Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Xenia, soms ontgroei je elkaar inderdaad, maar kan zijn dat jullie nu via andere weg weer wat naar elkaar toe groeien. In ieder geval erg fijn dat jullie elkaar in dit verdriet kunnen steunen.
Krijg net van een oude Lexa date te horen....dat ik alleen lust uitstraal, maar geen liefde!
Waar slaat dat nou weer op! En waarom laat die Lexa date dat nu weten?!
Ow via de msn....praten soms gewoon nog wel eens....en toen kwam het gesprek daarop en kreeg ik dat even te horen....
BE....een date wat leuk! Dat wist ik nog niet

Ga ik ook tot 's ochtends vroeg op je wachten Niet dan haar bij je laten slapen he.. Moet ik ook zo lang wachten!
quote:winkelmandje schreef op 06 oktober 2008 @ 22:14:

Ow via de msn....praten soms gewoon nog wel eens....en toen kwam het gesprek daarop en kreeg ik dat even te horen....Wat een bullshit zeg.... Niks van aantrekken hoor!
Mozza stuur maar naar desertrose1979@hotmail.com
WM.. hij wil gewoon graag dat je lust uitstraalt .. hij hoopt dat je daar op hapt zodat ie je t bed in kan nemen.. Loserrrrr weg er mee
Denk dat hij vooral lust ziet omdat hij gewoon met zijn 'one-eye-trouser-snake' kijkt.

Ik stuur zijn nummer wel ff Vleer :-)
Ach....in bed krijgen lukt hem niet.

Ben nu in de rit met date van gister, erg leuk exemplaar en voelde erg fijn. Dus eerst kijken hoe dat afloopt. Ga dan niet lopen klooien met andere!
HAPPY GIRL .. mail van leuke mailmeneer.. al die mannen ik kan t niet meer handelen
Vleer is goed bezig!!! Hebben we al een nieuwe date in het verschiet??

Als we nou allemaal eens leuk aan de date komen....zou wel heel leuk zijn!!
Wowww.. leuk BE! Ben nu al benieuwd naar je verslag, hoe ver zal een man daarin gaan? En wat gaan jullie doen? Enne...geen toffels aan, laarzen!

Net nog ff gebeld met vriendin. Ze vond t echt superfijn dat ik er was en ook t briefje in haar auto vond ze geweldig. Ze is dan enige single in haar familie (net als ik), maar er waren zoveel vrienden van haar gekomen dat haar broers daar echt van opkeken. Tja, dat is de investering van een single . Toen mijn vader overleed wilde mijn zus (met wie ik haat-liefde relatie heb, meer haat) niet dat mijjn vrienden bij de crematie waren en werd daarom besloten het in besloten kring te doen. Ik was en ben dus enige van de 4 kinderen die een groep van 8 vrienden had die bij de crematie wilden zijn en dat terwijl ik toen al in buitenland woonde. Was pure afgunst van mn zus. Mn vrienden hebben toen intieme herdenkingsdienst georganiseerd, eerst naar aula en toen borrel bij vrienden thuis, heel bijzonder.

Nu w8 ik nog even op mn potentiele date, anders ga ik naar bed.

Dank jullie wel voor het luisteren en de warme reacties! Dit is een leuk topic zo, nooit van mezelf gedacht dat ik t zo leuk zou vinden.
De dates en mails vliegen ons hier wel om de oren he! Haha! Heerlijk!
Leuke mail meneer gaat op zondagochtend naar de kerk

das mooi voor hem maar Vleer draait zich dan nog eens heerlijk om in bed
[quote]Xenia66 schreef op 06 oktober 2008 @ 22:25:

Wowww.. leuk BE! Ben nu al benieuwd naar je verslag, hoe ver zal een man daarin gaan? En wat gaan jullie doen? Enne...geen toffels aan, laarzen!

Net nog ff gebeld met vriendin. Ze vond t echt superfijn dat ik er was en ook t briefje in haar auto vond ze geweldig. Ze is dan enige single in haar familie (net als ik), maar er waren zoveel vrienden van haar gekomen dat haar broers daar echt van opkeken. Tja, dat is de investering van een single. Toen mijn vader overleed wilde mijn zus (met wie ik haat-liefde relatie heb, meer haat) niet dat mijjn vrienden bij de crematie waren en werd daarom besloten het in besloten kring te doen. Ik was en ben dus enige van de 4 kinderen die een groep van 8 vrienden had die bij de crematie wilden zijn en dat terwijl ik toen al in buitenland woonde. Was pure afgunst van mn zus. Mn vrienden hebben toen intieme herdenkingsdienst georganiseerd, eerst naar aula en toen borrel bij vrienden thuis, heel bijzonder.

Nu w8 ik nog even op mn potentiele date, anders ga ik naar bed.

Dank jullie wel voor het luisteren en de warme reacties! Dit is een leuk topic zo, nooit van mezelf gedacht dat ik t zo leuk zou vinden.
Xenia, ja dat hoor je zaterdag dan wel.... Wat moet ik laarzen aan!? Van die rubberen kaplaarzen? :-)
ziet nog geen mail van Mozza
oops foutje..de hug stond verkeerd...
Mozz ook totaal geen kerkganger. Ik geloof alleen in mezelf

Maar letten jullie daar eigenlijk op, of iemand hetzelfde geloof heeft, of hetzelfde niet-geloof?
Nog geen mail? Ook niet in je spam?

Ik zou lieslaarzen doen BE, hartstikke sexy.
quote:winkelmandje schreef op 06 oktober 2008 @ 22:24:

Vleer is goed bezig!!! Hebben we al een nieuwe date in het verschiet??

Als we nou allemaal eens leuk aan de date komen....zou wel heel leuk zijn!!Ja, maar dan niet de partners naar dit topic lokken he, dan moet de afscheidingsbeweging weer in actie komen
Xenia...ik vind het hier ook echt super. Fijne meedenkende mensen. En je kan hier heerlijk alles kwijt!

Nou fijn dat jullie samen nog eens even gebeld hebben! Doet je vast goed.

Enne BE....wat is dat nou weer voor 'n steek onder water
Mozza.. desertrose1979@hotmail.com

en heb niks in junkbox
BE laarzen met netkousen eronder is wel sexy haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven