Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 8 november 2015 om 02:07
zondag 8 november 2015 om 02:07
zondag 8 november 2015 om 02:08
quote:Dana schreef op 08 november 2015 @ 02:07:
Lijkt er wel op hè Kia. Ik viel om van de slaap toen ik (dom genoeg) het forum nog even opende. Maar ben nu prompt hyper van dat race-typen.Ik eerst ook, nu niet meer... ik kan trouwens zo niet wennen aan jouw nieuwe ava .
Lijkt er wel op hè Kia. Ik viel om van de slaap toen ik (dom genoeg) het forum nog even opende. Maar ben nu prompt hyper van dat race-typen.Ik eerst ook, nu niet meer... ik kan trouwens zo niet wennen aan jouw nieuwe ava .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zondag 8 november 2015 om 02:14
zondag 8 november 2015 om 02:14
Maar goed, het was weer een mooie ouderwetsche forumavond, zoals we die vroeger vaak hadden. Mijn dank aan FG Topsport bedreven zonder gesneer en gedoe, we waren weer zoals we waren en behoren te zijn.
Ik neem zo mijn laatste glaasje wijn en begeef mij dan naar de slaapsalon alhoewel ik denk dat er boven nog iemand wakker is en bewapend klaarstaat met witte jassen en met naald en draad om de mouwen dichten te prutsen, hetgeen mij niet verbaast, gezien mijn acties van hedenavond.
Wellicht ten overvloede:
Old acquaintance
Ik neem zo mijn laatste glaasje wijn en begeef mij dan naar de slaapsalon alhoewel ik denk dat er boven nog iemand wakker is en bewapend klaarstaat met witte jassen en met naald en draad om de mouwen dichten te prutsen, hetgeen mij niet verbaast, gezien mijn acties van hedenavond.
Wellicht ten overvloede:
Old acquaintance