** Longdistance relationships deel 11 **

26-09-2008 23:03 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer! Met of zonder longdistance

Isiss: getrouwd met R. uit Marokko. Is in BE gaan wonen om hem makkelijker deze kant op te krijgen. 2,5 jaar longdistance relatie gehad.Speeseend: relatie met J. uit Duitsland. Druk aan de studie. J komt vaak deze kant op of Spees gaat naar Duitsland.Cadi: helaas ook nog steeds legaal. Hij woont in Turkije, ook samen een kindje. De bedoeling is dat hij hierheen komt hij is ook net geslaagd voor zijn examen.Fille: longdistance relatie met Berliner (we hebben toch best nog veel legalen hier hoor). Hij woont in Duitsland. Toekomst waar en hoe nog onbekend. Misschien gaat fille naar Duitsland??Es1450: illegaal hier. Zorgt voor neverending scriptiestories, schoonfamilieverhalen en werkperikelen die heel saai zijn. (haar eigen woorden). Long-distance ervaring met een Panamees, maar ze woont nu samen met een Nederlander!Margaretha: jaren lang gelongdistanced (wat je wel niet allemaal kan met dit woord). Woont en werkt nu in Spanje vlakbij haar vriend.Rianneplaya: Long distance relatie gehad met een Mexicaan. Daar naar toe verhuisd en blijven hangen. Woont en werkt nu in Mexico waar ze geniet van het single leven.La Moon: Geen longdistance meer omdat ze de zon heeft opgezocht. Ze woont nu samen met haar vriend op de Canarische eilanden.Jooles: Heeft een relatie gehad met een Nederlander die in China ging wonen. Het is toen over gegaan (Chinees heeft nu bedacht dat ie terug wilt naar NL, maar met zn nieuwe liefde). Jooles is nog lekker vrijgezellig.Ine: Woonachtig in Tirol met haar zoon van 2. Had een relatie met een NL uit Noord Holland en dus long distance. Relatie is nu over, maar Ine is gezellig blijven hangen!Mezelf nog: findingnemo, relatie gehad met een Belgische Marokkaan en in Marokko gaan wonen. Sinds augustus 2008 mn zooi terug in NL en relatie over. Nu lekker vrijgezel.En beste nieuwe mensen, : wees welkom! Hopelijk kan je het een beetje volgen met deze intro.
Jodelahietie! Ik ben weer terug! En er is SNEEUW!! De zon schijnt, dus het meeste is al weer weg. Het was ontzettend leuk in NL, heerlijke sate gegeten! En pepernoten, speculaas, filet americain en bitterballen. Wat een genot!

Ben nu weer terug in Tirol en ga zo beginnen met opruimen. Mijn huis is een bende en ik moet nodig aan de schoonmaak. Zoon is nog in NL, die vermaakt zich prima bij opa en oma. Dus ik heb het rijk alleen. Ook wel even lekker

Later meer!! Moet nu eerst een rondje rijden met de bus om de spullen weer bij de ondernemers af te geven. Eerst nog een kop koffie!
tja........de afstand voelt nu tweemaal zover. Het liefst zou ik 'm nu gewoon willen omhelzen en niet meer loslaten.....

We keken beide zo uit naar onze tijd samen. Dit alles brengt daar toch een grijs randje aan. Daarbij moeten we uberhaupt nog maar hopen of wel elkaar wel kunnen zien.

Ik zat toevallig aan 'm te denken toen ik gisteren het bericht kreeg. Dacht dat het wel een van m'n vriendinnen zou zijn. Toen ik m'n telefoon opende zag ik echter dat het zijn nummer was vanuit ZA. Ik wist gelijk dat er iets mis moest zijn, hij hoorde namelijk in Tanzania te zitten.

Terwijl ik dit zit te typen krijg ik het meest klote bericht in tijden!! Ze hebben alles omgegooid en sturen 'm binnenkort weer naar Nairobi. Wat betekend dat ze onze twee weken gewoon geannuleerd hebben!!!! Ik weet het nu gewoon niet meer......het lijkt wel alsof alles wat wij plannen gewoon niet kan en mag doorgaan....ik ben bang dat onze ldr dit gewoon niet gaat overleven. Ik kan daar niet heen voor april....dan hebben we elkaar al bijna 10 maanden niet meer gezien....damn wat voel ik me klote......we zien op dit moment gewoon geen oplossingen meer

Ach meisie toch Dit is te veel slecht nieuws voor een paar dagen hoor. Zien jullie echt geen mogelijkheid geen gaatje om elkaar te zien? Ik ben helemaal niet thuis in Afrika en zijn werk, maar je kan hem niet ontmoeten in Nairobi? En als je echt van elkaar houdt overleef je alles. Het kost alleen wat meer moeite! Het gaat nu toch nog wel goed tussen jullie? Sorry dat ik met 100 cliche uitspraken op de proppen kom, maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen, ik vind het zo vervelend voor je! Ik geef je maar gewoon even een dikke
DeeDee sterkte, dit zijn moeilijke tijden en dan wil je het liefst bij elkaar zijn. Wat Merel zegt, nergens een gaatje om elkaar elders te ontmoeten? En als je echt van elkaar houdt idd....dan overleef je die maanden ook wel weer.

Ine, gheghe foto's!!! (je hebt nou toch tijd zat zonder kind)

Yas, hoest met jouw pootje?

Fille ergens aan het bakken?

Rianne aan het genieten van het Hollandsche weer? Je hebt wel een zonnetje meegenomen, vandaag was het hier best te doen.

Marg, de krullen????

Wat een luxe zeg, even overdag een momentje. Ga zo de chaos opruimen die hier nog heerst van het feest dit weekend. Was weer eens ouderwets gezellig. In de avond nog een stel gekomen en een goede vriend die bleef.....Ik vind dat laatste stukje in de avond dan het gezelligst,(overdag was ook gezellig maar dan moet je toch wat meer rennen en vliegen en kan je niet uitgebreid gezellig met iedereen gaan zitten kletsen)

Dus nu de stofzuigert maar eens aanslingeren.
Deedee, het komt weer goed, echt wel.

Arm nog steeds gebroken, gheghe. Maandag weer foto's en ik hou mijn hart vast voor een operatie.

Cadi, leuk, feestje!

Ik kan even niet op de groep. Nog wat boeiends? Meeting in de planning? Tirol in januari?

Als ik maar niet op de skies hoef, ik wil niet weer wat breken
Geen bijzonderheden
Dedeee: Het is al gezegd: maar echt geen mogelijkheid om de plannen om te gooien? Met "als je van elkaar houdt dan komt het goed" ben ik het niet helemaal eens, want met een LDR is het gewoon anders. Maar: er zijn hier een aantal meiden die ook hun vriend zo lang niet gezien hebben en waar het wel goed meegaat... Probeer hem gewoon gauw aan de lijn te krijgen en met hem even te praten, kijken wat hij voelt, wilt enz. Succes!

Marg: mijn haar is ook steiler dan steil en geen 1 krul bleef zitten tot dat mijn zusje met de meest geweldige kruldingen aan kwam zetten. Zeg maar papilotten, maar die je in op moest warmen. Er zit metaal in en ze gaan bloedjeheet je haar in. Vervolgens een bus haarlak, nachtje slapen en: tada! Zijn die van jou nog gelukt?

Ik heb gisteren een lekker verwen dagje gehad: wenkbrauwen laten verven, massage gehad en een manicure, helemaal goed!

Rianne: hoe is het in ons koude kikkerlandje?
Hallo allemaal!

Fijn dat er wat minder reacties zijn.. is het ook wat makkelijker om bij te houden! Ik ben de afgelopen week druk bezig geweest met van alles en nog wat, ben druk op zoek naar een andere baan en ik heb nu een leuke vacature gezien dus ben bezig met solliciteren.

@RP: het is idd behoorlijk koud in NL, de herfst is echt begonnen!

@Ine: sneeuw vind ik dan wel weer leuk! Ik hou erg van echte kou maar niet van dat halfslachtige weer waar je niks aan hebt behalve flink nat worden want het waait te hard voor een paraplu...

@DeeDee: wat onzettend ***! Heel veel sterkte en een dikke knuffel toegewenst. Ik blijf ook in de clichés want achter de wolken schijnt altijd de zon hoe lullig dat op dit moment ook mag klinken. Hoe moeilijk het nu ook lijkt, dingen lossen zich vaker sneller op dan je denkt. Ik denk aan je.
Deedee, sterkte!!!

Ik heb ook van die opwarmrollers gebruikt maar heb ze niet zo lang in kunnen houden, en mijn krullen waren dus na ongeveer twee uurtjes verdwenen.

Verder heb ik morgen een sollicitatiegesprek en heb ik de naam van het bedrijf blijkbaar niet goed opgeschreven want ik kan er op internet niets van vinden en ik kan ook in mijn mailbox niets vinden over bedrijven waar ik gesolliciteerd heb die op die naam lijken of op dezelfde plek zitten. AARGGH.

En daarnaast zit ik weer in dikke vette relatietwijfels.
Relatietwijfels Marg? Als jij dat hier op het forum zet dan is het wel heftig jou kennende? Wat is er gebeurd?

Sorry andere dames, ik heb niet bijgelezen. ben nogal druk met werk, studie en het opknappen van vriends huis zodat ik erbij kan wonen.
Hoezo relatietwijfels?? Jij??
Geen bijzonderheden
Deedee: heeft hij een contract of werkt hij als freelancer? Mijn B werkt als freelancer en als hij niet beschikbaar is, is hij dus domweg niet beschikbaar. Werk zat in deze branche. Os zijn huidige baas pissed omdat hij niet kan werken, dan staan er drie anderen in de rij voor de tijd na die vakantie. Maar als hij een contract heeft is dat natuurlijk anders.

Verder: ik lees mee, maar heb vandaag echt een paniekhuilbui op het werk gehad omdat ik het allemaal niet trek. nee, het is niet te moeilijk, of te ingewikkeld of emotioneel te zwaar maar het is gewoon tevéél! Kijk en huiver even mee met mijn planning van deze week:

Vandaag: op kantoor geweest van 10.00 tot 17.00 zonder pauze, daarvoor en daarna drie uur reistijd, en nu ben ik heel even thuis, eten, spullen pakken en dan door naar het zuiden (nog twee uur rijden) voor een voorovernachting

morgen: trainen van 8.00 tot 17.30, daarna naar huis, dus onderweg van 7.15 tot 19.30

woensdag: om 6.30 in de auto naar Amsterdam, om 17.30 klaar en dan door naar wederom het zuiden waar ik dan rond 20.00 uur ben

donderdag: training, met vertrek om 7.15 uur, daarna blijven slapen in hotel en vrijdag ook daar werken, vrijdag rond 19.30 uur thuis

Dan heb ik deze week dus welgeteld één avond voor mezelf en die loopt van 19.30 tot 22.00 uur. Ik word echt gek! En tussendoor word ik dan ook nog geacht een en ander voor te bereiden en mail te lezen en en en... Leuk hoor, een goeie baan en een leaseauto, maar het is echt even heel erg veel allemaal.

En B is ook nog eens niet bereikbaar. Ik duik dus even onder.
Pff.. ik zit hier kotsmisselijk te zijn van de speculaas van de AH. En ik moet ook nog een zakje pepernoten opeten! Dat gaat hem niet meer worden, denk ik :-). Straks maar weer eens lekker de kroeg in, mijn vriendin bezoeken die moet werken, altijd fijn! Alhoewel, maandag is wel de gevaarlijkste dag.. Lang blijven plakken, veel alcohol, leuke mannen.. het gebeurt altijd op maandag :-).

Cadi, yes! Foto's zijn geplaatst! (en wat zullen jullie lachen..).

Alle tijd, alle tijd.. Weet jij hoe snel dagen voorbij vliegen als je ineens alle tijd hebt? Ben vandaag redelijk productief geweest. Fles wijn met de buurvrouw gedronken Appartement gepoetst, was gedaan/gedroogd/gestreken, bed verschoond, kamer opgeruimd, boodschappen gedaan.

Het is wel gek zo zonder kind, er mist iets en het is veel te stil nu. Het is fijn om handen vrij te hebben, maar het is ook wel fijn als hij straks gewoon weer lekker bij me is!

Kikkerjet, vind ik ook hoor. Kou is prima, maar dan gewoon die echt kou. In NL is het anders koud, tot op je botten. En altijd wind. Hier is bijna nooit wind en dat scheelt ook enorm. Maar nu met die sneeuw moet iedereen weer even wennen. Veel mensen zijn ziek en iedereen heeft zijn winterjassen al weer uit de kast getrokken!

Marg, wat zeg je nu???????

Yas, jij hoeft niet op skies. Voor jou hebben we een slee. Gewoon ogen dicht en bergaf, kan er niets fout gaan. :P

Leuke man liep er trouwens in Maastricht! Helaas hartstikke bezet.. maar leuk was hij wel. Gezellig gekletst en 's avonds hebben we bij hem gegeten.

Yas, hoe is het met je? Lukt het werken nog steeds? Hoe waren de foto's?
Zie AK.
DeeDee, sterkte en Hoop dat jullie een manier vinden om elkaar toch te zien!

Yas, ben benieuwd wat er uit de foto's komt. Duim voor je dat je geen operatie nodig hebt...

Etosha, wat een drukte! Wel een beetje op jezelf letten, hoor! Werk is natuurlijk noodzakelijk, maar niet ten koste van je gezondheid (zoals jullie weten, spreek ik daar uit ervaring...) Ik wens je veel sterkte, even "Augen zu und durch" en dan lekker relaxen van het weekend (hoop ik?). Al iets van B gehoord?

Es, ben je het behangenschilderenklussen al zat? Blijf maar denken aan het fijne resultaat, misschien motiveert dat

Rianne, al warme kleren gescoord? Maar het is wat Cadi zegt, je hebt wel lekker weer meegenomen, ik had het vandaag gewoon warm, toen ik me de Erasmusbrug over haastte, op weg naar een afspraak waar ik te laat voor was...

Marg, succes morgen!

Ine, voel je je alweer wat minder misselijk?

Cadi, chaos van gisteren weer aan kant? Wel leuk dat het leuk was.

Wb de krullen: ik vind het altijd weer frappant hoe iedereen weer dat wil hebben, wat ie juist niet heeft. Soms zou ik juist een moord doen voor steil haar
Cadi, ik dacht al dat ik iets was vergeten!

Gefeliciteerd met je grote dochter!!!!!
Ben ik ook weer even. Wilde eigenlijk naar bed, na best slopend weekend. Verjaardag was erg leuk, lief was weer min of meer beter en dus toch hier!

Heb nu een moeder die weer helemaal weg is van lief, en vond dat ie al zoveel nederlands verstaat, en zich afvroeg of ie al thuis was. Echt heel fijn dat mijn ouders hem zo geweldig vinden, was bij ex een heeel ander verhaal.

Verder ontzettend veel lieve kado's gehad, ook veel nuttige (halve familie schijnt bedacht te hebben dat ik volgend jaar toch écht-echt op mezelf ga wonen, en dus maar vast nuttige keukendingen te kopen voor me) En mijn feestje hier donderdag was ook superleuk en gezellig. Tot te laat natuurlijk, en vrijdagochtend belangrijke presentatie, maar ook dat ging prima.

Jooles: wil wel ruilen met je.. zou een moord doen voor krullen, wat Margh zei, over krullen die binnen no-time weer weg zijn, komt mij ook té bekend voor.. Btw, bedankt voor je kaartje en wanneer spreken we weer een af?

Deedee: ontzettend veel sterkte en dikke knuffel! Hoop dat je toch ergens nog een gaatje vind in jullie agenda's!

Etosha: veel sterkte deze week! Wat Jooles ook zegt, hier spreekt ervaringsdeskundige 2 wat jezelf-voorbij-rennen betreft.. Let goed op jezelf!

Margh: kan even niet op groep, computer doet raar.. Probeer daar zsm te reageren. Voor nu iig dikke knuffel en veel sterkte!

Ine: pepernoten op en niet meer misselijk? wanneer is je zoon weer terug (of heb ik daar overheen gelezen?) ?
En Miss Spees, ook nog gefeliciteerd! (Waarom denk ik nu altijd aan verjaardagen voor die tijd, maar niet op de dag zelf?
quote:Margaretha2 schreef op 06 oktober 2008 @ 17:34:

Deedee, sterkte!!!

Ik heb ook van die opwarmrollers gebruikt maar heb ze niet zo lang in kunnen houden, en mijn krullen waren dus na ongeveer twee uurtjes verdwenen.

Verder heb ik morgen een sollicitatiegesprek en heb ik de naam van het bedrijf blijkbaar niet goed opgeschreven want ik kan er op internet niets van vinden en ik kan ook in mijn mailbox niets vinden over bedrijven waar ik gesolliciteerd heb die op die naam lijken of op dezelfde plek zitten. AARGGH.

En daarnaast zit ik weer in dikke vette relatietwijfels.

Om dat bedrijf .... Marg, ik zie het al voor me, jij bezweet, zoekend naar informatie.....sorry

Die krullers van Nemo lijkt me een strak plan, zijn dat die roze en paarse staafjes die je eerst heet moet maken? Jouw krullen waren toen zoooo onwijs gaaf.
quote:es1450 schreef op 06 oktober 2008 @ 22:20:

Cadi, ik dacht al dat ik iets was vergeten!

Gefeliciteerd met je grote dochter!!!!!Dank! Maar woensdag pas voor 't eggie.
En in het kader van sommigen zijn al wat langer dan 10 maanden uit elkaar.....hier nog eentje. En vandaag.... soms kunnen mannen je zoooo boos maken.
Ik moet het even kwijt, dames. Chinees stuurde net een mailtje. Waarin ie uitgebreid verteld dat ie een nieuwe girlfriend-to-be heeft. Plus een link naar z'n foto-account, waar zij uitgebreid opstaat. Volgens hem ziet zij hem totaal zitten en hij vindt haar ook ontzettend cool. En ik heb een knoop in m'n maag.

Tuurlijk, we zijn uit elkaar, het is allang over, het wordt nooit meer wat, ik ben ook aan het daten (zij het op een laag pitje de laatste tijd), maar toch...dit hoef ik zo niet te horen, want ik vind het niet leuk. Jaloers? Ja, ik denk het wel. En daar ik baal van. Waarom moet ik hier nou zo ondersteboven van zijn? wat een begin van deze dinsdagochtend...
Etosha, veel sterkte! Doe even rustig aan! Is inderdaad veel te veel werk. Relax!!!

Verder hallo allemaal Mijn geheugen is echt een zeef en heb geen idee meer wat ik net gelezen heb. Weet nog dat iemand schreef dat het warm (??????) was gisteren? Jullie zitten toch ook echt in Nederland? Hier was het gewoon steenkoud grijs en regenachtig. En vandaag weer. Maar het is wel leuk. En het is overal zo mooi schoon, en de winkels zo groot, en alles zo duur. Maar het is vooral leuk!
RP: het was ook warm gisteren, en ja, ik ben in Nederland (nog wel) Vandaag ook hier weer koud en grijs en regenachtig, maar winkelen kun je ook als het grijs is toch?

Geniet van je tijd hier!

Jooles: waarom mailt die Chinees je daarover? Vind dat erg flauw en kinderachtig van hem. Balen dat je er zo ondersteboven van bent.. Ik ga je zo mailen!

Kan iemand mij even een schop onder m'n kont geven? Zit hele ochtend alleen maar de krant te lezen, te verzinnen of we nu echt wel of niet een RomaPass nodig hebben op vakantie, en een beetje boekjes over Rome te lezen, terwijl er toch echt een hele stapel werk op me ligt te wachten vooradt ik uberhaupt weg kan/mag van mezelf..

Enige positieve is dat ik al ben wezen sporten vanochtend..
Ik probeer straks in de achterkamer te komen. Ben helemaal niet meer op de hoogte van jullie belevenissen en heb zelf ook wat te vertellen natuurlijk.
Geen bijzonderheden
Allereerst bedankt voor al jullie reacties!!! Helaas heb ik dit jaar totaal geen vrije dagen meer dus het een en ander omgooien zit er niet in. Daarbij kan ik pas op z'n vroegst in april weer daarheen. (personeels tekort dus geen verlof) Hij heeft afgelopen 2 dagen druk heen en weer lopen bellen met z'n 'office'. Tot nu toe mag het helaas allemaal niet baten. Ze hebben niemand anders die 'gekwalificeerd' is voor die tour. We zijn nu zo'n beetje 'out of options'. We balen beide echt zo onwijs.

Onze laatste strohalm is nu de hoogste manager daar. (Die uitgerekend nu op vakantie is) Hij is de laatste die de 'office' kan overrulen, dus laten we hopen. We gaan er vanuit dat hij dat niet gaat doen....gezien z'n vakantie...de kans was stuk groter geweest wanneer hij ook gewoon aan het werk was. Hij heeft namelijk in eerste instantie al voor ons geregeld dat we die 2 weken samen hadden.

Hoe het er nu verder voorstaat....ik weet het gewoon echt niet....we voelen en vinden nog steeds hetzelfde van elkaar dus dat zit wel goed. Maar hoe lang gaan we dat nog volhouden. Er lijken ons nu zoveel dingen in de weg te staan. Misschien is het wel 'just not ment to be'

Aan de andere kant hebben we nog steeds een klein sprankeltje hoop. Mocht er helemaal niks meer te regelen zijn hopen we iig dat hij daarna terug mag naar Johannesburg. Dan zijn we onwijs afhankelijk van de grensformaliteiten, problemen met voertuig en hoe snel hij kan doorrijden. Als alles mee zou zitten zouden we uiterlijk nog een halve dag samen kunnen doorbrengen. Dat is op dit moment al meer dan ik kan wensen geloof ik!! Ik wil niet 'doom' denken maar het slechtste nieuws zou zijn als ze hem daar gewoon houden voor nog een paar tours door Kenia en Tanzania. (wat heel waarschijnlijk is) of dat hij wel terug mag en al het bovengenoemde niet mee zit. Maar voorlopig proberen we positief te blijven denken, misschien helpt het!

Mereltje75: Nairobi en Johannesburg liggen zo'n 2900 km van elkaar vandaan. Dus ik kan hem niet even opzoeken. (helaas) Vliegticket is ook geen optie (veel te duur)

Findingnemo: Ik ben het idd met jou eens. Hoe goed alle andere 'adviezen' ook klinken het is gewoon anders met een LDR. Als je inderdaad al jaar of 3 samen bent zal het uiteraard anders zijn, maar ja dat van ons is nog steeds in ontwikkeling, in wording, enz. We hebben inmiddels al weer veel contact gehad en dat helpt wel maar het blijft gewoon *%&#^%

Etosha: Hij heeft een contract dus nou ja je weet hoe het daar gaat. Hij heeft maar te doen wat ze zeggen. Als ik kijk naar hoe gefrustreerd hij was, is hij er waarschijnlijk al te veel tegen in gegaan. Meer dan goed voor hem is. Normaal zegt hij altijd ja en amen, maar de afgelopen weken is hij er al aardig tegen in gegaan. (wat ze dus niet van hem gewend zijn) Daarbij zijn ze er de laatste tijd erg makkelijk in om mensen gewoon te ontslaan.

Of ik nou moet of ik weet het niet meer *zucht*

Voor alle andere die ik nog vergeten ben...sorry...iig tnx!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven