Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic
maandag 12 oktober 2015 om 14:55
Beste forummers,
Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.
Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:
je de pil bent vergeten?
je menstruatie uitblijft?
het condoom is gescheurd?
Etc.
Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.
Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:
je de pil bent vergeten?
je menstruatie uitblijft?
het condoom is gescheurd?
Etc.
Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 14 november 2015 om 00:51
Snap ik. Misschien als je morgen ofzo een iets donkerder streepje ziet dat het dan wat meer doordringt.
Een streep is een streep. Je kan niet positief testen als je niet zwanger bent.
Hoewel ik het bij mijn lichte streepje ook niet durfde te geloven hoor.
Een streep is een streep. Je kan niet positief testen als je niet zwanger bent.
Hoewel ik het bij mijn lichte streepje ook niet durfde te geloven hoor.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zaterdag 14 november 2015 om 00:53

zaterdag 14 november 2015 om 09:54
quote:frietpan schreef op 14 november 2015 @ 00:53:
Vanmorgen al getest... Maar ik wilde het even laten bezinken maar nu dacht ik, als meer mensen dan mijn vriend en ik het zien... Dan moet het toch wel??
30 sept eerste dag van laatste menstruatie en weet bijna zeker dat ik 18 okt m'n eisprong heb gehad...Geloof mij nou...ik heb zoveel testen gedaan en die bleven hardstikke wit. Het is zelfs roze van kleur!!
Vanmorgen al getest... Maar ik wilde het even laten bezinken maar nu dacht ik, als meer mensen dan mijn vriend en ik het zien... Dan moet het toch wel??
30 sept eerste dag van laatste menstruatie en weet bijna zeker dat ik 18 okt m'n eisprong heb gehad...Geloof mij nou...ik heb zoveel testen gedaan en die bleven hardstikke wit. Het is zelfs roze van kleur!!

zaterdag 14 november 2015 om 11:52
[img]http://www.mupload.nl/img/szn7sxn2etq.jpeg[/img]

zaterdag 14 november 2015 om 11:56
quote:frietpan schreef op 14 november 2015 @ 11:50:
Zit momenteel op vakantie in Sint Maarten! Dus een clear blue is niet zo makkelijk gehaald! Ik ga nog een foto posten. Als de winkels zo open zijn haal ik nog 1/2 testen...
Wat een heerlijke bestemming om te testen
Ik zat gewoon op een ordinaire pot in Noord-Holland...
On topic; ik zie geen foto?
Zit momenteel op vakantie in Sint Maarten! Dus een clear blue is niet zo makkelijk gehaald! Ik ga nog een foto posten. Als de winkels zo open zijn haal ik nog 1/2 testen...
Wat een heerlijke bestemming om te testen
Ik zat gewoon op een ordinaire pot in Noord-Holland...
On topic; ik zie geen foto?

zaterdag 14 november 2015 om 12:14
quote:ana_isabel schreef op 14 november 2015 @ 10:42:
[...]
Tja, theoretisch gezien wel ja.
Er is zowieso iets aan de hand " daar binnen ".
Mja ik weet het niet. Ik heb inmiddels al 3x een licht streepje gehad en toch ongesteld geworden. Nog steeds niet zwanger iig want daarna waren de testen steeds negatief. Ook streepjes die ik gewoon op de foto kreeg. Ik zou niet durven juichen bij zo'n streepje met vermoedelijk 6 weken
Uiteraard hoop ik dat het niet is zoals bij mij natuurlijk!
[...]
Tja, theoretisch gezien wel ja.
Er is zowieso iets aan de hand " daar binnen ".
Mja ik weet het niet. Ik heb inmiddels al 3x een licht streepje gehad en toch ongesteld geworden. Nog steeds niet zwanger iig want daarna waren de testen steeds negatief. Ook streepjes die ik gewoon op de foto kreeg. Ik zou niet durven juichen bij zo'n streepje met vermoedelijk 6 weken

zaterdag 14 november 2015 om 12:18
quote:lux. schreef op 14 november 2015 @ 12:14:
[...]
Wat vervelend voor jou
Ik bedoelde met " iets aan de hand" dat er wel hcg hormoon is opgepikt, anders krijg je normaliter geen verkleuring. (Uitzonderingen daargelaten) en dan nog kan het alle kanten op, inderdaad.
[...]
Wat vervelend voor jou
Ik bedoelde met " iets aan de hand" dat er wel hcg hormoon is opgepikt, anders krijg je normaliter geen verkleuring. (Uitzonderingen daargelaten) en dan nog kan het alle kanten op, inderdaad.

zaterdag 14 november 2015 om 12:20
quote:lux. schreef op 14 november 2015 @ 12:15:
Ik ben 2x ongesteld geworden na zo'n streepje helaas. Hoop natuurlijk dat jij zwanger bent! De 3de keer was een cb+ die ook vals positief was.
Ik heb echt pech met zwangerschapstesten. Streepjes stonden er altijd meteen, maar temp ging toch omlaag.Wel heel apart dat jij steeds streepjes hebt. Ik heb continu witte testen. Kan het bij jou niet zijn dat het fout gaat bij de innesteling?
Ik ben 2x ongesteld geworden na zo'n streepje helaas. Hoop natuurlijk dat jij zwanger bent! De 3de keer was een cb+ die ook vals positief was.
Ik heb echt pech met zwangerschapstesten. Streepjes stonden er altijd meteen, maar temp ging toch omlaag.Wel heel apart dat jij steeds streepjes hebt. Ik heb continu witte testen. Kan het bij jou niet zijn dat het fout gaat bij de innesteling?