Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 17 november 2015 om 23:56
dinsdag 17 november 2015 om 23:58
Gepubliceerd op 7 nov. 2015
Mijn boek, een hilarisch boek: Tenentypen en het gaat over mezelf, Leon die de zoon van de duivel moet verslaan. Leon is erg lui en wil alleen maar zittend werk. Tijdens het werk ontploft de fabriek waar Leon zit te werken en raakt gewond aan zijn knieschijf. Hij wordt geholpen door een team van 10 door en door slechte doktoren maar zij verkorten per ongeluk Leons been. Door angst bezeten besluiten ze gezamelijk te zwijgen in de hoop dat Leon niet zal merken dat zijn been 5,2 centimeter korter is geworden door een fout van de doktoren. Na 8 maanden komt Leon er toch achter dat een been te kort is, want hij loopt erg scheef en kan ook niet recht staan. Hij brand van woede en besluit een wraakactie tegen de doktoren en gaat hen alle 10 de voeten afzagen. hij geeft de doktoren na het verwijderen van de voeten allen 2 kunstvoeten en is tevreden.
Dit boek is een ideaal geschenk voor kerst of sinterklaas. Voor alle leeftijden en is ook bij Bol.com te verkrijgen en als u op de volgende link klikt komt u op de pagina waar mijn boek staat bij bol.com, klik deze link: http://www.bol.com/nl/p/tenentypen/92...
Mijn boek, een hilarisch boek: Tenentypen en het gaat over mezelf, Leon die de zoon van de duivel moet verslaan. Leon is erg lui en wil alleen maar zittend werk. Tijdens het werk ontploft de fabriek waar Leon zit te werken en raakt gewond aan zijn knieschijf. Hij wordt geholpen door een team van 10 door en door slechte doktoren maar zij verkorten per ongeluk Leons been. Door angst bezeten besluiten ze gezamelijk te zwijgen in de hoop dat Leon niet zal merken dat zijn been 5,2 centimeter korter is geworden door een fout van de doktoren. Na 8 maanden komt Leon er toch achter dat een been te kort is, want hij loopt erg scheef en kan ook niet recht staan. Hij brand van woede en besluit een wraakactie tegen de doktoren en gaat hen alle 10 de voeten afzagen. hij geeft de doktoren na het verwijderen van de voeten allen 2 kunstvoeten en is tevreden.
Dit boek is een ideaal geschenk voor kerst of sinterklaas. Voor alle leeftijden en is ook bij Bol.com te verkrijgen en als u op de volgende link klikt komt u op de pagina waar mijn boek staat bij bol.com, klik deze link: http://www.bol.com/nl/p/tenentypen/92...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 17 november 2015 om 23:59
woensdag 18 november 2015 om 00:00
Hij brand van woede en besluit een wraakactie tegen de doktoren en gaat hen alle 10 de voeten afzagen. hij geeft de doktoren na het verwijderen van de voeten allen 2 kunstvoeten en is tevreden.
Ideaal geschenk voor alle leeftijden
Ideaal geschenk voor alle leeftijden
woensdag 18 november 2015 om 00:02
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 november 2015 @ 00:00:
Maar waarom werd hij eigenlijk steeds geband? Zou met het huidige prikbord niet meer nodig hoeven zijn.
Omdat hij vreemde posts kon plaatsen en omdat hij altijd zijn site komt aanbevelen. Dan wil hij weten wat wij ervan vinden.
Mag niet.
Maar waarom werd hij eigenlijk steeds geband? Zou met het huidige prikbord niet meer nodig hoeven zijn.
Omdat hij vreemde posts kon plaatsen en omdat hij altijd zijn site komt aanbevelen. Dan wil hij weten wat wij ervan vinden.
Mag niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 18 november 2015 om 00:03
woensdag 18 november 2015 om 00:04
quote:Enn schreef op 18 november 2015 @ 00:02:
[...]
Mag niet.Mag dat tegenwoordig ook niet op het prikbord? Bij te koop aangeboden oid?
[...]
Mag niet.Mag dat tegenwoordig ook niet op het prikbord? Bij te koop aangeboden oid?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 18 november 2015 om 00:04
woensdag 18 november 2015 om 00:07
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 november 2015 @ 00:05:
[...]
Aha. Ik dacht vanwege zijn eh....adres, zeg maar.
Neh. Ik heb het laatst een keer gevraagd, of ze hem niet gewoon konden laten posten. Maar dit was de reden.
Over gekkies gesproken, die ene die terugkomt als onkruid is al lang niet meer geweest.
[...]
Aha. Ik dacht vanwege zijn eh....adres, zeg maar.
Neh. Ik heb het laatst een keer gevraagd, of ze hem niet gewoon konden laten posten. Maar dit was de reden.
Over gekkies gesproken, die ene die terugkomt als onkruid is al lang niet meer geweest.