Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 8 november 2015 om 10:08
zondag 8 november 2015 om 10:12
Ik werd vanochtend wakker:
Draai, kroel, sexy ochtendgaap, knipper... 'OMG! Ik heb gisteren serieus rammelende eierstokken en Redbulletje op een logische manier aan elkaar gekoppeld'
Nou, toen was ik wel echt wakker.
Draai, kroel, sexy ochtendgaap, knipper... 'OMG! Ik heb gisteren serieus rammelende eierstokken en Redbulletje op een logische manier aan elkaar gekoppeld'
Nou, toen was ik wel echt wakker.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 8 november 2015 om 10:19
quote:ThunderassMan schreef op 08 november 2015 @ 10:08:
[...]
Ik heb gisteren 3 uur lang intensief een eeuwenoude krijgskunst beoefend. Dat was mijn luie bureaulichaam niet meer gewend.
wow. dan is het ook niet zo gek dat je spierpijn hebt.
ik wil je niet ontmoedigen, maar de 2e dag is altijd nog erger
remedie: blijf in beweging
[...]
Ik heb gisteren 3 uur lang intensief een eeuwenoude krijgskunst beoefend. Dat was mijn luie bureaulichaam niet meer gewend.
wow. dan is het ook niet zo gek dat je spierpijn hebt.
ik wil je niet ontmoedigen, maar de 2e dag is altijd nog erger
remedie: blijf in beweging
zondag 8 november 2015 om 10:20
zondag 8 november 2015 om 10:31
quote:Corona67 schreef op 08 november 2015 @ 09:40:
[...]
Team Grietje! Present
Ja, de winnaars zijn er ook weer hoor.
Katerig na de overwinnaarsborrel, maarrrr klaar voor actie.
Het was echt feest even zo met z'n allen en dat getrut over groepjes die de zogenaamde dienst uitmaken, ruzie en nieuwelingen en datte-ze-niet-mee-moge-doennnnn is nu hopelijk ook weer even verleden tijd.
In mijn (kleine maar ijzersterke) team kende ik de helft niet maar samen haalden we de eindstreep glorieus.
En zo mag het wat mij betreft altijd zijn.
Amen en in de mensen een welbehagen.
[...]
Team Grietje! Present
Het was echt feest even zo met z'n allen en dat getrut over groepjes die de zogenaamde dienst uitmaken, ruzie en nieuwelingen en datte-ze-niet-mee-moge-doennnnn is nu hopelijk ook weer even verleden tijd.
In mijn (kleine maar ijzersterke) team kende ik de helft niet maar samen haalden we de eindstreep glorieus.
Amen en in de mensen een welbehagen.
zondag 8 november 2015 om 10:33
zondag 8 november 2015 om 10:33
quote:Eleonora-1 schreef op 08 november 2015 @ 10:31:
[...]
Amen en in de mensen een welbehagen.A-men to that!
[...]
Amen en in de mensen een welbehagen.A-men to that!
zondag 8 november 2015 om 10:37
Ik geloof niet dat ik van een groepje, maar van een team verloren heb. Toch zat ik in het juiste, verliezende team. Want onze Amand heeft de ultieme overwinning behaald met een spelfout.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 8 november 2015 om 10:41
zondag 8 november 2015 om 10:45
quote:Eleonora-1 schreef op 08 november 2015 @ 10:31:
[...]
Amen en in de mensen een welbehagen.A-men sister!
[...]
Amen en in de mensen een welbehagen.A-men sister!