Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Wat leuk, zo'n lief smsje! Dat wordt een date in je vakantie!

Hm, jouw woonplaats ligt hier wel een eindje vandaan idd.

Ben toch wel nieuwsgierig naar hem, maar vind het zo vaag dat 'ie zo weinig ingevuld heeft op zijn profiel, en die hyves met dezelfde nickname zonder foto en alleen maar vrouwen... kweenie. Wat zou jij doen?

En aan de ene kant wel gemeen dat wij die mannen stiekem testen, en zolang je gewoon alleen nog wat date vind ik ook wel dat ieder nog vrij is. Het wordt pas lullig als je elkaar steeds vaker gaat zien, de man in kwestie zegt dat 'ie verder niemand anders date en dat dan stiekem toch doet.

Zal wel door mijn 'rugzak' komen (liegende ex) dat ik extra bang ben weer tegen een leugenaar aan te lopen.
Mozza same here.. Als ik bv met Rechtenmeneer date en jij gaat hem testen op RP.. En jij komt er achter dat ie met veel meer dames aan het daten is en op meerdere paarden tegelijk wed.. Tja dan hoef ik hem niet meer maar aan de andere kant we zijn nog vrij en zolang we naar elkaar geen afspraken hebben gemaakt daarover is hij vrij om te gaan en te staan waar hij wil.

Over jouw RP meneer tja.. hyves hoeft niet veel te bekenen.. Misschien doet ie er wel helemaal niets mee.. En is dat profieltje op hyves puur voor dames die hem opzoeken..

En heft hij nog een ander echt hyves profieltje..

En weinig informatie tja gewoon naar dingen vragen dan !
Ik moest even 4 pagina's teruglezen voor WM's successtory, wiihoooewwww! Leuk WM!! We zullen proberen je met je benen op de grond te houden

En even wat andere snelle reacties:

BE: ik vind een tepelpiercing wel heel mooi. De meeste piercings trouwens. Ben ook erg van de tattoos, mits ze niet lelijk zijn natuurlijk..

Vleer: je bent juist goed bezig met al je RP-mannetjes! Beetje keus hebben is niet verkeerd toch?

Eh, verder weet ik het even niet. Ik heb vannacht tot half 2 in de kroeg gehangen met collega's (na een lange vergadering), en veel bier gedronken zonder avondeten te hebben gehad.... Dus ik voel me redelijk matig vandaag, haha! Gelukkig had ik nog de tegenwoordigheid van geest om veel water te drinken toen ik thuis kwam.

Ook nog wat gesmst met OOML, en wéér kwam het eerste smsje van hem.... tja tja tja.. Gelukkig was dat vlak na de vergadering en voor de grote hoeveelheden bier
Vleer....goed bezig!

Aspoes....dank je voor je lieve reactie

Ik durf hem maar niet te bellen...gister wel 3 smsjes gehad in totaal....nu net heb ik hem de eerste gestuurd!
WM haha ... scheiterd haha

*zegt de grootste scheiterd*

Kreeg net weer smsje van RM (rechten meneer) dat ie over ons gedroomd had en dat dat een fijne droom was.

Nu ben ik nieuwsgierig wat ei dan gedroomd heeft..
quote:Vleermuis28 schreef op 07 oktober 2008 @ 12:35:

Mozza same here.. Als ik bv met Rechtenmeneer date en jij gaat hem testen op RP.. En jij komt er achter dat ie met veel meer dames aan het daten is en op meerdere paarden tegelijk wed.. Tja dan hoef ik hem niet meer maar aan de andere kant we zijn nog vrij en zolang we naar elkaar geen afspraken hebben gemaakt daarover is hij vrij om te gaan en te staan waar hij wil.

Het lastige is alleen: wanneer heb je het er over? Meteen al? Of pas als het erop gaat lijken dat je elkaar leuker vind dan gewoon leuk?

Inderdaad: als je nog geen afspraken hebt gemaakt, ben je in principe nog vrij. Maar toch voelt het dan gek, als iemand heel erg doet alsof jij heel speciaal bent, en je erachter komt dat hij nog steeds meerdere lijntjes uitwerpt. Dan kun je het maar beter snel weten toch?

Weet ook nog steeds niet hoe het nou zat met MRPD, die beloofde zelf (toen ik na een tijdje eens vroeg naar RP) dat hij alleen met mij 'bezig' was, zo speciaal etc, maar een week na die belofte was hij gevlogen.

Geen idee of hij meerdere lijntjes had, wil het niet weten ook, maar toch duidelijk dat het hem door zijn eigen belofte ineens te heet onder de voeten werd.

Leuk Aspoes, dat hij weer als eerste smste!

WM, heerlijk zeg, zoveel smsjes! Goed teken!
Iedere RP-er heeft meerdere lijntjes uitstaan....

Absoluut geen reden om iemand om af te serveren.
Een 'fijne' droom, haha... mijn dirty mind maakt daar natuurlijk meteen weer van alles van

Vind je het niet een beetje TE dat 'ie nu al over je droomt? Of issie zo leuk dat dat juist leuk is?
quote:Geleerd schreef op 07 oktober 2008 @ 13:24:

Iedere RP-er heeft meerdere lijntjes uitstaan....

Absoluut geen reden om iemand om af te serveren.Klopt, maar vind het wel een reden als iemand daarover liegt.
Het lijkt me niet dat hij echt zo'n droom heeft gehad.... dit is gewoon een vorm van flirten.

Maar goed: het feit dat hij wil flirten (dat hij zo'n verhaal over een droom wil ophangen) is natuurlijk al vleiend genoeg.
@Mozerella: ach liegen....dat vind ik wel heel erg een groot woord.

Je hebt ook iets als "teveel eerlijkheid", althans in dit prille stadium.
Mozza.. ik heb ook meerdere lijntjes uitstaan , maar wanneer ik met 1 iemand meerdere dates heb laat ik de anderen bevriezen.

Tegen hen ben ik dan eerlijk dat ik iemand heb leren kennen en graag wil onderzoeken of er meer groeit. Meestal waarderen mannen dat wel. Waardeer het zelf ook wanneer iemand eerlijk verteld dat ie iemand heeft leren kennen.

En verwacht dat ook min of meer van mijn date dat hij dat doet. Zou het niet eerlijk vinden dat hij doodleuk met andere dames blijft daten. Ik voel mij dan niet meer speciaal en exclusief. Volgens mij kan je dan ook niet 100% voor iemand gaan. Als je allerlei backups hebt.. Want dan zie je in elke vrouw/man wel iets leuks en wordt het alleen maar lastiger kiezen.

Zijn hyves staat juist vol met allemaal mannen, weinig berichtjes van vrouwen. En tja wat is hyves he .. ik hecht daar niet zoveel waarde aan geloof ik.

Geleerd: ja hij flirt dat is duidelijk en dat is idd vleiend.. Vind het wel grappig..
@Geleerd.

Interessant punt. Teveel eerlijkheid... hmmm...

Het ligt er dan toch nog steeds aan wat en hoe iemand het zegt denk ik. Als iemand overkomt alsof 'ie hoteldebotel van je is, en zegt dat je heel speciaal bent, ok, dat hoeft niet automatisch een belofte te zijn.

Ik vind ook weleens iemand heel speciaal, maar toch niet zo speciaal dat meteen duidelijk is dat ik diegene voor altijd wil hebben. Maar in zo'n geval zou ik ook niet beweren dat het wel zo was. Maar wel proberen te genieten van het moment.

Maar letterlijk zeggen: Ik kom nooit meer op RP, en het dan wel doen, dat vind ik dan wel weer liegen. Of zeggen: ik date alleen met jou, maar toch achter je rug om anderen daten...

Dan neem je de ander niet serieus.

Ben toch een beetje een moraalridder wat dat betreft. Ik zou het niet kunnen om zoiets tegen iemand te zeggen en dan toch stiekem iets anders doen.
anoniem_70339 wijzigde dit bericht op 07-10-2008 13:57
Reden: het stond er niet zoals ik bedoelde
% gewijzigd
quote:Vleermuis28 schreef op 07 oktober 2008 @ 13:32:

Mozza.. ik heb ook meerdere lijntjes uitstaan , maar wanneer ik met 1 iemand meerdere dates heb laat ik de anderen bevriezen.

Tegen hen ben ik dan eerlijk dat ik iemand heb leren kennen en graag wil onderzoeken of er meer groeit. Meestal waarderen mannen dat wel. Waardeer het zelf ook wanneer iemand eerlijk verteld dat ie iemand heeft leren kennen.

En verwacht dat ook min of meer van mijn date dat hij dat doet. Zou het niet eerlijk vinden dat hij doodleuk met andere dames blijft daten. Ik voel mij dan niet meer speciaal en exclusief. Volgens mij kan je dan ook niet 100% voor iemand gaan. Als je allerlei backups hebt.. Want dan zie je in elke vrouw/man wel iets leuks en wordt het alleen maar lastiger kiezen.

Jij verwoordt precies wat ik er ook van denk :-)
@Mozerella: okee, de voorbeelden die jij noemt vind ik ook niet helemaal netjes.

Maar in principe is het bijna de plicht van de romanticus om de band wat specialer te maken dan deze misschien in werkelijkheid is. Dat hoort bij het spel en kan er ook toe leiden dat wat als spel/verzinsel begint uitgroeit tot werkelijkheid.

De dingen ietsje mooier voorstellen dan ze zijn, vind ik dus niet perse verkeerd. Integendeel zelfs.
Geleerd als je daarmee doelt op t smsje van mijn RM stuurt.. Jah dat vind ik leuk beetje fantasie , beetje de boel romantiseren dat hoort er gewoon bij .. En of hij nou wel of niet over mij gedroomd heeft zal me worst wezen.. Het idee is leuk maar wil wel weten waar hij over gedroomd heeft of wat zijn fantasie is.
Mensen, mensen. De ene week zijn we niet uit de dipjes te slaan, de andere week lopen we over van date-verhalen (bij wijze van spreke dan he).

Goed bezig ! Succes voor iedereen die er een voor de boeg heeft en veel plezier met nagenieten voor degene die een geslaagde achter de rug hebben!

Ingel heeft weinig bijzonders te vertellen verder....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
ja grappig he Ing ... Vorige week zaten velen van ons (geloof zelfs allemaal) in zak en as .. En nu worden we overspoeld met leuke berichtjes van manwezens

Gaat haar pak aantrekken en naar haar werk ..
Dames!

Ben eventjes weggeweest....

WM wat leuk! Geniet er van (f)

Over die meerdere lijntjes...dat doe ik zelf ook als het nog niet serieus is. En ja, het is zaak te bepalen wanneer iets serieus is volgens beide partijen en het er dan over te hebben.

Heb vrijdag weer een date met iemand van PS, maar niet met een meneer met een wow-gevoel. Hij reist veel en komt toevallig uit dezelfde woonplaats als ik (woont nu wel ergens anders). Zei ook dat ie nog met een andere dame in contact was en met mij. Dat ie mij graag wil ontmoeten voordat ik op reis ga. Lijkt me wel gezellig!

Het lijkt niet zo, maar ben stilletjes aan 'afscheid' aan het nemen van het daten. Van m'n svtjes vooral

Weten jullie toevallig of je een abonnement zoals op PS op kan schorten? Heb nog 2 maanden tegoed en aangezien ik op reis ben zal er niet veel van komen om op PS te kijken en te reageren. Ja, ik weet het..niet zo'n handige timing, maar dat is de schuld van een ander
PS = Parship?
quote:Vleermuis28 schreef op 07 oktober 2008 @ 14:33:

ja grappig he Ing ... Vorige week zaten velen van ons (geloof zelfs allemaal) in zak en as .. En nu worden we overspoeld met leuke berichtjes van manwezens

Ja maar van veel negatieve verhalen raken meerdere mensen in een negatieve spiraal....van veel positieve verhalen worden we allemaal happy, blij en positief van

Ik kreeg net ook al een sms van een vriendin dat ik niet te hard van stapel moet lopen! Ze kent me zo goed! Pff....

Maar goed...eerst date 2 maar eens zien...is nog niet gepland dus! Afwachten maar.

Soms vraag ik me wel eens af hoor....waarom ben ik nou weer zo'n scheiterige en onzekere muts ben!

Grote mond....klein hartje
Appel; waar ga je naar toe?

En waarom ben je (stiekem) afscheid aant nemen van je sv''tjes, vanwege de reis?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
je hebt de magnetron gewonnen Geleerd

Ja ingel, ik ga de wereld rond voor een paar maandjes. Wie weet wat er allemaal gebeurd in die tijd. Kan ik maar beter goed afscheid genomen hebben
Ik dacht dat parship juist een heel serieuze site was, niet echt een site om SV's op te doen.... of ken je die via andere kanalen?
Die sv's had ik al ergens anders leren kennen Geleerd. PS is idd niet voor dat soort contacten bedoeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven