaagd? Dat wil ik wel op m'n cv hebben!Ik ben de nieuwe Queen of viva forum.
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 16:58:

Een aantal mogen blijven wat mij betreft. Maar de rest opkrassen.Sprak de grote 'tegenstander' van het vluchtelingentopic.
LOEP ME MAAR aub.
Kak. Is er eens een test waarbij ik me kan bewijzen, heb ik alles gemist
quote:missie_m schreef op 07 november 2015 @ 19:00:

[...]

Echter, Dit werd niet geschreven door Wilders, maar door Dadeldruifje.(een van jou discussiepartners-van-bij-het-vluchtelingentopic)Wel grappig dat jij 'discussiepartners' definieert als 'mensen die het met je eens zijn'

[...]

Ja maar snap dat dan toch. Je neemt tenslotte toch kinderen om gezellig oma te kunnen worden he. Oh ja, en als je per ongeluk een zoon oploopt (waarvan iedereen weet dat die niet zo zorgzaam zijn) is het natuurlijk altijd fijn als die sukkel een leuke vrouw opdoet die lekker voor je kan mantelzorgen als je zo dement als een goudvis je geraniums op zit te vreten. Dus.Maar homo's zijn weer vrouwelijk en moederskindjes toch? Dus dan heb ik zo'n nare schoondochter weer niet nodig. Dus dan liever een homo eigenlijk.
quote:Solomio schreef op 07 november 2015 @ 19:02:

[...]

Allemaal.Oh ja kudt, dat was ik even vergeten. Weer een heel betoog naar de barrebiesjes geschoten

[...]

Echter, Dit werd niet geschreven door Wilders, maar door Dadeldruifje.(een van jou discussiepartners-van-bij-het-vluchtelingentopic

Het over één ding een zijn, betekent natuurlijk niet dat je het altijd eens bent. Maar als je denkt van wel, begin ik denk ik te begrijpen waarom jij overal groepjes ziet.

En het woord discussiepartner betekent denk ik niet wat jij denkt dat het betekent. Want jij was ook Stars discussiepartner in dat topic.
IMHO
quote:Solomio schreef op 07 november 2015 @ 19:02:

[...]

Allemaal.Maar zwanger worden ís vaak wel lastig. Veel proberen en proberen zich suf en toch geen zwangerschap.

[...]

Echter, Dit werd niet geschreven door Wilders, maar door Dadeldruifje.(een van jou discussiepartners-van-bij-het-vluchtelingentopic)Wat heb ik geschreven missie. Ik hou niet van leugenaars.
quote:feow schreef op 07 november 2015 @ 18:33:

Zo Mod,

Ik heb geen zin om terug te zoeken naar je bericht om het te kunnen quoten. De reactie van Elenonora was duidelijk.

Ik ben het ook pertinent oneens met het 'u zult geen ruzie maken maar het gezellig houden'

Lekker onnozel tutten over het avondeten en de huisdieren bedoel je?

Het is volgens mij extreem prettig dat gedonder hier uitgevochten kan worden ipv topics te vervuilen. Uiteraard binnen fatsoensgrenzen, maar daar hebben we forumregels en stafjes voor.

Ik wil WEL ruzie maken! En heel ongezellig blijven zeggen dat ik het oneens ben met meningen. En verschrikkelijk ongezellig mensen blijven aanspreken op in mijn ogen vervelend postgedrag zonder daarvoor direct het stafje te gebruiken. En omdat ik topics niet met dat soort off-topic gedoe wil vervuilen vind ik napraat daarvoor echt de ideale plaats.Aanspreken en incasseren.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 19:03:

[...]

Oh ja kudt, dat was ik even vergeten. Weer een heel betoog naar de barrebiesjes geschoten Ja, dat is mijn taak.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar

[...]

Echter, Dit werd niet geschreven door Wilders, maar door Dadeldruifje.(een van jou discussiepartners-van-bij-het-vluchtelingentopic)

Het is echt superirritant hoe je in slowmotion reageert.

Reageer of gelijk of niet. Dat is in dit topic niet te doen, wat je de hele tijd doet. En heb je een RL. Chapeau, blijf daar dan.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 19:02:

[...]

Wel grappig dat jij 'discussiepartners' definieert als 'mensen die het met je eens zijn' klopt, ik schreef eerst 'gelijkgestemden' maar Ik zat te peinzen "kan ik het wel of kan ik het niet schrijven" Heb er toen voor de zekerheid "discussiepartner' van gemaakt.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 07 november 2015 @ 19:02:

[...]

Sprak de grote 'tegenstander' van het vluchtelingentopic.Waar heb je het over. Ik heb mijzelf daar een aantal keren laten zien. Alsof ik daar elke dag te vinden ben zeg.

[...]

Ja maar snap dat dan toch. Je neemt tenslotte toch kinderen om gezellig oma te kunnen worden he. Oh ja, en als je per ongeluk een zoon oploopt (waarvan iedereen weet dat die niet zo zorgzaam zijn) is het natuurlijk altijd fijn als die sukkel een leuke vrouw opdoet die lekker voor je kan mantelzorgen als je zo dement als een goudvis je geraniums op zit te vreten. Dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Amaqanda schreef op 07 november 2015 @ 19:02:

Kak. Is er eens een test waarbij ik me kan bewijzen, heb ik alles gemist Hoe is het met de kruimels?
quote:Zusenzoo schreef op 07 november 2015 @ 19:04:

[...]

Het is echt superirritant hoe je in slowmotion reageert.

Reageer of gelijk of niet. Dat is in dit topic niet te doen, wat je de hele tijd doet. En heb je een RL. Chapeau, blijf daar dan.Dit is NAPRAAT.

Ik zit niet de hele tijd achter de pc en kan dus niet gelijk reageren.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 07 november 2015 @ 19:04:

[...]

klopt, ik schreef eerst 'gelijkgestemden' maar Ik zat te peinzen "kan ik het wel of kan ik het niet schrijven" Heb er toen voor de zekerheid "discussiepartner' van gemaakt.

Een discussiepartner is niks meer of minder dan iemand die ook deelneemt aan de discussie, ongeacht of je het met elkaar eens bent.

Ik had toch wel gedacht dat jij dat ook wel zou weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven