Wakker
vrijdag 20 november 2015 om 19:22
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 november 2015 @ 19:06:
[...]
Uiteraard neem ik dan hapjes mee.
Maareh, je kan de foto`s ook naar mij mailen hoor, dan plaats ik ze voor jou
We zijn niet voor 1 gat te vangen
Probleem is alleen dat ik niet weet of ik straks zin heb om dat te maken
maar anders geef ik 1 gil...
Veel plezier VLG!
[...]
Uiteraard neem ik dan hapjes mee.
Maareh, je kan de foto`s ook naar mij mailen hoor, dan plaats ik ze voor jou
We zijn niet voor 1 gat te vangen
Probleem is alleen dat ik niet weet of ik straks zin heb om dat te maken
maar anders geef ik 1 gil...
Veel plezier VLG!
vrijdag 20 november 2015 om 20:28
Balen Mar,
Kan je nog kijken op een tablet? Of heeft KPN alles plat gelegd?
Ik heb mazzel, wel in de randstad en kpn maar nog geen storing. Jammer dat je zover woont, had anders wel gezellig geweest om hier met zijn allen te kijken.
Kan je nog kijken op een tablet? Of heeft KPN alles plat gelegd?
Ik heb mazzel, wel in de randstad en kpn maar nog geen storing. Jammer dat je zover woont, had anders wel gezellig geweest om hier met zijn allen te kijken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 20 november 2015 om 21:34
quote:Zelatrice schreef op 20 november 2015 @ 21:21:
Mv: choco-huiswerk gedaan...
Scoop je email maar door.. (zal ff mn PB aanzetten)
Is erg lekker trouwens...Super, heb je net mijn emailadres gegeven. Ben heel benieuwd
Mv: choco-huiswerk gedaan...
Scoop je email maar door.. (zal ff mn PB aanzetten)
Is erg lekker trouwens...Super, heb je net mijn emailadres gegeven. Ben heel benieuwd
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 20 november 2015 om 21:37
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 november 2015 @ 12:21:
Voor alle kattenliefhebbers, wat een leuk speeltje voor de katten.
Zie net op tv toch een leuk ding voor katten. Is een ronde cirkel, denk van stof, in het midden een knop en als je die indrukt dan gaat er een muisje onder de doek van links naar rechts, hard en langzaam. Hier zouden ze er gek van zijn denk ik. Hij is wel duur alleen, 14.95 bij Blokker en nog een paar zaken.
https://www.youtube.com/watch?v=DmhYgCaXlrU Hebben!!!!!!
Voor alle kattenliefhebbers, wat een leuk speeltje voor de katten.
Zie net op tv toch een leuk ding voor katten. Is een ronde cirkel, denk van stof, in het midden een knop en als je die indrukt dan gaat er een muisje onder de doek van links naar rechts, hard en langzaam. Hier zouden ze er gek van zijn denk ik. Hij is wel duur alleen, 14.95 bij Blokker en nog een paar zaken.
https://www.youtube.com/watch?v=DmhYgCaXlrU Hebben!!!!!!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
vrijdag 20 november 2015 om 21:45
quote:Kia-Ora schreef op 20 november 2015 @ 21:37:
[...]
Hebben!!!!!!
Leuk is die he!!
Ik had hem aan een vriendin door gemaild en die vond hem, itt mij, niet zo duur, ze gaat er eentje voor haar katten kopen. Ben heel benieuwd hoe haar katten het vinden. Hier speel ik dat spelletje altijd met Kane en Bo, die spelen niet met je hand en ondanks dat ze je hand onder het dekbed zien gaan, gaan ze helemaal los hahahhah. Zo schattig.
[...]
Hebben!!!!!!
Leuk is die he!!
Ik had hem aan een vriendin door gemaild en die vond hem, itt mij, niet zo duur, ze gaat er eentje voor haar katten kopen. Ben heel benieuwd hoe haar katten het vinden. Hier speel ik dat spelletje altijd met Kane en Bo, die spelen niet met je hand en ondanks dat ze je hand onder het dekbed zien gaan, gaan ze helemaal los hahahhah. Zo schattig.
vrijdag 20 november 2015 om 21:46
vrijdag 20 november 2015 om 21:51
quote:Kia-Ora schreef op 20 november 2015 @ 21:42:
Veel plezier Lime!
Inge hopen dat je vliezen gewoon fijn op het toilet breken of in het ziekenhuis (?) over de voetjes dan de gyn .
Fijn weekend dames
Hoop ik ook
Blijf ik niet zitten met de rotzooi .
Verpleeghuismatje kan indd ook, maar ga het de komende nachten eens met maandverband proberen. Dat beweegt tenminste met je mee.
*zwangerschaps-klaagmodus uit*
Veel plezier Lime!
Inge hopen dat je vliezen gewoon fijn op het toilet breken of in het ziekenhuis (?) over de voetjes dan de gyn .
Fijn weekend dames
Hoop ik ook
Verpleeghuismatje kan indd ook, maar ga het de komende nachten eens met maandverband proberen. Dat beweegt tenminste met je mee.
*zwangerschaps-klaagmodus uit*
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 20 november 2015 om 21:52
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 november 2015 @ 21:45:
[...]
Leuk is die he!!
Dat vinden ze hier ook leuk, dus denk dat ze dat ding fantastisch vinden. Ik denk dat het januari wordt voor mijn dames want december ís echt een hele dure maand. Meerdere verjaardagen, de sint voor een partij kinderen en de kerst plus oud en nieuw.
Zet hem op je lijstje voor je verjaardag .
[...]
Leuk is die he!!
Dat vinden ze hier ook leuk, dus denk dat ze dat ding fantastisch vinden. Ik denk dat het januari wordt voor mijn dames want december ís echt een hele dure maand. Meerdere verjaardagen, de sint voor een partij kinderen en de kerst plus oud en nieuw.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
vrijdag 20 november 2015 om 21:54
quote:ingelke_kepringelke schreef op 20 november 2015 @ 21:51:
[...]
Hoop ik ook
*zwangerschaps-klaagmodus uit*Ach mag toch zo tegen het einde. Dan zit alles in de weg .
[...]
Hoop ik ook
*zwangerschaps-klaagmodus uit*Ach mag toch zo tegen het einde. Dan zit alles in de weg .
vrijdag 20 november 2015 om 22:13
quote:Kia-Ora schreef op 20 november 2015 @ 21:52:
[...]
Nee ik denk dat je januari niet eens gaat redden dat die nog te koop is, laat staan mijn verjaardag in juni.
Dit is zo`n hele korte actie bij Blokker en Marskramer. Heb een keer gehad met een ding om kattenharen weg te vegen van kleding en nu 3 jaar later heb ik hem nog niet meer gezien bij de Blokker. Hebben ze wel eens vaker dat ze heel veel reclame maken op tv maar op is op. Ze wisselen die acties steeds af maar die ik zag zitten zie ik mooi niet meer terug komen.
[...]
Nee ik denk dat je januari niet eens gaat redden dat die nog te koop is, laat staan mijn verjaardag in juni.
Dit is zo`n hele korte actie bij Blokker en Marskramer. Heb een keer gehad met een ding om kattenharen weg te vegen van kleding en nu 3 jaar later heb ik hem nog niet meer gezien bij de Blokker. Hebben ze wel eens vaker dat ze heel veel reclame maken op tv maar op is op. Ze wisselen die acties steeds af maar die ik zag zitten zie ik mooi niet meer terug komen.
vrijdag 20 november 2015 om 22:14
vrijdag 20 november 2015 om 23:01
quote:AnneRoos74 schreef op 20 november 2015 @ 22:01:
Leuk kattending! Heb alleen geen kat.
geen idee waarom maar ik vind dit vrij grappig.
Mede-kpn-lotgenoten: ga een goed geestverruimend boek lezen (net zelf wel 2 hele bladzijdes gelezen met een half oog..)
Wel het Sinterklaasjournaal en SYTTT gemist, moeoeoeoehhh...
Leuk kattending! Heb alleen geen kat.
geen idee waarom maar ik vind dit vrij grappig.
Mede-kpn-lotgenoten: ga een goed geestverruimend boek lezen (net zelf wel 2 hele bladzijdes gelezen met een half oog..)
Wel het Sinterklaasjournaal en SYTTT gemist, moeoeoeoehhh...
vrijdag 20 november 2015 om 23:25
Ik heb me ook aardig vermaakt. Ik heb op een of andere manier ontdekt hoe je muziek van jijplaat op je mobiel zet.
Vrij byzonder voor mij aangezien ik qua techniek en digitaal gedoe echt een dummy ben, ik ben dus best wel trots en ben nu dus ongeveer half youtube op mijn mobiel aan het zetten.
Ik ben een technisch wonder...
Vrij byzonder voor mij aangezien ik qua techniek en digitaal gedoe echt een dummy ben, ik ben dus best wel trots en ben nu dus ongeveer half youtube op mijn mobiel aan het zetten.
Ik ben een technisch wonder...