Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 12 november 2015 om 20:45
quote:ThunderassMan schreef op 12 november 2015 @ 19:55:
[...]
Dat klinkt idd een stuk politiek correcter.
Een vriendin van me praat over neger en zwart. Ze is zelf antilliaans..
Elke benaming wordt met de tijd toch negatief uitgelegd door een kleine groep en vervolgens wordt die negativiteit overgenomen. Eerst gastarbeiders. Allochtonen. Nieuwe nederlanders. Etc.
[...]
Dat klinkt idd een stuk politiek correcter.
Een vriendin van me praat over neger en zwart. Ze is zelf antilliaans..
Elke benaming wordt met de tijd toch negatief uitgelegd door een kleine groep en vervolgens wordt die negativiteit overgenomen. Eerst gastarbeiders. Allochtonen. Nieuwe nederlanders. Etc.
donderdag 12 november 2015 om 20:58
donderdag 12 november 2015 om 21:03
Bankzaken moet je serieus doen, dat kun je je vriendin best uitleggen. Voor je het weet, zet je een komma verkeerd.
Het gaat weer ergens over Hitler en de Gewone Duitscher in 1933-1945. Ik word daar altijd nogal juffig van, maar ik heb nog niet meer dan twee zinnen per post geschreven. Dat vind ik best mooi van mezelf.
Het gaat weer ergens over Hitler en de Gewone Duitscher in 1933-1945. Ik word daar altijd nogal juffig van, maar ik heb nog niet meer dan twee zinnen per post geschreven. Dat vind ik best mooi van mezelf.
donderdag 12 november 2015 om 21:30
quote:linjmh schreef op 12 november 2015 @ 21:07:
[...]
O gelukkig, dat was ideaal, met lauwwarm bier van de spar
De Spar zit er ook nog.
Maar voor mij geen lauw bier. Ik heb een bacootje. Slapen in ziekenhuizen lukt me voor geen meter, leek me een goed idee om een onopvallend flesje cola+ mee te nemen
[...]
O gelukkig, dat was ideaal, met lauwwarm bier van de spar
De Spar zit er ook nog.
Maar voor mij geen lauw bier. Ik heb een bacootje. Slapen in ziekenhuizen lukt me voor geen meter, leek me een goed idee om een onopvallend flesje cola+ mee te nemen
donderdag 12 november 2015 om 21:36
quote:yette schreef op 12 november 2015 @ 21:30:
[...]
De Spar zit er ook nog.
Lauw bier kan niet. Mijn zoon zat net te wachten op Moskow AirPort voor een connecting flight naar Azië en daar hadden ze alleen lauwe Carlsberg voor ¤5. Dan ben je niet blij
en geen mens spreekt er Engels. Maar wel weer WiFi.
Yet, sterkte ermee!
[...]
De Spar zit er ook nog.
Lauw bier kan niet. Mijn zoon zat net te wachten op Moskow AirPort voor een connecting flight naar Azië en daar hadden ze alleen lauwe Carlsberg voor ¤5. Dan ben je niet blij
Yet, sterkte ermee!