Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 16 november 2015 om 15:57
maandag 16 november 2015 om 15:59
quote:-RoseRed- schreef op 16 november 2015 @ 14:34:
Vreselijk dat topic over Parijs. Het kan echt nooit normaal gaan. Ondanks dat er een vluchtelingentopic is waar ze al vrij spel hebben.Ik heb de mods zeker 3x daarover aangesproken maar zero. Bloedirritant. Er waren best interessante posts, of ik het er nu mee eens was of niet, maar op een gegeven ogenblik was ik er wel klaar mee. Jammer.
Vreselijk dat topic over Parijs. Het kan echt nooit normaal gaan. Ondanks dat er een vluchtelingentopic is waar ze al vrij spel hebben.Ik heb de mods zeker 3x daarover aangesproken maar zero. Bloedirritant. Er waren best interessante posts, of ik het er nu mee eens was of niet, maar op een gegeven ogenblik was ik er wel klaar mee. Jammer.
Je bent zelf een theepot
maandag 16 november 2015 om 15:59
quote:MadameQetesh schreef op 16 november 2015 @ 15:56:
[...]
Doe weer 1 half dagje per week oppassen. Op donderdag en af en toe nog een dagje erbij.
Maar deze kinderen zijn 8 en 10 dus ik hoef ze niet te tillen. Alleen te vermaken en zorgen dat ze eten krijgen.
En een schop onder hun hol zodat ze op tijd op de sport zijn Wat fijn dat je weer iets kunt doen. Je weet toch wel dat je ze op die leeftijd ook mooi voor jou kunt laten lopen . Onder het mom van vermaak en zelfstandig maken, kopjes thee laten brengen en broodjes laten smeren voor je .
[...]
Doe weer 1 half dagje per week oppassen. Op donderdag en af en toe nog een dagje erbij.
Maar deze kinderen zijn 8 en 10 dus ik hoef ze niet te tillen. Alleen te vermaken en zorgen dat ze eten krijgen.
En een schop onder hun hol zodat ze op tijd op de sport zijn Wat fijn dat je weer iets kunt doen. Je weet toch wel dat je ze op die leeftijd ook mooi voor jou kunt laten lopen . Onder het mom van vermaak en zelfstandig maken, kopjes thee laten brengen en broodjes laten smeren voor je .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 16 november 2015 om 16:00
maandag 16 november 2015 om 16:00
maandag 16 november 2015 om 16:03
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 15:59:
[...]
Wat fijn dat je weer iets kunt doen. Je weet toch wel dat je ze op die leeftijd ook mooi voor jou kunt laten lopen . Onder het mom van vermaak en zelfstandig maken, kopjes thee laten brengen en broodjes laten smeren voor je .Zeker. Ik mag van de jongste nu ook 2 koekjes ipv 1. 1 voor mij en 1 voor de baby .
[...]
Wat fijn dat je weer iets kunt doen. Je weet toch wel dat je ze op die leeftijd ook mooi voor jou kunt laten lopen . Onder het mom van vermaak en zelfstandig maken, kopjes thee laten brengen en broodjes laten smeren voor je .Zeker. Ik mag van de jongste nu ook 2 koekjes ipv 1. 1 voor mij en 1 voor de baby .
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
maandag 16 november 2015 om 16:04
maandag 16 november 2015 om 16:05
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 16:00:
[...]
Ja, ik ben al in de hoek gaan zitten op de strafkruk . Dat ik dat woord uit mijn vingers krijg.Belachlijk
[...]
Ja, ik ben al in de hoek gaan zitten op de strafkruk . Dat ik dat woord uit mijn vingers krijg.Belachlijk
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:barbaracartland schreef op 16 november 2015 @ 14:54:
Ik wil aan de ene kant heel graag reageren in dat topic van Wolder, maar ik doe het maar niet. Het is bijna vervreemdend hoe TO reageert. Heel raar.Wat een prachtig woord is dat toch, "vervreemdend". Mensen zouden het vaker moeten gebruiken, betekenis en klank doen mij beide zo goed.
Ik wil aan de ene kant heel graag reageren in dat topic van Wolder, maar ik doe het maar niet. Het is bijna vervreemdend hoe TO reageert. Heel raar.Wat een prachtig woord is dat toch, "vervreemdend". Mensen zouden het vaker moeten gebruiken, betekenis en klank doen mij beide zo goed.
IMHO
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 15:56:
[...]
Welnee, die vindt het alleen maar prachtig allemaal.
Die zou heel teleurgesteld zijn als ze alleen maar een paar bevestigende reacties kreeg en verder niks.
Symbiose: Vaak wordt de term symbiose alleen gebruikt in de betekenis van wederzijds voordelige co-existentie. Zij vraagt, wij draaien; en ieder z'n eigen lol d'r van.
[...]
Welnee, die vindt het alleen maar prachtig allemaal.
Die zou heel teleurgesteld zijn als ze alleen maar een paar bevestigende reacties kreeg en verder niks.
Symbiose: Vaak wordt de term symbiose alleen gebruikt in de betekenis van wederzijds voordelige co-existentie. Zij vraagt, wij draaien; en ieder z'n eigen lol d'r van.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 16 november 2015 om 16:06
maandag 16 november 2015 om 16:16