Napraattopic deel 42

07-11-2015 22:32 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Toch doen, want als je blijft reageren is het weer voer voor een nieuwe schijtpost.
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2015 @ 13:30:

[...]

Ik ben gestopt met lezen in het Parijs topic maar het bleek (wat mij betreft) niet mogelijk.Wishfull thinking he. Ik probeer het al niet eens meer, het is paarlen voor de zwijnen.
Deze is mooi voor in het Parijs topic (maar ik ga 'm niet plaatsen want dan komt ie in mijn lijst dus als iemand zich geroepen voelt...)

[...]

Ik ben gestopt met lezen in het Parijs topic maar het bleek (wat mij betreft) niet mogelijk.

Inderdaad. Terwijl het gisteravond/vannacht echt een informatief topic was voor mij.

Veel aan gehad, want die liveblog van nu.nl was traag en tv hebben we niet.

Zonde.

[...]

Ik ben gestopt met lezen in het Parijs topic maar het bleek (wat mij betreft) niet mogelijk.

Ik ben er niet eens aan begonnen. Ondanks dat ik pas kort op VF ben, weet ik onderhand wel wat voor discussies daar allemaal aan de gang zijn (denk ik)

Zinloze.. "Ik vind dit, en ik vind dat" discussies.. 40 pagina's verder vindt de eerste nog steeds dit (alleen nog sterker dan voorheen) en de ander vindt nog steeds dat (alleen nog sterker dan voorheen)
quote:feow schreef op 14 november 2015 @ 10:20:

[...]

En vanuit die sfeer maakt een opgehitste groep de gruwelijke vergissing om 'blij' te reageren op het nieuws. Joepie, told you so, Nanananana. Niet: dit was waar ik bang voor was, wat verschrikkelijk.

.Bedankt voor de samenvatting. Ik was er al bang voor, dus scheelt me tig pagina's lezen op dat topic.
quote:vitamined schreef op 14 november 2015 @ 14:01:

[...]

Inderdaad. Terwijl het gisteravond/vannacht echt een informatief topic was voor mij.

Veel aan gehad, want die liveblog van nu.nl was traag en tv hebben we niet.

Zonde.Dit.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 november 2015 @ 14:01:

Deze is mooi voor in het Parijs topic (maar ik ga 'm niet plaatsen want dan komt ie in mijn lijst dus als iemand zich geroepen voelt...)

[afbeelding]Nope, ik heb vanmorgen wat gelezen maar ben al snel gestopt.
Er wordt óók normaal gepost daar, ik verdenk Enn van het goed beheersen vd Franse taal
Je bent zelf een theepot
quote:Sid-returns schreef op 14 november 2015 @ 00:19:

[...]

Mens, dat ben ik zelf, Thordis. Dat weet iedereen hier. Dat was een grap.Ik snap er niets van. Ben jij nu Thordis?
LOEP ME MAAR aub.
Dr Who reist door de tijd in een telefooncel en die heet Thordis. Tardis is het. Thor is de god van de donder en dat is Noors. Een populaire voornaam is het daar. Sorry. Ik kijk veel SFI en historische series.

Nou, ik was bezig met vertalen. Kent iemand Italiaans?

Oggio is toch Italaans voor oog en reet is spleet.

Ik heb hier twee kleine expresso kopjes staan. Die durf ik niet aan een paar kinderen te geven.

Is het schunnig of kan het wel? Ik heb ze van de Kringloop.

Occhio al Pallone E' in Rete ...... en Scudetto, coppo .... speriamo!!!

Het heeft met een balspel te maken en het ene is een knipoog.

Vooral het sperma-achtige wordt woord baart mij zorgen.

Ik heb gelezen dat het ook de oorsprong van het balspel is. De plaatsnaam en ja... Het afgelopen zomer en stukje historie n.a.v. een discussie over juistheid van tennisplanken in een serie.

De films zijn niet altijd correct.

Dwdd die zou ik graag willen zien. Daar kijk ik naar uit. Voor een uiteenzetting dan.

Twee belgen zijn slachtoffer en 3 Nederlanders gewond bij de aanslagen.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 14-11-2015 15:13
Reden: Dikke vingers bij het typen van de Nederlandse taal.
% gewijzigd
quote:dadelduifje schreef op 12 november 2015 @ 00:03:

[...]

Ooit komt er wel een stop hoor. Als de bazuin gehoord wordt is het over. Dan is er geen plek voor dit soort praktijken. Verantwoording moet worden afgelegd. Ik denk niet dat ze het redden om aan de overkant te raken. Wat zeg ik, ik weet het zeker.Deze woorden vind ik vandaag nóg enger dan dat ik ze gisteren al vond.
LOEP ME MAAR aub.
Jammer dat ik nog steeds geen topic uit favoriete kan wissen.
Ik heb net wat zaken gelezen op wiki en ik post niets meer.

Het nummer of meldpunt van degenen die gerichte gerichte onderzoeken doen of weten hoe het door te geven. Dat zou ik dus wel willen lezen. De rest niet.

Ik vind het erg verwarrend wat er allemaal gaande was.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 november 2015 @ 14:01:

[afbeelding]Ik plak hem wel , Is al gedaan.

Ik ga daarna nu de hele aktueelpijler weer onder de negeer zetten. Ik zie weer allemaal topics met reacties waar ik kotsmisselijk van word.
quote:-RoseRed- schreef op 14 november 2015 @ 15:04:

Jammer dat ik nog steeds geen topic uit favoriete kan wissen.

Een uitkomst zou dat zijn inderdaad.

En dat je de forummers onder de geneerknop ook echt niet meer hoeft te lezen.

Was het maar zo'n feest.
quote:missie_m schreef op 14 november 2015 @ 15:01:

[...]

Deze woorden vind ik vandaag nóg enger dan dat ik ze gisteren al vond.

Jij weet niet waar je over praat missie. Weet je überhaupt wel wat ik met de overkant bedoel?

En ga ook niet doen alsof ik die terreurdaad goedkeur. Want dat doe ik absoluut niet. Ik vind het verschrikkelijk.
Bizar trouwens hoe jij elk detail onthoudt. Gisteren ook al met BGB je raaskalt over dingen die maanden terug gebeurd zijn. Let it go.
quote:missie_m schreef op 14 november 2015 @ 14:41:

[...]

[fgcolor=#2c1057]Ik snap er niets van. Ben jij nu Thordis? [/fgcolorNee joh! Sid is toch geen man?
IMHO
Hoe werkt negeren? Ik wilde er een paar onder de negeer zetten, maar ik heb geen idee of ik ze dan weer terug kan krijgen wanneer ik ze niet meer zat ben.
quote:Kunai schreef op 14 november 2015 @ 15:28:

Hoe werkt negeren? Ik wilde er een paar onder de negeer zetten, maar ik heb geen idee of ik ze dan weer terug kan krijgen wanneer ik ze niet meer zat ben.

Onder de avatar is het een van die knopjes. Je ziet het bericht niet meer, alleen 'wil je dit bericht toch zien?'

Hoe kunt ont-negeren weet ik niet, maar ik heb vaak gelezen dat dat kan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Er is een speciale topic over op DIGI geloof ik.

Maar ik had NOUS Avons er onder en die heb ik ...... even denken ..... bij instellingen zit dat.

SNCC en CEO Sence Sience Senceo. Ik ga een lekker koppie doen.
Ja hoor.

Dan haal je ze weer van negeer af.
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2015 @ 15:16:

[...]

Een uitkomst zou dat zijn inderdaad.

En dat je de forummers onder de geneerknop ook echt niet meer hoeft te lezen.

Was het maar zo'n feest.En dat gequote helpt ook niet. Toch is het Parijstopic best ok nu.
Je bent zelf een theepot
quote:Kunai schreef op 14 november 2015 @ 15:28:

Profiel - mijn gegevens - geblockte users

Nieuwe instellingen bewaren
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven