Napraattopic deel 42

07-11-2015 22:32 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-RoseRed- schreef op 16 november 2015 @ 14:34:

Vreselijk dat topic over Parijs. Het kan echt nooit normaal gaan. Ondanks dat er een vluchtelingentopic is waar ze al vrij spel hebben.

+1

Ik ga er ook niet meer lezen.
quote:ardni schreef op 16 november 2015 @ 14:58:

[...]

Nou ik zou geen nee gezegd hebben, maar het staat een ander vrij dat wel te doen, het is ook gewoon een antwoord.

Al die andere kindjes die 4 rijen naar achter staan zien ook niet alles en overleven het ook wel.

Wat een luxe als dit de dingen zijn waar je je druk om moet maken, denk ik dan.Maar ik snap niet waarom je jezelf maar blijft verdedigen, op zo'n merkwaardige manier. Het heeft iets pitbullachtigs. Ik denk dat TO goed moet nadenken waarom ze hier zo heftig op reageert, daarom post ik daar liever niet.
quote:ardni schreef op 16 november 2015 @ 14:58:

[...]

Nou ik zou geen nee gezegd hebben, maar het staat een ander vrij dat wel te doen, het is ook gewoon een antwoord.

Al die andere kindjes die 4 rijen naar achter staan zien ook niet alles en overleven het ook wel.

Wat een luxe als dit de dingen zijn waar je je druk om moet maken, denk ik dan.Dat laatste geldt natuurlijk net zo goed voor Wolder.
quote:barbaracartland schreef op 16 november 2015 @ 15:04:

[...]

Maar ik snap niet waarom je jezelf maar blijft verdedigen, op zo'n merkwaardige manier. Het heeft iets pitbullachtigs. Ik denk dat TO goed moet nadenken waarom ze hier zo heftig op reageert, daarom post ik daar liever niet.Blijkbaar is het voor haar normaal. Ik snap wel waarom ze zich zo verdedigd kijk naar de reacties en dat gezuig.
quote:barbaracartland schreef op 16 november 2015 @ 15:04:

[...]

Maar ik snap niet waarom je jezelf maar blijft verdedigen, op zo'n merkwaardige manier. Het heeft iets pitbullachtigs. Ik denk dat TO goed moet nadenken waarom ze hier zo heftig op reageert, daarom post ik daar liever niet.aandacht of ontlading, de illusie dat mensen het wel gaan begrijpen?
Yay, net op de tuin geweest en de eerste knoflook is gesignaleerd!

Volgend jaar Juli kan ik een paard omleggen met knoflookadem.
Heb me daar aardig laten gaan, en ben nu een gevalletje boeman, sneu figuur enz. enz.

Het zij zo.
quote:Grobbekuiken schreef op 16 november 2015 @ 15:18:

Heb me daar aardig laten gaan, en ben nu een gevalletje boeman, sneu figuur enz. enz.

Het zij zo.Bedoel je Kolder? Die spoort zelf niet helemaal. Vergeleken met haar ben ik zelfs volkomen normaal.

Het zij zo.Ach jij hebt je niet meer of minder geuit dan de rest. [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-11-2015 15:34
Reden: op de man
% gewijzigd
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:EmmaSwan86 schreef op 16 november 2015 @ 15:06:

[...]

Blijkbaar is het voor haar normaal. Ik snap wel waarom ze zich zo verdedigd kijk naar de reacties en dat gezuig.De reacties waren heel normaal in beginsel. Haar gedrag ís niet normaal en haar reacties roepen irritatie op omdat ze gisteren continu hetzelfde antwoord gaf.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

Het zij zo.Je hebt je niet erger laten gaan dan ik hoor . Echt, ik kan me zowat in iedere TO wel een heel klein beetje (of iets meer) inleven, maar hier schiet zelfs mijn empathisch vermogen te kort.

Het zij zo.Volgens mij ben je geen boeman er zijn mensen voor je opgekomen. En er was maar 1 persoon die jou aansprak.
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 15:24:

[...]

De reacties waren heel normaal in beginsel. Haar gedrag ís niet normaal en haar reacties roepen irritatie op omdat ze gisteren continu hetzelfde antwoord gaf.Dan haak je toch af als de boodschap niet binnenkomt. Dat over een weer gedram kom je ook nergens mee. En maar klagen dat to een apart figuur is maar zelf net zo hard meewerken om haar op de kast te jagen. Leef en laat leven.

Het zij zo.

Meerderen van ons hebben ons toch aardig laten gaan.

Als jij al sneu bent wat ben ik dan wel niet voor een triest geval?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:zuipschuit schreef op 16 november 2015 @ 15:21:

Kolder
quote:EmmaSwan86 schreef op 16 november 2015 @ 15:27:

[...]

Dan haak je toch af als de boodschap niet binnenkomt. Dat over een weer gedram kom je ook nergens mee. En maar klagen dat to een apart figuur is maar zelf net zo hard meewerken om haar op de kast te jagen. Leef en laat leven.Ik maak zelf wel uit op wie ik wil reageren en of ik door wil 'drammen'. Jij hebt ook de keuze niet te reageren of te lezen dus bemoei je niet met mij! Neem ter harte wat je anderen duidelijk wilt maken.
quote:EmmaSwan86 schreef op 16 november 2015 @ 15:27:

[...]

Dan haak je toch af als de boodschap niet binnenkomt. Dat over een weer gedram kom je ook nergens mee. En maar klagen dat to een apart figuur is maar zelf net zo hard meewerken om haar op de kast te jagen. Leef en laat leven.Ik vermoed dat Wolder er zelf ook wel lol in heeft.
quote:MadameQetesh schreef op 16 november 2015 @ 15:28:

[...]

Meerderen van ons hebben ons toch aardig laten gaan.

Als jij al sneu bent wat ben ik dan wel niet voor een triest geval?In en in triest madame . Net als ik .
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 15:31:

[...]

In en in triest madame . Net als ik .Ja niet meer te redden.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 15:30:

[...]

Ik maak zelf wel uit op wie ik wil reageren en of ik door wil 'drammen'. Jij hebt ook de keuze niet te reageren of te lezen dus bemoei je niet met mij! Neem ter harte wat je anderen duidelijk wilt maken.Kia, denk om je bloeddruk . Het sop is de kool niet waard en daarbij: wat zou het vivaforum zijn zonder HRS? Nou dan.
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 15:30:

[...]

Ik maak zelf wel uit op wie ik wil reageren en of ik door wil 'drammen'. Jij hebt ook de keuze niet te reageren of te lezen dus bemoei je niet met mij! Neem ter harte wat je anderen duidelijk wilt maken.ga dan niet klagen, en deze bericht was ook niet naar jou toe. Je hoeft niet zo te schreeuwen.
quote:EmmaSwan86 schreef op 16 november 2015 @ 15:25:

[...]

Volgens mij ben je geen boeman er zijn mensen voor je opgekomen. En er was maar 1 persoon die jou aansprak.Joh, het doet me niet zoveel hoor. Die spaatje (echt géén idee wie dat is) kwam ook even plassen en viel mij direct aan. Zegt meer over haar dan over mij.
quote:EmmaSwan86 schreef op 16 november 2015 @ 15:33:

[...]

ga dan niet klagen, en deze bericht was ook niet naar jou toe. Je hoeft niet zo te schreeuwen.Ik schreeuw niet! DIT ÍS SCHREEUWEN. En je quote mij dus je richt je bericht wel aan mij.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 15:32:

[...]

Kia, denk om je bloeddruk . Het sop is de kool niet waard en daarbij: wat zou het vivaforum zijn zonder HRS? Nou dan.Mijn bloeddruk was mooi vanmorgen, dus even omhoog mag wel. Gun mijn hart ook zo zijn lolletje .
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 15:37:

[...]

Ik schreeuw niet! DIT ÍS SCHREEUWEN. En je quote mij dus je richt je bericht wel aan mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven