Clomid ervaringen
donderdag 9 juli 2015 om 09:02
NaamLeeftijdKindjeRonde CBijzMissy_Ecco29/361e9e 100mgPCOSSkawa29/351eRonde 1 Gonal F PCOS ( 5 rondes Clomid gehadBelle1126/261e4e 150 mgDuna_201530/321e3e 25 mg-Famke8133/341e4e 150mgPCOSMyque32/332e5e ronde 100 mg + Pr + IUICyste, vleesboom en traag zaadElmo198926/271e2e 100 mgPCO'sMissyDee27/321e4e ronde 150 mgPCO'sKorfje28/301e2e 100 mg PCOSLientje8827/301enog niet gestart met c+pregnyl
Wachtbankje:
Duna
Mygue test datum 18-11
Zwanger:
IceAngel
Yentl
Fien86
Lilolalo
Skawa
Korfje
Wachtbankje:
Duna
Mygue test datum 18-11
Zwanger:
IceAngel
Yentl
Fien86
Lilolalo
Skawa
Korfje
where ever you go, go with your heart
zaterdag 7 november 2015 om 23:58
zondag 8 november 2015 om 01:02
Hoi dames, ik ben weer onder m'n steen vandaan
ik heb een mega-griep gehad dus heb een week lang niks anders gedaan dan op bed of op de bank gelegen. Ondertussen wel dankzij de Duphaston ongesteld geworden en inmiddels is morgen mijn laatste dag clomid! Ik ben ontzettend benieuwd, maar ik hou in mijn hoofd dat het wederom niks zal zijn. En dan ook over pp de spuiten. Ik heb vrijdag de 13e een echo.
Het doet me goed al die positieve berichten te lezen! Hopen dat het aanstekelijk werkt haha.
Ohhh een clomid-spuit-hormoon-babyshower-meeting lijkt me geweldig! En dan lekker "klagen" over zwangerschapskwaaltjes
@ korfje fijne vakantie, lekker relaxen en genieten!
@ spinnekopje wauw! Gefeliciteerd!
Het doet me goed al die positieve berichten te lezen! Hopen dat het aanstekelijk werkt haha.
Ohhh een clomid-spuit-hormoon-babyshower-meeting lijkt me geweldig! En dan lekker "klagen" over zwangerschapskwaaltjes
@ korfje fijne vakantie, lekker relaxen en genieten!
@ spinnekopje wauw! Gefeliciteerd!
zondag 8 november 2015 om 10:08
Oh ja, als er nou een iemand niet zwanger is, dan krijgt die persoon permissie om te doen alsof :p
Just like Sabia, whahaha. Ik denk steeds meer dat die straks ineens zogenaamd een miskraam krijgt, om een einde aan haar toneelstukje te brengen. De uitgerekende datum is al 3x verschoven en dan niet met paar dagen, maar met weken! Nou dat zou een normaal iemand echt niet gebeuren.
Just like Sabia, whahaha. Ik denk steeds meer dat die straks ineens zogenaamd een miskraam krijgt, om een einde aan haar toneelstukje te brengen. De uitgerekende datum is al 3x verschoven en dan niet met paar dagen, maar met weken! Nou dat zou een normaal iemand echt niet gebeuren.
zondag 8 november 2015 om 10:52
quote:myque schreef op 08 november 2015 @ 10:36:
Ik geloof die Sabia ook echt niet. En dat dat mens overal nog een podium krijgt, snap ik al helemaal niet... Die zit psychisch niet lekker in elkaar hoor! Ik ben toch ook benieuwd hoe dat afloopt...20 november moet ze bij SBS in een show opdraven. Een show over illusies? Magic Mind ofzoiets? Dus alle camera's zullen op de buik gefocust zijn. Actrices hebben zo'n plastic/siliconen-achtige voorzetbuik, misschien heeft zij die ook wel dan? En loopt ze nu te googlen waar ze die kan verkrijgen
Ik geloof die Sabia ook echt niet. En dat dat mens overal nog een podium krijgt, snap ik al helemaal niet... Die zit psychisch niet lekker in elkaar hoor! Ik ben toch ook benieuwd hoe dat afloopt...20 november moet ze bij SBS in een show opdraven. Een show over illusies? Magic Mind ofzoiets? Dus alle camera's zullen op de buik gefocust zijn. Actrices hebben zo'n plastic/siliconen-achtige voorzetbuik, misschien heeft zij die ook wel dan? En loopt ze nu te googlen waar ze die kan verkrijgen
zondag 8 november 2015 om 21:52
Of het nou uiteindelijk lukt met clomid of spuiten, het gaat om het einddoel toch? Dat we veel geduld moe(s)ten hebben, wisselende emoties en veel zh bezoeken delen we allemaal!
Ik had vandaag een heeeeeel licht streepje op m'n ovulatietest. Ik ging uit van maandag ovulatie, dus hoop morgen op een duidelijkere test!
Ik had vandaag een heeeeeel licht streepje op m'n ovulatietest. Ik ging uit van maandag ovulatie, dus hoop morgen op een duidelijkere test!
zondag 8 november 2015 om 23:25
Ik zit een beetje in twijfel wanneer ik CD1 moet rekenen. Ben nu al twee dagen ongesteld, maar het is bruin bloed ipv rood. En de eerste keer na Provera heb ik volgens mij ook amper rood bloed gehad, dus moet ik nou morgenavond met clomid beginnen ja of nee? Morgenochtend toch maar even met ZKH bellen....normaliter ook moeten bellen vanwege afspraak CD10.
maandag 9 november 2015 om 10:26
Ik reken ook de eerste dag met rood bloed, maar ik heb sinds de start met Clomid dan ook altijd 2 a 3 dagen bruinverlies voor ik echt ongesteld word. Voor Clomid werd ik altijd patsboem hartstikke ongesteld...
Lastig Famke, wat zegt het zkh?
Nou meiden, de 2e wachtweek breekt nu aan... Ik ga zo lekker winkelen om m'n aandacht af te leiden van Google en forums haha!
Lastig Famke, wat zegt het zkh?
Nou meiden, de 2e wachtweek breekt nu aan... Ik ga zo lekker winkelen om m'n aandacht af te leiden van Google en forums haha!
maandag 9 november 2015 om 10:45
maandag 9 november 2015 om 11:30
Ik heb een nieuw topic gemaakt. Merk dat er allerlei goede ideeen zijn voor de tabel maar ik heb de puf niet om hem helemaal te verbouwen. Af en toe even wat er in aanpassen is niet zo moeilijk maar vind het jammer als jullie ideeen daardoor verloren gaan. Heb in het nieuwe topic een algemeen gebruikersnaam en ww ingesteld zodat jullie allemaal in staat zijn de tabel aan te passen. Hoop dat jullie allemaal mee willen verhuizen daarheen:
Clomid-Viva in "**Ovulatie Inductie** (Clomid, Injecties..."
Clomid-Viva in "**Ovulatie Inductie** (Clomid, Injecties..."
where ever you go, go with your heart
maandag 9 november 2015 om 11:33