Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 22 november 2015 om 09:49
quote:SaveTheDay schreef op 22 november 2015 @ 09:41:
[...]
Mogge Tats, wat staat er op het menu?
Pannenkoekjes van gerstmeel met rauwkost, wat eiwitshakes, avovado metvrauwkost en vanavond naar de Thai!
Verder grill ik nog wat drumsticks, pluis ik twee kippenpoten,mslacht ik twee pompoenen en roerbak wat varkenshaasjes voor de komende dagen.
[...]
Mogge Tats, wat staat er op het menu?
Pannenkoekjes van gerstmeel met rauwkost, wat eiwitshakes, avovado metvrauwkost en vanavond naar de Thai!
Verder grill ik nog wat drumsticks, pluis ik twee kippenpoten,mslacht ik twee pompoenen en roerbak wat varkenshaasjes voor de komende dagen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 22 november 2015 om 09:58
quote:hatsetats schreef op 22 november 2015 @ 09:49:
[...]
Verder grill ik nog wat drumsticks, pluis ik twee kippenpoten,mslacht ik twee pompoenen en roerbak wat varkenshaasjes voor de komende dagen.Wat ga je met die pompoenen doen?
[...]
Verder grill ik nog wat drumsticks, pluis ik twee kippenpoten,mslacht ik twee pompoenen en roerbak wat varkenshaasjes voor de komende dagen.Wat ga je met die pompoenen doen?
zondag 22 november 2015 om 10:14
quote:hatsetats schreef op 22 november 2015 @ 09:49:
[...]
[...]
zondag 22 november 2015 om 10:19
quote:yette schreef op 22 november 2015 @ 10:11:
Hier vanavond spaghetti met pompoensaus. Ben alleen het superrecept kwijt. Iets met pompoen en knoflook uit de oven en dan iets met witte wijn, room, chilivlokken en een staafmixer. Krokant gebakken salie erop.Is het dit recept Yette? Lijkt me heerlijk!
http://www.smulweb.nl/recepten/1151666/ ... et-pompoen
Edit: nee, deze is niet uit de oven.
Hier vanavond spaghetti met pompoensaus. Ben alleen het superrecept kwijt. Iets met pompoen en knoflook uit de oven en dan iets met witte wijn, room, chilivlokken en een staafmixer. Krokant gebakken salie erop.Is het dit recept Yette? Lijkt me heerlijk!
http://www.smulweb.nl/recepten/1151666/ ... et-pompoen
Edit: nee, deze is niet uit de oven.
zondag 22 november 2015 om 10:23
quote:yette schreef op 22 november 2015 @ 10:17:
Wordt lachen met de jeugd, dat gezegde.
'Valt het kwartje al?'
'Het wàt???'
'Het kwartje!'
'Huh?'
'Nee dus'.
Vreemd genoeg zeggen ze het. Kleuters ook maar ook twintigers.
Net als mijn peuter die uit zichzelf nummers draait op een speelgoedtelefoon en dan in de hoorn gaat tetteren.
Sommige dingen zijn gewoon genetisch overgedragen denk in.
Wordt lachen met de jeugd, dat gezegde.
'Valt het kwartje al?'
'Het wàt???'
'Het kwartje!'
'Huh?'
'Nee dus'.
Vreemd genoeg zeggen ze het. Kleuters ook maar ook twintigers.
Net als mijn peuter die uit zichzelf nummers draait op een speelgoedtelefoon en dan in de hoorn gaat tetteren.
Sommige dingen zijn gewoon genetisch overgedragen denk in.
zondag 22 november 2015 om 10:40