Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hè bah Nyx, sterkte! Is niet niks allemaal. Snap dat je ermee in je maag zit.

Wat mij uit mijn slaap houdt, ach, verbroken relatie na samenwonen, sinds kort in mijn nieuwe flatje en gewoon verdrietig om alles wat is gebeurd. Maar komt wel goed. Ik moet het gewoon een plekje geven.
Goedenacht dames,

Ook nog wakker dus? Wat naar Nyx-, wel goed dat je die angst hebt overwonnen. Dan verdien je eigenlijk wel slaap . Hier zo nog maar een poging wagen, t moet toch een keer lukken!
Moge allemaal,

Oh wat zijn panda`s toch schattig, kijk dit filmpje en vooral wat mams doet op het eind; http://www.telegraaf.nl/t ... zet_eerste_stapjes__.html

Leukste filmpje ooit die ik heb gezien was van de week weer op tv, heb de link denk ik niet meer maar dat is hoe de moeder schrikt als haar baby voor het eerst geluid maakt na de geboorte
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Sterkte Nyx, kan mij de vrees voor de tandarts heel goed voorstellen. Heel goed.

Sterkte ermee en ook voor de andere posters een onder de riem.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Zo, eigenlijk had ik al om 4 uur weekend maar moet morgen nog even voor een uurtje ofzo naar het werk. De coördinatrice die weg is gegaan draagt het werk morgen even aan mij over. Mijn andere directe collega heeft ook ontslag genomen dus een functie voor 3 tot 4 mensen ben ik alleen nog over. Voor hun vind ik het geweldig hoor maar zelf baal ik als een stekker. Normaal hadden we elke dag wel contact maar dat zal ook wel minder worden en we konden ook zo fijn je ei kwijt als er wat was. Dat gaat toch anders worden als iedereen ander werk heeft. Het ergste is dat het niet gehoeven had, hadden ze maar eerder geluisterd. Nu is iedereen bang dat ik ook wegga. Tsja ...... ik ben nog niet in een jubelstemming om te blijven maar ik vrees dat ik mijzelf in de vingers snij als ik ook weg ga. Het is er voor mij niet leuker op geworden. En volgens mij denken ze dat ik een nieuw iemand ga inwerken waar ik ook geen zin in heb. Een keertje prima maar niet dat ik er alleen voor sta. Vroeger bij de Postbank vond ik het leuk om de nieuwelingen in te werken, maar daar kregen ze ook een goede training van een paar weken. Nu vind ik het gewoon niet leuk en ben erna bekaf. Nou ze moeten eerst nog iemand vinden, ze hebben pas over een paar weken tijd om soll.gesprekken te voeren.

Ik heb gister mijn eerste 2 herfststukjes gemaakt voor mijn moeder en ondanks dat ik iets anders in gedachten had, schaal bleek toch niet zo groot als ik dacht hahaahah, is het wel heel leuk geworden. Ik ga van het weekend een voor mijzelf maken.

Jammer dat ik van het weekend naar het bos was gegaan en een tasje met bordeau kleurige bladen had geraapt en thuis na het drogen werden ze bruin dus toch wat andere spulletjes moeten kopen.
Weekend
Cat, dankjewel voor het plaatsen van mijn bericht.
quote:Watervrouw2 schreef op 12 november 2015 @ 19:02:

Weekend
Morgen lekker dagje vrij. Zaterdag nog wel werken.

Jullie alvast een fijn weekend!
quote:Marjo41 schreef op 12 november 2015 @ 19:58:

Jullie alvast een fijn weekend!Ga je nog iets leuks doen morgen? Ach dan doen we vanavond alvast een virtueel borreltje op het weekend.
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 november 2015 @ 20:04:

[...]

Ga je nog iets leuks doen morgen? Ach dan doen we vanavond alvast een virtueel borreltje op het weekend.

Voor een borreltje ben ik altijd te vinden

Morgen rustig dagje denk ik, beetje uitslapen, in huis rommelen, boodschappen doen.
quote:Marjo41 schreef op 12 november 2015 @ 20:11:

[...]

Voor een borreltje ben ik altijd te vinden

Morgen rustig dagje denk ik, beetje uitslapen, in huis rommelen, boodschappen doen.

Ook niet verkeerd! Moet altijd lachen als iedereen perse op een vrije dag iets heel speciaals moeten doen. Dan denk ik ook wel eens, wat is er mis met een lekkere dag lummelen, wat lekkers te eten en uit te rusten.

Oh shit, bedenk mij opeens dat ik na het werk toen ik kattengrit ging halen, om iets te eten voor mijzelf mee te nemen. Bah, ga nu echt niet meer terug naar de supermarkt. Ik zag kattenvoer in de aanbieding en ben toen naar de kassa te gegaan, ik merk het nu ik praat over lekkere hapjes dat ik best wel trek heb. Wat stom zeg. Heb dacht ik nog een lekkere kaasburger of hoe heten die dingen heb in de koelkast. En heb nog broccoli en aardappels. Komt goed!!! Dat gaat hem worden.

Voor mij nog geen weekend.. aar ben van de week wel vrij geweest. Dus dat is niet erg.

Mv lekkere kaasburgers bestaan die??
quote:AnneRoos74 schreef op 12 november 2015 @ 20:38:

Voor mij nog geen weekend.. aar ben van de week wel vrij geweest. Dus dat is niet erg.

Mv lekkere kaasburgers bestaan die??

Nou hoop dat er morgen niet zoveel regen is dan voor jou. Heb je email gelezen, goed als ik je morgen even mail?

Oja, ze zijn wel lekker maar moeilijk om te bakken dat ze niet kapot gaan. Beter kan je ze zelf maken maar ik heb geen kaas in huis om het zelf even te maken.
Wel eten Mylene!

( zo moeder spreekt )
quote:Marjo41 schreef op 12 november 2015 @ 20:50:

Wel eten Mylene!

( zo moeder spreekt )

Ja mam was even vergeten wat ik wilde halen daar.

Dat had ik ook als ik die dingen probeerde.

Doe rustig aan maar hoor met antwoorden.

Als het in de vroege ochtend maar meevalt met de regen, vind ik het goed.

Marjo geniet van je vrije dag!
Dank je Anne.

Moet jij fietsen naar je werk?

Als ik wat regelmatiger eet dan voel ik me gewoon veel beter.

Op vrije dagen vergeet ik soms te eten of denk ik pas aan eten als ik een hongergevoel krijg.

Ik kan me daarna soms best lusteloos en moe voelen.

Dus hup Mylene, lekker gaan eten!
Ja ik ga op de fiets naar mijn werk. Heb geen auto.
Ja heb wat gemaakt. Anne, die krengen zijn alleen op zeer zeer laag vuur goed te krijgen wil je niet dat ze openbarsten. Zelf paneer ik ze dubbel en dan heb je er geen last van. Heb lekker wat gegeten, de boys ook.

Oke Anne, jij droog in de ochtend, ik in de middag? Ik ga om kwart voor 2 even op de fiets naar het werk. Deal?
Mv; probeer je humeur maar niet teveel te laten beinvloeden door je werk. Je situatie komt me bekend voor; collega's die weggaan waardoor je zelf ook gaat twijfelen of je nog wil/kan blijven en het allemaal redelijk uitzichtloos lijkt op het werk omdat alles op jou neer komt. Mijn advies; laat je niet gek maken en kijk het eens een tijdje aan. Wellicht denk je er over een paar weken/maanden heel anders tegen aan.

Hopelijk kan ik vannacht wat beter slapen... Poeh. Sinds ik niet meer werk (en dus fysiek minder doe) en mijn buik me in de weg begint te zitten 's nachts, is mijn nachtrust er beduidend minder op geworden. Maar, ben vanochtend vroeg opgestaan (07.00h), veel gepoetst thuis en express geen dutje op de bank gedaan dus ik móét vannacht wel goed slapen. Hopelijk.....

Heb express geen internetverbindende apparaten op mn slaapkamer dus kom me alleen in geval van grote nood melden hiero

Fijn weekeind voor degene die al mogen en werk ze voor de rest!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:Marjo41 schreef op 12 november 2015 @ 19:58:

Jullie alvast een fijn weekend! Ik heb tot dinsdag weekend. Of is dat een mini vakantie?
Ingelke Slaap lekker voor straks.

Groen laarsje Ik noem dat vakantie! Veel plezier!
Ja kan mij voorstellen dat het een grote overgang is voor je. Eerst intensief werken en dan heb je niet 1 2 3 je draai gevonden. Is alles met jullie wel gezond? Op ons werk zijn er ook een paar die of redelijk net hun kindje hebben gehad of die over een paar weken met zwangerschapsverlof gaan hahahahha. Kan er niet over mee praten maar ze hebben veel last van `vergeetachtigheid`
quote:vivalimegroen schreef op 12 november 2015 @ 21:49:

[...]

Ik heb tot dinsdag weekend. Of is dat een mini vakantie?

Altijd baas boven baas.

Hopelijk kan je goed slapen vannacht Inge.

Ik wou bijna zeggen, neem een flinke borrel maar dat lijkt me in jouw toestand niet zo'n goed idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven