Napraattopic deel 42

07-11-2015 22:32 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:MevrouwJack schreef op 12 november 2015 @ 23:55:

[...]

Haai.

Goed hoor.

Laat je me ook met deze nick even onder de negeerknop vandaan? Anders wordt het weer zo eenrichtingsverkeer Ik denk dat je het wel gemerkt hebt roer is omgegooid. Alleen maar positiviteit.
quote:Goede-Fee schreef op 12 november 2015 @ 23:47:

[...]

Ow geld dat ook voor PB's?Pb's ?
Ik ga mijn bed opzoeken en lekker tegen mijn vriend aankruipen.

Slaaplekker vivadames
Goh.
quote:EmmaSwan86 schreef op 12 november 2015 @ 23:56:

[...]

Ik denk dat je het wel gemerkt hebt roer is omgegooid. Alleen maar positiviteit. Nou je bent nog niet mijn favoriete forummert qua manier van discussiëren maar vergeleken bij de vorige versie van jezelf ben je zeker een stuk positiever ja.
Tjezus, wat vals
quote:dadelduifje schreef op 12 november 2015 @ 23:54:

[...]

Welk smoesje?Eh....lees de post van Prada en haar posts waar ik naar link. You do the math.
Ooo moet ik het weer opzoeken.
Of we laten die shit lekker rusten?

Iets te veel aandacht voor die vrouw.
Ja was ook niet van plan het uit te zoeken eigenlijk boeit het me weinig.
quote:Zarah schreef op 12 november 2015 @ 22:35:

[...]

prada in "Wakker"

prada in "Café Wakker - Welcome To The Dark Side"De vervolgdosis, je krijgt eerst maar voor 14 dagen mee. Opstart en startdosis apart. Verder reageer ik hier verder niet meer op.
Ik geloof Prada.

k Weet niet wat ze gepost heeft (kan het niet vinden, is waarschijnlijk verwijderd door de mods), maar wat ze hierboven zegt over die verschillende fasen klopt: van Champix krijgen mensen al een dosis mee voor een aantal dagen voordat ze daadwerkelijk gaan stoppen met roken. En het is echt troep. Er zijn beslist veel mensen mee geholpen, maar ik ken iemand irl die ook helemaal van het padje raakte van de Champix.

Daarom kies ik ervoor om Prada te geloven, al ken ik de voorgeschiedenis en de precieze posts niet.

Prada, wat er ook aan de hand is geweest, kennelijk heb je het heel moeilijk gehad. Sterkte, ik hoop dat je snel weer in evenwicht raakt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik vind je onderschrift trouwens prachtig: "Wie nooit van mening verandert heeft zelden iets geleerd." Alleen daarom al ben ik geneigd je het voordeel van de twijfel te geven.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dankjewel Dana. Het was een rottijd en dat is het nog.

Ps, ik weet geen privacyinfo dus hoe ik daarbij kwam weet ik niet.
Prada ik heb drie vragen voor je.
.
Ik weet het allemaal niet hoor, het maakt me ook allemaal niet zo uit. Beefs mis ik meestal en vind dat prima, ik ken mijn pappenheimers op napraat. Maar door veel nickchanges weet ik soms niet meer wie wie is. De oudgedienden ken ik en dat maakt het voor mij nog steeds gezellig hier.
Goedemorgen.

Ik ga mezelf een enòrme bak koffie inschenken. Zwarter dan zwart.
Lekker.. Ik wil ook.

En goedemorgen..
Pfffff heb 2 pagina's terugelezen. Ja het is napraat. Maar zelfs napraat over bepaalde onderwerpen houdt toch ooit op mag ik hopen.

Mijn god wat vermoeiend (en irritant)
quote:yasmijn schreef op 12 november 2015 @ 22:07:

[...]

Boring.HET tournooi van het jaar komt er weer bijna aan he
Het kleurenmeisje is weer weg, bantopic. Ik wist niet dat ze een perma ooit had gekregen
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 13 november 2015 @ 06:57:

Het kleurenmeisje is weer weg, bantopic. Ik wist niet dat ze een perma ooit had gekregen

Prima. Missen er niks aan.

Al was ik natuurlijk retebenieuwd naar haar standpunt in de Pietendiscussie 🙄
Emma ,wat ben jij in positieve zin aan het veranderen.
Goeiemorgen

Grz... onuitspreekbaar heeft een permaban. Sneu want die kwam toch juist net terug van een perma? Of was dat iemand anders? Niet sneu omdat het vanwege racisme was, dan missen we er niks an. Temper, temper, jezelf beheersen kan ook moeilijk zijn.

Ik krijg altijd meteen de zenuwen als iemand het 'wel leuk' lijkt om aan een herder te beginnen. In het topic herder pup. Pleeeez laat de To iemand zijn die wel ervaring heeft met herders en het vergeten te zeggen is in de OP. Meer ongeleide projectielen, alsjeblieft niet, ik wil ook graag in het loslooppark komen zonder ongelukken.
Yette, heel veel sterkte voor jullie allemaal vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven