Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 8 november 2015 om 09:37
goeiemorgen!
dat was lachen gisteravond!
ik zat alleen zo als een malle te proberen om te winnen dat ik niet eens doorhad dat we al láng de 3000 gepasseerd waren
team pietje liep in het begin 400 posts achter en uiteindelijk werd het toch nog een close call
ik was inderdaad ook nogal hyper daarna haha!
ik zat alleen zo als een malle te proberen om te winnen dat ik niet eens doorhad dat we al láng de 3000 gepasseerd waren
team pietje liep in het begin 400 posts achter en uiteindelijk werd het toch nog een close call
zondag 8 november 2015 om 09:40
quote:Morrigan- schreef op 08 november 2015 @ 09:37:
goeiemorgen!
Goedemorrigan
Ik had pas na pst 500 of zo in de gaten dat er een echte battle aan de gang was (team Pietje dus ook) en dat het ging om wie het eerst 3000 posts had..
O ja, na afloop zag ik pas het topic van FG met uitleg
goeiemorgen!
Goedemorrigan
Ik had pas na pst 500 of zo in de gaten dat er een echte battle aan de gang was (team Pietje dus ook) en dat het ging om wie het eerst 3000 posts had..
O ja, na afloop zag ik pas het topic van FG met uitleg