Napraattopic deel 43

17-11-2015 09:03 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik doe de Duivel wel.
Gevonden! Dankjewel dames.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 november 2015 @ 23:52:

Wie laten we Elice spelen?yas, let een op
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 november 2015 @ 23:52:

Wie laten we Elice spelen?Yas.
Oh gelukkg, pdf gewoon online, scheelt weer een week eten
Je bent zelf een theepot
Teenders appartement, de schuilkelder van Leo?
Wie is hier de grootste sloerie?

Dan is dat de ballenbak.
wat gebeurde er op 1-12-12 was dat de milleniumwisseling?
quote:sabbaticalmeds schreef op 17 november 2015 @ 23:52:

[...]

ja hoor ik ga op mijn rug liggen en laat mijn schaamhaar de vrije loopEven snoeien. We willen geen jungle, we willen een hei.
quote:SuzanneSuus schreef op 17 november 2015 @ 23:53:

Oh gelukkg, pdf gewoon online, scheelt weer een week etenIk zag het; het is zo te downloaden dus?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 17 november 2015 @ 23:52:

[...]

ja hoor ik ga op mijn rug liggen en laat mijn schaamhaar de vrije loopDan kan je ook meteen doorgaan voor dr. krullens
Gepubliceerd op 7 nov. 2015

Mijn boek, een hilarisch boek: Tenentypen en het gaat over mezelf, Leon die de zoon van de duivel moet verslaan. Leon is erg lui en wil alleen maar zittend werk. Tijdens het werk ontploft de fabriek waar Leon zit te werken en raakt gewond aan zijn knieschijf. Hij wordt geholpen door een team van 10 door en door slechte doktoren maar zij verkorten per ongeluk Leons been. Door angst bezeten besluiten ze gezamelijk te zwijgen in de hoop dat Leon niet zal merken dat zijn been 5,2 centimeter korter is geworden door een fout van de doktoren. Na 8 maanden komt Leon er toch achter dat een been te kort is, want hij loopt erg scheef en kan ook niet recht staan. Hij brand van woede en besluit een wraakactie tegen de doktoren en gaat hen alle 10 de voeten afzagen. hij geeft de doktoren na het verwijderen van de voeten allen 2 kunstvoeten en is tevreden.

Dit boek is een ideaal geschenk voor kerst of sinterklaas. Voor alle leeftijden en is ook bij Bol.com te verkrijgen en als u op de volgende link klikt komt u op de pagina waar mijn boek staat bij bol.com, klik deze link: http://www.bol.com/nl/p/tenentypen/92...
quote:SuzanneSuus schreef op 17 november 2015 @ 23:53:

Oh gelukkg, pdf gewoon online, scheelt weer een week eten
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Voor alle leeftijden
Hij brand van woede en besluit een wraakactie tegen de doktoren en gaat hen alle 10 de voeten afzagen. hij geeft de doktoren na het verwijderen van de voeten allen 2 kunstvoeten en is tevreden.

Dit boek is een ideaal geschenk voor kerst of sinterklaas. Voor alle leeftijden en is ook bij Bol.com te verkrijgen en als u op de volgende link klikt komt u op de pagina waar mijn boek staat bij bol.com, klik deze link: http://www.bol.com/nl/p/tenentypen/92...

Ideaal geschenk voor alle leeftijden
Maar waarom werd hij eigenlijk steeds geband? Zou met het huidige prikbord niet meer nodig hoeven zijn.
Het was reclame, zijn website.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 november 2015 @ 00:00:

Maar waarom werd hij eigenlijk steeds geband? Zou met het huidige prikbord niet meer nodig hoeven zijn.

Omdat hij vreemde posts kon plaatsen en omdat hij altijd zijn site komt aanbevelen. Dan wil hij weten wat wij ervan vinden.

Mag niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Suzanne, mag ik de link van die PDF. Sorry, kan het niet vinden en ben nog een beetje onder invloed van medicatie.
Maar hij is nu al even niet meer langs geweest. Of ik was niet online natuurlijk, kan ook.
quote:Enn schreef op 18 november 2015 @ 00:02:

[...]

Omdat hij vreemde posts kon plaatsen en omdat hij altijd zijn site komt aanbevelen. Dan wil hij weten wat wij ervan vinden.

Mag niet.Mag dat tegenwoordig ook niet op het prikbord? Bij te koop aangeboden oid?
quote:prada schreef op 18 november 2015 @ 00:02:

Suzanne, mag ik de link van die PDF. Sorry, kan het niet vinden en ben nog een beetje gedrogeerd.beter maar lezen als je weer helemaal op aarde geland bent, lijkt me.
quote:Sid-returns schreef op 18 november 2015 @ 00:01:

Het was reclame, zijn website.Aha. Ik dacht vanwege zijn eh....adres, zeg maar.
Het gaat goed hoor BGB. Gedrogeerd was een groot woord, gewoon net mjn avondmedicatie genomen. Lezen doe ik toch pas later.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 november 2015 @ 00:05:

[...]

Aha. Ik dacht vanwege zijn eh....adres, zeg maar.

Neh. Ik heb het laatst een keer gevraagd, of ze hem niet gewoon konden laten posten. Maar dit was de reden.

Over gekkies gesproken, die ene die terugkomt als onkruid is al lang niet meer geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven