Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
Zijn jullie stiekum ook al aan het namen verzinnen?
Hey hallo hallo,

Lees trouw mee, maar schrijf niet veel omdat ik nog weinig weet te schrijven eigenlijk. Moet deze week een afspraak maken voor de eerste echo van 12 weken. Zag dat ik uit het schema was. Wil wel nog graag mee doen hoor, ha ha. UItgerekend op 10 mei 2009. Iemand hier ervaringen met bevallingen door paardrijdsters? Ik hoor daar zulke verschillende ervaringen over? Wordt het toch vaak een keizersnede?
Ja ik ook, veel zout en zuur! hihiiii Sanne, ik zal je op de hoogte houden hoe jij je de volgende dag gaat gedragen!

Wat zijn we dan vreselijk he!... arme jongens....

Ben ook niet zo van het snoepen, behalve gisteren: truffel pepernoten!!

Oh en ik heb sandwichspead altijd zalig gevonden, nu nog....
Snok, ja!!!! Wij hebben vrijdagavond een lijstje gemaakt
Hahahahaha Snok, zo'n goor slaatje heb ik van de week meegenomen toen ik boodschappen ging doen en meteen bij thuiskomst opgegeten....dat is toch net kots !

Als mensen zo'n ding namen op mijn werk zat ik er altijd vieze bekken bij te trekken.....en nu heb ik ervan gesmikkeld.

Yep, meisjesnaam hebben we al en jongensnaam nog niet echt maar bij vk hingen iets van 1000 kaartjes en zagen we een leuke naam tussen.
@ Snok, ik ben al een lijstje aan het aanleggen ja. Het wordt bij ons echt lastig, onze smaken verschillen hierin nogal (terwijl we verder in bijna alles dezelfde smaak hebben). Dus ik ben maar op tijd begonnen, dan heb ik nog wat meer tijd om hem te overtuigen.

Ik heb trouwens al twee maanden geen zoetigheid meer gegeten, zelfs geen chocola! Ik heb inderdaad meer zin in hartig en zuur. Maar is het niet nog een beetje vroeg om hier jongens-/meisjesconclusies uit te trekken?
Ooooh zo'n slaatje! Dat ga ik straks ook halen!
Mijn vriend stuurt net een sms uit het vliegtuig dat ze terug moeten naar Schiphol omdat het toestel een klapband heeft en dus proberen op SPL te landen!!!!
He getver Elza, had je net zo'n goed nieuws gekregen vandaag krijg je dit.....

Is hij al lang onderweg of kan hij ieder moment weer landen ?
Dokter raadde me af om slaatjes te halen, zei dat ik die beter zelf kon maken omdat je nooit weet hoe goed de groenten gespoeld zijn. Sandwichspread... moet ik dringend nog es halen, weet alleen niet of ze dat nog hebben in België...
Ze zijn bezig geloof ik, de cabine wordt voorbereid op een noodlanding.. jezus....
pffffffffff net een berichtje dat ze veilig zijn geland.. tjongejonge...

zweet staat op mijn rug (alsof ik die kist aan de grond heb gezet )
Net kots wahahahahahahah ja inderdaad.....

Enne hier ook meisjesnaam wel min of meer bekend...Jongensnaam toch echt lastiger...Heb er wel eentje maar is twijfelgeval omdat ik m redelijk hip...misschien wel te hip vind

Elza my god..fijn nieuws...waar ging hij heen?

Enne jackie sorry wahahahah maar het was zon lange lijst en heleboel schreven niet meer.....

Overigens JA ook ik heb jaren paardgereden en hoor dan wel eens dat je smaller bent????
Jackie geef nog ff rest gegevens door?
Elza, shit! Das stress...Maar gaat vast goed!!!

Fien , Johma garandeert dat de slaatjes veilig door zwangeren gegeten kunnen worden. Heb ik vorige zwangerschap gechecked, toen vrat ik er ook bakken van. Nu gelukkig helemaal geen zin in.

Ik vind t wel errug voorzichtig van je arts.... ik zou wel uitkijken met spul van de markt en van vage kleine winkeltjes of zo. Maar dat potjes spul daar worden zulke hoge eisen aan gesteld...
Pffffieieiew Elza....sjeezus...je zult t maar meemaken...

Paardrijden: kweenie, maar t schijnt soms wel wat moeilijker te gaan als je hele sterke buikspieren hebt.
Ja Twinkel dacht het zelfde...moet zeggen dat ik uberhaupt niet hysterisch ben met eten ( Fien niet dat jij dat bent hahahah). Ik let op...eet gezond maar eet wel gewoon tournedos alleen dan doorgebakken...Eet ook brie...gewoon opletten dat het gepasteureerde melk is....

Rauwe zalm....mag dat eigenlijk...hoor je heel veel verschillende dingen over?
God, Elza, dit kan je nu wel missen he. Goed dat je al bevestiging gekregen hebt dat ze goed geland zijn.
wij zijn ook over een meisjesnaam eens. De jongensnaam die we eerder hadden verzonnen vind ik niet meer zo leuk ;)

We gaan het liefst voor een korte stoere naam.

Hij ging naar de UK, was de neuswiel die geklapt was dus dat is wel een belangrijke. Maar, hij is terug op schiphol, staan nu scheef op de landingsbaan en worden daar opgehaald. Toestel blijft achter...

Saai is anders vandaag!

Ik heb ook in mijn jonge jaren heel veel gereden, maar dat is inmiddels zo lang geleden
ohhhhhhhhh die heb ik niet whahah iig niet aan buitenkant zichtbaar die sterke buikspieren....overigens een vriendin van mij rijdt vanaf dat ze kan lopen en die beviel redelijk makkelijk hoor zonder hulpstukken
rauwe zalm mag niet.

en gerookte ook niet.

ik ben wel vrij oplettend met eten. Maar nu minder dan 1e zwangerschap.
Elza hier ook stoere namen favo....kort ook.....Wil wel voor zowel jongen als meisje meerdere namen...vind het wel mooi als zij of hij initialen heeft
Oh gelukkig Elza.....jemig wat een toestand !!

En nu ? Komt ie naar huis of andere vlucht ?

Is hij voor zijn werk weg of gaat ie op vakantie zonder jou

Bij een Johma slaatje heb ik niet eens nagedacht of je het wel of niet mag eten. Vind het gemis van mijn broodje filé en capaccio als ik ga uit eten al erg genoeg.

En dan nog eens niet roken en niet drinken.......
Thx van zalm..nog wel op in begin maar daarna nog echo's gehad dus niets aan handje gaan we dan maar vanuit....
Elza man neemt vakantie van Elza

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven