Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 16 november 2015 om 16:17
quote:MadameQetesh schreef op 16 november 2015 @ 16:13:
[...]
Mag sneuleuter wel?
Soms wel en soms niet. Soms mag je wel piemel zeggen en soms niet. Geen idee wanneer wel en wanneer niet.
Ik heb iets aan je hek gehangen
[...]
Mag sneuleuter wel?
Soms wel en soms niet. Soms mag je wel piemel zeggen en soms niet. Geen idee wanneer wel en wanneer niet.
Ik heb iets aan je hek gehangen
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 16 november 2015 om 16:18
maandag 16 november 2015 om 16:20
quote:Corona67 schreef op 16 november 2015 @ 16:19:
Het topic 'Ik stond in mijn recht, toch?' is tijdelijk ter beoordeling offline gehaald.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Hoi napraters.. Alles goed ? Hoeveel bitterballen heb je nodig?
Het topic 'Ik stond in mijn recht, toch?' is tijdelijk ter beoordeling offline gehaald.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Hoi napraters.. Alles goed ? Hoeveel bitterballen heb je nodig?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 16 november 2015 om 16:27
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 16:10:
[...]
Gestaft! Dat kun je echt niet zeggen hoor .
IRL maak ik het veel bonter. Ik sta altijd binnen de kortste keren bekend als 'die docent die zoveel vloekt'. Heb ik van mijn moeder - die vloekt als een zeeman.
Soms weet ik het aardig in bedwang te houden, maar als ik moe, enthousiast of geïrriteerd raak gaan de sluizen open, of ik nu in het Engels of Nederlands lesgeef.
[...]
Gestaft! Dat kun je echt niet zeggen hoor .
IRL maak ik het veel bonter. Ik sta altijd binnen de kortste keren bekend als 'die docent die zoveel vloekt'. Heb ik van mijn moeder - die vloekt als een zeeman.
Soms weet ik het aardig in bedwang te houden, maar als ik moe, enthousiast of geïrriteerd raak gaan de sluizen open, of ik nu in het Engels of Nederlands lesgeef.
IMHO
maandag 16 november 2015 om 16:29
quote:ardni schreef op 16 november 2015 @ 16:21:
[...]
Het is Emma XXXXXXXXXXblabla
Alleen weten we nog niet of dat is positiefs is of iets negatiefs.
Vanavond kijken
Je weet dat spoileren niet mag op het forum?
Nogal lullig voor de mensen die nog niet zo ver zijn met kijken.
Ik heb het seizoen al afgezien maar zou er gruwelijk van balen als ik zoiets in voren lees.
[...]
Het is Emma XXXXXXXXXXblabla
Alleen weten we nog niet of dat is positiefs is of iets negatiefs.
Vanavond kijken
Ik heb het seizoen al afgezien maar zou er gruwelijk van balen als ik zoiets in voren lees.
maandag 16 november 2015 om 16:31
quote:GrimbleGrumble schreef op 16 november 2015 @ 16:27:
[...]
Ik weet nog wel een goede therapeut voor je .
[...]
Ik weet nog wel een goede therapeut voor je .
maandag 16 november 2015 om 16:47
maandag 16 november 2015 om 16:48
quote:vruchtgebruik schreef op 16 november 2015 @ 16:47:
Mag sneu niet?
Sjemig had ik me gek kunnen staffen. Of misschien sta ik op het lijstje 'sneu- en ook echt sneu dus geen scheldwoord maar gewoon tough love' van de mods.
Ik noem mensen ook graag sneu. Ipv tyfustrut of achterlijk bijvoorbeeld.
Wat moet ik daar nu dan weer tegen zeggen?Boterletter
Mag sneu niet?
Sjemig had ik me gek kunnen staffen. Of misschien sta ik op het lijstje 'sneu- en ook echt sneu dus geen scheldwoord maar gewoon tough love' van de mods.
Wat moet ik daar nu dan weer tegen zeggen?Boterletter
maandag 16 november 2015 om 16:51
quote:vruchtgebruik schreef op 16 november 2015 @ 16:47:
Mag sneu niet?
Wat moet ik daar nu dan weer tegen zeggen?Ik denk dat het de combinatie sneu en naam van forummer niet mocht .
Mag sneu niet?
Wat moet ik daar nu dan weer tegen zeggen?Ik denk dat het de combinatie sneu en naam van forummer niet mocht .
maandag 16 november 2015 om 16:53
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 november 2015 @ 16:29:
[...]
Ja en jij hebt mij ook nog eens gequote en nu komen we nooooooooooooit meer van de spoiler af.
Emma heeft me vervolgens ook nog eens gequote
[...]
Ja en jij hebt mij ook nog eens gequote en nu komen we nooooooooooooit meer van de spoiler af.
Emma heeft me vervolgens ook nog eens gequote
maandag 16 november 2015 om 16:55
maandag 16 november 2015 om 16:55
quote:ardni schreef op 16 november 2015 @ 16:53:
[...]
Emma heeft me vervolgens ook nog eens gequote Ik heb je spoiler uit de quote gehaald hé. Maar bedankt voor het aanpassen. En Emma kan dat ook doen (en anders een mod.)
[...]
Emma heeft me vervolgens ook nog eens gequote Ik heb je spoiler uit de quote gehaald hé. Maar bedankt voor het aanpassen. En Emma kan dat ook doen (en anders een mod.)
maandag 16 november 2015 om 16:56