bn'er gespot
zondag 8 november 2015 om 20:05
Heeft één van jullie wel eens een bn'er gezien op "normale" plekken zoals de supermarkt, op straat, stad etc?
Gewoon doodnormale plekken dus waar je zelf ook dagelijks komt.
Aangezien ik geen voorbeeld kan noemen, ben ik erg benieuwd wie jullie gezien hebben (en waar).
Nou wil ik het niet heel groot maken en die mensen ophemelen, maar wat deed je op zo'n moment?
Gewoon doodnormale plekken dus waar je zelf ook dagelijks komt.
Aangezien ik geen voorbeeld kan noemen, ben ik erg benieuwd wie jullie gezien hebben (en waar).
Nou wil ik het niet heel groot maken en die mensen ophemelen, maar wat deed je op zo'n moment?
zondag 8 november 2015 om 20:50
quote:aikidoka schreef op 08 november 2015 @ 20:46:
Sommige (veel) mensen kunnen bepaalde kunstjes ook heel goed. Echt heel goed. Maar die kunstjes komen niet op tv, omdat het geen bekende sport is, of geen aantrekkelijke kijksport of zo. Of een beroep dat niet aanspreekt en waarmee je niet bekend wordt. Dat maakt die mensen niet minder goed of bijzonder dan die mensen die wel op tv komen, wel minder, of niet bekend. Dus leren van mensen en hun kunstjes is alleen maar waar als jij interesse hebt in die kunstjes. Als jouw interesses heel ergens anders liggen dan bewonder je waarschijnlijk mensen waar de meesten van zeggen: huh, wie?Nou ja dat bedoel ik nou. Ik kan bijvoorbeeld echt ontzettend goed onderbroeken vouwen en overhemden strijken, maar het is nou niet alsof de uitnodigingen vanuit Hilversum echt toestromen of zo. Het is om te janken.
Sommige (veel) mensen kunnen bepaalde kunstjes ook heel goed. Echt heel goed. Maar die kunstjes komen niet op tv, omdat het geen bekende sport is, of geen aantrekkelijke kijksport of zo. Of een beroep dat niet aanspreekt en waarmee je niet bekend wordt. Dat maakt die mensen niet minder goed of bijzonder dan die mensen die wel op tv komen, wel minder, of niet bekend. Dus leren van mensen en hun kunstjes is alleen maar waar als jij interesse hebt in die kunstjes. Als jouw interesses heel ergens anders liggen dan bewonder je waarschijnlijk mensen waar de meesten van zeggen: huh, wie?Nou ja dat bedoel ik nou. Ik kan bijvoorbeeld echt ontzettend goed onderbroeken vouwen en overhemden strijken, maar het is nou niet alsof de uitnodigingen vanuit Hilversum echt toestromen of zo. Het is om te janken.
zondag 8 november 2015 om 20:51
Veel voetballers en andere sportmensen en René en Natasja, Patrick kluivert, Nicolette van dam, sylvi meis, Jeroen vd boom, Nikkie plessen, gordon enz. Zo kan ik nog wel even doorgaan. De meeste heb ik ontmoet op het strand vlak bij onze vakantie woning. Wat je dan doet? Eigenlijk niets. Soms denk je dat je een bekende ziet, dus iemand die je persoonlijk kent en dan wil je bijna gedag zeggen. Tot je je realiseert dat zij jou niet kennen natuurlijk. De leukste ontmoeting was met Patrick en Rosanna. Wat een lieve mensen.
zondag 8 november 2015 om 20:53
quote:Damselindistress schreef op 08 november 2015 @ 20:50:
Ik heb wel de klapper denk ik...ik werkte voor de advocaat van Gert en Herman. Die kwamen ook regelmatig op kantoor.
Gert en Hermien bedoel je denk ik?
Die kwamen vroeger ook op zondag vaak eten in het restaurant waar ik werkte. Vroeger toen ze nog getrouwd waren.
Ik heb wel de klapper denk ik...ik werkte voor de advocaat van Gert en Herman. Die kwamen ook regelmatig op kantoor.
Die kwamen vroeger ook op zondag vaak eten in het restaurant waar ik werkte. Vroeger toen ze nog getrouwd waren.
zondag 8 november 2015 om 20:54
quote:Beeldig schreef op 08 november 2015 @ 20:50:
Wie is Barry Atsma en waar ken ik 'm van? http://www.barryatsma.nl/
Van 'Komt een vrouw bij de dokter' bv
Wie is Barry Atsma en waar ken ik 'm van? http://www.barryatsma.nl/
Van 'Komt een vrouw bij de dokter' bv
zondag 8 november 2015 om 20:56
Cocu met gezin + nanny achter ons in het vliegtuig
Leo Beenhakker woont bij mij het appartementencomplex
Sinead O'Connor op straat in Londen
Jan Kooijman is het jongere broertje van een oude vriend van mij
Joris Lutz en Paul van Vliet in de winkel waar ik bijbaan had
De Venga Boys kwamen ook regelmatig in die winkel
Leo Beenhakker woont bij mij het appartementencomplex
Sinead O'Connor op straat in Londen
Jan Kooijman is het jongere broertje van een oude vriend van mij
Joris Lutz en Paul van Vliet in de winkel waar ik bijbaan had
De Venga Boys kwamen ook regelmatig in die winkel
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 8 november 2015 om 20:57
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 november 2015 @ 20:53:
[...]
Die kwamen vroeger ook op zondag vaak eten in het restaurant waar ik werkte. Vroeger toen ze nog getrouwd waren.Ja die...stomme autocorrectie. Dan woonden we in dezelfde omgeving en misschien heb ik ook wel eens bij je gegeten
[...]
Die kwamen vroeger ook op zondag vaak eten in het restaurant waar ik werkte. Vroeger toen ze nog getrouwd waren.Ja die...stomme autocorrectie. Dan woonden we in dezelfde omgeving en misschien heb ik ook wel eens bij je gegeten
zondag 8 november 2015 om 20:58
Giel Beelen bij m'n vorige werkgever. Net zoals Joling, Gordon, Quinty Trustfull
Stage bij MTV Networks; zowat heel bekend Nederland. Marco Borsato vond ik wel doodeng... Was 15/16 jaar en zooooo ongelooflijk fan
Stage bij overheidsorgaan; zowat alle burgemeesters en wethouders van Nederland. Job Cohen vond/vind ik de meest aardigste/sympathiekste.
En nu... Tja, in het Gooi en omstreken lopen ze gewoon los...
Stage bij MTV Networks; zowat heel bekend Nederland. Marco Borsato vond ik wel doodeng... Was 15/16 jaar en zooooo ongelooflijk fan
Stage bij overheidsorgaan; zowat alle burgemeesters en wethouders van Nederland. Job Cohen vond/vind ik de meest aardigste/sympathiekste.
En nu... Tja, in het Gooi en omstreken lopen ze gewoon los...
zondag 8 november 2015 om 21:01
Chantal Janzen en Nikki Plessen kochten ooit lingerie bij de Hunkemoller waar ik toen werkte. Vond het wel grappig als pubermeisje maar heb gewoon afgerekend en ze een prettige dag gewenst.
En Geert Wilders, maar die heb ik zelf opgezocht toen hij ergens kwam flyeren. En een foto gemaakt samen
En Geert Wilders, maar die heb ik zelf opgezocht toen hij ergens kwam flyeren. En een foto gemaakt samen
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous