Uitgerekend eind juni/begin juli 2016

24-10-2015 19:22 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Gisteren heb ik positief getest en ik ben dus zwanger van mijn eerste kindje! Het lijkt me leuk om met een aantal andere vrouwen te praten die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Dus heb je ook (net) positief getest, ben je ongeveer eind juni/begin juli 2016 uitgerekend en wil je ook meepraten, leuk!

NaamLeeftijd+partner1e, 2e, 3e kindjePositieve testUDBijzonderhedendivertimento28+311e23 okt25 juni?123snoes25+281e20 okt30 juni?Twee miskramenSkawa?1e23 okt3 juli5 rondes Clomid, 1 ronde Gonal-f + PregnylMeike197738+424e22 okt2 juliemma77emma382e24 okt5 juliIUI met donorGrandeteatime23+?2e?2 juli

Wil je wat in de tabel zetten of wijzigen? Zet het even dikgedrukt in een post en ik verander het zo snel mogelijk!
Hoi Paz1989, gefeliciteerd!

Heb je de laatste post van korfje13 gelezen? We zijn over gegaan naar een nieuw topic (zie link hierboven).

Dit omdat de tabel niet bijgehouden werd, dus we hebben een nieuwe tabel waar iedereen in staat en die je zelf kunt bijhouden.

Groetjes
Voor de anderen, a.u.b. niet meer reageren in dit topic.

Zie hier ons nieuwe topic: emma77emma in "***Uitgerekend zomer 2016 (21/6-10/7)***"
Hallo iedereen!

Gefeliciteerd allemaal! Ook wij zijn zwanger van ons 1e kindje en uitgerekend op 8 juli! Heel erg spannend allemaal. Op 24 november hebben we eerste echo. Ik ben zelf 30 jaar en mijn vriend 28.

Gestopt met de pil met de gedachten dat het wel een paar maanden kon gaan duren, maar meteen raak!
Hallo allemaal,

Ik schrijf graag mee. Wij zijn zwanger van ons eerste kindje. Helaas in juni een miskraam gehad. Ik ben 29 en mijn partner 30. Eerste postieve test 2 november. En uitgerekend 12 juli. Ik lig nu vandaag wakker aangezien ik vandaag een klein beetje licht roze bloed verlies had. De verloskundige gebeld, het is waarschijnlijk niets maar ik maak me zo'n zorgen. Dit komt vast door mijn eerdere missed abortion( op de echo kwamen ze er achter dat het hartje niet meer klopte). Pff.. Mijn eerste echo is woensdag 25 november. Zijn jullie zenuwachtig?
Elke dag is er een

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven