Wat is jouw meest vreemde eet-tic?

zaterdag 4 oktober 2008 om 16:26
Nou ja, niet echt een eettic, maar ik vind het heerlijk om een nieuwe verpakking aan te breken. Dat ik dus de eerste ben die mijn mes in de chocoladepasta mag zetten enzo, niets fijner dan dat. Maar het is ook zo dat ik er een hekel aan heb om het laatste beetje uit een pot te schrapen. Dat vind ik weer heel vies. Of het laatste beetje yoghurt uit een pak, bahbah. Helaas is mijn vriend daar heel streng in

zaterdag 4 oktober 2008 om 17:13
Koude pizza als ontbijt doe ik ook vaak! Mmmm!
Als ik duo penotti eet, alleen de witte pasta smeren en natuurlijk ook een grote klodder chocoladepasta van mijn mes aflikken.
Bij zelfgemaakte Hollandse groentesoep eerst al het water eruit lepelen totdat ik alleen nog een groente-vermicelliprutje heb liggen en dat dan opeten, zaaaalig.
Als ik duo penotti eet, alleen de witte pasta smeren en natuurlijk ook een grote klodder chocoladepasta van mijn mes aflikken.
Bij zelfgemaakte Hollandse groentesoep eerst al het water eruit lepelen totdat ik alleen nog een groente-vermicelliprutje heb liggen en dat dan opeten, zaaaalig.
woensdag 8 oktober 2008 om 09:01
Mijn vader eet een appel "rechtdoor". Hij eet niet om het klokhuis heen maar gewoon totdat ie 2 helften overheeft. Ziet er heel maf uit. Hij eet dus t hele klokhuis op.
Wij eten hier thuis de staarten van de gamba's op en soms ook de schil. Hollandse garnalen eet ik ook t liefst ongepeld met kop en al.
Bellyman eet rauw gehakt als ie de ballen aan het draaien is.
Ik houd ervan om een slokje kikkoman te nemen.
Vrienden van mij eten op een boterhammetje met blauwe kaas superdun gesneden plakjes rauwe knoflook. Is ook erg lekker.
Wij eten hier thuis de staarten van de gamba's op en soms ook de schil. Hollandse garnalen eet ik ook t liefst ongepeld met kop en al.
Bellyman eet rauw gehakt als ie de ballen aan het draaien is.
Ik houd ervan om een slokje kikkoman te nemen.
Vrienden van mij eten op een boterhammetje met blauwe kaas superdun gesneden plakjes rauwe knoflook. Is ook erg lekker.
woensdag 8 oktober 2008 om 10:17

woensdag 8 oktober 2008 om 15:16
Ja, ik heb rare eetgewoontes;
-zout op een schotelje en een zure appel erin dippen
-citroenen eet ik zo op
-ik neem voor ieder smeergoed van een broodje een nieuw mes
-pindakaas vind ik vreselijk vies, behalve als ik ongesteld ben.
verder kan ik heel slecht tegen het horen van gesmak of geherkauw door anderen om mij heen.
-zout op een schotelje en een zure appel erin dippen
-citroenen eet ik zo op
-ik neem voor ieder smeergoed van een broodje een nieuw mes
-pindakaas vind ik vreselijk vies, behalve als ik ongesteld ben.
verder kan ik heel slecht tegen het horen van gesmak of geherkauw door anderen om mij heen.

woensdag 8 oktober 2008 om 16:14
Als er dingen zijn die je echt wilt, ga je daar vanzelf wat aan doen, dat geldt voor alles in je leven. Nu dus al wakker liggen van zaken waar je nog helemaal geen beslissingen over kan maken, wilt maken (sterker nog) is dus echt verloren energie. Zoals al eerder gezegd, als je de beslissing moet maken komt die echt wel, voor jou en je parter. Mocht hij geen kinderen willen straks en jij perse wel, dan zal je ook besluiten verder te gaan, lees je goed? straks... wanneer dit aan de orde is. Geen problemen zoeken die er nog helemaal niet zijn. Das zo zonde, zeker wanneer je geen zorgen hebt.
niet zeuren dus en er anders wat aan doen!
niet zeuren dus en er anders wat aan doen!

woensdag 8 oktober 2008 om 23:20
haha- ik neem ook altijd een schoon mes bij een ander broodsmeersel
waar ik woon vinden ze patat met mayonaise raar.....
ik lust geen koude frietjes, of afgekoelde koffie
margarine vind ik smerig, en dan vooral als het superdik op de boterham gesmeerd is igggg
Ik drink koffie altijd gloeiend heet
Als ik ongesteld ben, ben ik dol op geroosterd brood met pindakaas en hete pepersaus (ze hebben hier geen sambal), of matzes met roomboter en suiker en zout
boterham met kaas en honing
waar ik woon vinden ze patat met mayonaise raar.....
ik lust geen koude frietjes, of afgekoelde koffie
margarine vind ik smerig, en dan vooral als het superdik op de boterham gesmeerd is igggg
Ik drink koffie altijd gloeiend heet
Als ik ongesteld ben, ben ik dol op geroosterd brood met pindakaas en hete pepersaus (ze hebben hier geen sambal), of matzes met roomboter en suiker en zout
boterham met kaas en honing

zondag 12 oktober 2008 om 16:34
zondag 12 oktober 2008 om 19:58
bettyyy, probeer deze variant eens:
witte bonen in tomatensaus op toast,
een beetje geraspte kaas (liefst jong smelt beter)
met brown sauce
typisch engels, en heerlijk na het stappen of gewoon..
*originele brown sauce van HP koop je gewoon bij appie, in glazen flesjes.
ik sla ze in engeland voortaan groots in.
pindakaas met sambal, maar volgensmij is dat niet zo gek.
overal aromat op (dat gele zout) vrnl op kaas en ei is het heerlijk
witte bonen in tomatensaus op toast,
een beetje geraspte kaas (liefst jong smelt beter)
met brown sauce
typisch engels, en heerlijk na het stappen of gewoon..
*originele brown sauce van HP koop je gewoon bij appie, in glazen flesjes.
ik sla ze in engeland voortaan groots in.
pindakaas met sambal, maar volgensmij is dat niet zo gek.
overal aromat op (dat gele zout) vrnl op kaas en ei is het heerlijk
zondag 12 oktober 2008 om 20:22
hahaha wat een ideeen en ehm.. aparte combinaties
ik heb wel een onwijze eettic maar dan niet in de zin van vreemde combi's maar in de manier van eten...
kan er namelijk zoooo niet tegen als iemand langzamer eet als ik!
zeker niet als ik gekookt heb, argh!
en ook het geluid als iemand een appel eet en dan gaat praten met nog half die mond vol appel met al dat sap wat er zowat uit DRUIPT, ulg! Kan ik gewoon boos om worden *shame*
hihi, erg he?
ik heb wel een onwijze eettic maar dan niet in de zin van vreemde combi's maar in de manier van eten...
kan er namelijk zoooo niet tegen als iemand langzamer eet als ik!
zeker niet als ik gekookt heb, argh!
en ook het geluid als iemand een appel eet en dan gaat praten met nog half die mond vol appel met al dat sap wat er zowat uit DRUIPT, ulg! Kan ik gewoon boos om worden *shame*
hihi, erg he?