Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Miranda01 schreef op 04 oktober 2008 @ 14:14:

Zal ik aan TM vragen wie zijn psych is? Misschien iets voor jou Hahaha goed plan
Ja heb je het idee dat een psych voor jou ook wel zou werken, Miran??

Mijn relatieperikelen van de laatste paar jaar hebben me daar wel rijp voor gemaakt. Want naast ex hadden we natuurlijk ook nog FBM voor wie ik afg. zomer bijna ging emigreren... tja life is strange sometimes?
Ik denk dat een psych voor iedereen wel kan helpen

waar is BE eigenlijk gebleven?
Ja dat denk ik ook wel inderdaad.

Ik moet zo eens gaan bedenken wat voor boodschappen ik moet halen. Vriendinnetje komt vanavond eten, dus moet weer even kokkerellen vanavond.
Ja ik ook, moet morgen kokkerellen voor ouders....dus moet weer even laten zien hoe goed ik voor mezelf zorg hihi......nu dus druk met huis opruimen........
ik zou trouwens FBM niet alleen blokkeren maar ook deleten van je msn
quote:Miranda01 schreef op 04 oktober 2008 @ 14:29:

Ja ik ook, moet morgen kokkerellen voor ouders....dus moet weer even laten zien hoe goed ik voor mezelf zorg hihi......nu dus druk met huis opruimen........Haha.. ken t Miran... Ouders zijn altijd zo bezorgd hè, of het wel goed gaat met je. Nu moet je dus even laten zien dat je heel goed voor jezelf kunt zorgen
Ik ook aan het opruimen en schoonmaken hier...puinbak. En ook nog boodschappen halen, helemaal geen zin. Singlelife sucks sometimes!
quote:Miranda01 schreef op 04 oktober 2008 @ 14:30:

ik zou trouwens FBM niet alleen blokkeren maar ook deleten van je msn Yesss
Moet haar hele huis schoonmaken maar er mee beginnen valt niet mee..

Pfffffffffffff
quote:liefmeisje2 schreef op 04 oktober 2008 @ 14:31:

[...]

Haha.. ken t Miran... Ouders zijn altijd zo bezorgd hè, of het wel goed gaat met je. Nu moet je dus even laten zien dat je heel goed voor jezelf kunt zorgen

haha, nou....echt bezorgd zijn ze niet, want hun kind redt zich wel in die stad; ik noem het eerder kritisch op mijn opruim-skills....

mag ik even melden dat mijn vader een enorme flapdrol is
Mijn ouders zouden vanavond voor een weekje naar Turkije vertrekken. Pa had de reis via internet geboekt.

Komt ie er vanmiddag om 14uur achter dat zijn paspoort op 3 september verlopen was.

een mooie domme &*#&$*(@#($*)@(*)..

Nu zijn ze van alles aan het proberen om ipv mijn vader mijn zusje mee te laten gaan. Een noodpaspoort wil nl niet op Schiphol met een reis naar Turkije. Vind het zo sneu voor mijn moeder.Dit reisje was voor hun 31jr huwelijk geregeld door mijn vader.
quote:Miranda01 schreef op 04 oktober 2008 @ 14:26:

Ik denk dat een psych voor iedereen wel kan helpen

waar is BE eigenlijk gebleven?

Geef ik je gelijk in, kan voor iedereen wel wat betekenen.

Thuis..... Wassen, afwassen,stofzuigen, boodschappen doen al die leuke klusjes die ik tot het weekend laat liggen......
Das balen voor je ouders Vleer! Niet echt slim van je vader........
Nee BE idd niet slim daar gaat ie nu zijn hele verdere leven mee gepest worden haha

maar ze kunnen niet naar Turkije.. geld kwijt en ze gaan als alternatief morgen met de auto een weekje weg.

Erg sneu voor mijn moeder maar helaas pindakaas
quote:Vleermuis28 schreef op 04 oktober 2008 @ 16:49:

Nee BE idd niet slim daar gaat ie nu zijn hele verdere leven mee gepest worden haha Hebben ze er toch nog een blijvende herinnering aan over gehouden!
Oh, wat stom van je vader Vleer! Ik zou trouwens ook niet weten wanneer mijn paspoort gaat verlopen *gaat dat toch even checken*

Miran, Xen en LM, wat een wijze woorden wisselen jullie uit. Het liefdesleven is ook heel lastig. Ik ben op het moment een beetje bang dat ik heel enthousiast word van mijn date (waar ik jullie nog niks van had verteld, wegens eventuele meelezers), en dat ik dan weer de deksel op mn neus krijg. Maar ik werd net wel heel erg blij van zn smsje: 'het was fijn om bij je te zijn' .

Ben overigens wel erg blij dat ik de afgelopen periode mijn eigen gedrag een beetje heb kunnen inzien, en dat ik weet waar mijn valkuiltjes liggen!

Fijne avond voor allemaal! Ik ben benieuwd naar Appeltjes en WM's date verhalen. Mozz ook al een date gepland voor morgen, of heb je een andere afspraak gemaakt?
Paspoort loopt nog tot maart 2010!
Nou ik sta van steeds meer mannen versteld.. wat zijn sommige echt ongelofelijke klootzakken..

Een bekende van mij waarmee ik vroeger eens een blauwe maandag iets heb gehad(terwijl ie een relatie had wat ik niet wist) Afgelopen maanden stuurt ie er regelmatig op aan om mij weer te daten, wil langskomen in mijn nieuwe huisje e.d..Ik heb daar geen behoefte aan ik vertrouw hem nl niet meer na die gebeurtenis. Wel hadden we af en toe wat contact via msn en das best gezellig. Lees ik op zijn hyves zojuist had dat al maanden niet meer gecheckt dat ie over 2 maanden VADER wordt !!!!! En al 1,5 jaar een relatie heeft. En tegen mij zei hij aldoor dat dat meisje op de foto zijn zusje is..

Wat een lapzwans
Pop, wat lees ik nu... toch erg blij van date? Leuk! Elkaar al vaker gezien? Of kun je nog steeds niet echt iets vertellen?

Wel eng he, die 'deksel op neus' angst...

Ik heb nog niet besloten voor morgen. Erg he! Moet nu toch echt wel iets gaan laten weten... anders is het ook zo wazig. En meneer heeft geen msn, maar durf eeeeecht niet te bellen!
Moet er iemand hier van het forum even bellen voor je Mozz

Vleer: Dan heb je er goed aan gedaan om hem niet meer te vertrouwen, vind het echt erg laag van die gast.
Wat een lapswans inderdaad zeg... bah...
Ja, bel jij even voor mij, BE?
Ja ik bel namens Mozz ze wil nog een afspraak met je maken. Ik heb hier een 3-tal data waarop ze kan. U kan me terugbellen als u een datum gekozen heeft dan zal ik dat weer doorgeven aan Mozz.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven