Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Wat raar?! Hm, probeer het gewoon nog een keer.
quote:Vleermuis28 schreef op 06 oktober 2008 @ 22:34:

BE laarzen met netkousen eronder is wel sexy hahaHeb je nog een netkousen die ik kan lenen?
Sorry WM!! Zal het niet meer over sloffen of laarzen hebben!!! Het spijt me.....

Vergeef je het me...?
Sorry WM!! Zal het niet meer over sloffen of laarzen hebben!!! Het spijt me.....

Vergeef je het me...?
Haha BE gaat op het forum op zijn knieën om het goed te make

Nou vooruit!

Nu kan ik toch nog met een gerust hart naar mijn bedje toe!

Sweet dreams!
Truste BE! Je zult wel heerlijk kunnen slapen denk ik zo..
Hartjes zijn gestuurd ..Mozza je hebt mail terug kan je gelijk mijn RP mannetjes bekijken haha
Slaap lekker BE!

Thanks Vleer! Zie nog geen mail terug van jou...
Ik ga ook tukken! truste allemaal!
Mozza misschien in je junk mail box
Goed idee.....kruipt ook lekker haar mandje in!

(misschien ruikt ze nog de geur van der lekkere date van gister )
Truste Xenia en WM! (haha@doorgestreepte stukkie)

Heb je mail hoor Vleer, duurde blijkbaar gewoon even. Meteen even je mannetjes bekijken hoor!
Mozza.. je RPmeneer heft t hartje nog niet gelezen
Nu NET 5 SEX AND THE CITY !!!

WHOEHOWEEEEEE

LEUK !!!

(ken alle afleveringen al das minder haha )

Maarrrrr mijn nieuwe chat rp meneer zegt via msn dat ie mij leuk vind.. Met hem kan ik wel thuiskomen.. ---rechten gestudeerd haha
Mozza en Pop .. wat nou als jullie dates reageren op o.a mijn hartje of berichtje.. Is de man in kwestie dan gelijk afgeschreven ?
Ben je die van Pop ook aan het 'testen' nu?

Ligt er aan wat ze schrijven! Als ze met precies hetzelfde bericht aankomen vind ik dat wel een beetje een afknapper... copypasten is zo lui...

Leuke mannetjes ben je mee bezig Vleer, en rechten, ja daar kun je wel mee aankomen he!
Mozza haha nu pas klaar met chatten met mister rechten..

DIES ZOOO LEUK !!! kreeg net al smsje van hem lieffff

Arme hij , hij moet morgen weer vroeg op .. Hoop maar niet dat iemand van hier morgen in de rechtbank staat met hem in de zaal

Die van Pop had ik al eens mee gecontact, hij stuurde alleen veel te snel aan op een date.. En heb ik het contact laten verslonzen. Nu weken later heeft Pop met hem gedate en las ik hier dat Pop hem online had gezien op RP wat ze een beetje dubieus vond .. Ik dacht laat ik eens reageren op zijn laatste berichtje en een berichtje sturen.. Maar nog geen reactie terug.. (pop is van bovenstaande op de hoogte)

Ik weet ook niet zo goed wat ik moet als hij wel wat terug stuurt, moet ik dan bv iets terug sturen.. Hij weet niet dat Pop en ik elkaar kennen via hier. Dus ik zou hem wel kunnen *uittesten* voor Pop. Maar goed dat moet Pop eerst goed vinden.. Vind niet dat ik dat zo kan doen..
P.s Ouders hebben een fijne vakantie , koud , nattig maar ze vermaken zich !
Heeft leuke mail meneer een lange mail terug gestuurd.. Hij stelt hele leuke vragen en vind mijn humor en schrijfwijze leuk..

Hij wil met mij bellen , nu heb ik hem maar mijn telefoonnr gegeven.. Ben benieuwd..

Rechtenmeneer heeft ook mijn telefoonnr..

Lijk wel een wanhopige slettebak zo haha
@Vleer: nee hoor, je lijkt geen slettebak.... Wel een vrouw met een grote behoefde aan liefde.
Wow Vleer, tot half 3 zitten chatten! Haha, hij zal wel moe zijn vandaag!

Ah, ik snap het van Pop. Maar kijken hoe het loopt he, en óf 'ie reageert.

En nu dus twee potentiele telefoontjes in het vooruitzicht? Spannend! Heb je een voorkeur denk je?

Geen slettebak hoor, je werkt gewoon hard aan je toekomst
Fijn voor je ouders dat ze het leuk hebben! Wel even wat anders zo koud en nat, maar heeft vast juist zijn charme :-)
Geleerd dat zie je verkeerd.. Een grote behoefte aan aandacht heb ik .. Liefde is wat anders :P

Mozza jouw hartjesmeneer kreeg ik een berichtje terug dat ie zijn woonplaats en de mijne te ver uit elkaar vind liggen..
Mozza .. voorkeur voor rechtenmeneer denk ik .. vanmorgen toen ik wakker werd zag ik een heel lief leuk smsje in mijn telefoon. *blij*

Heb straks 3 weken vakantie dan valt er vast een date te plannen...

Het lijkt mij bv erg lullig wanneer je date met iemand van RP en doordat wij hier nu weten wie we leuk vinden en we testen de man in kwestie uit.. Dat je er dan achterkomt dat ie meerdere dates heeft of meerdere dates plant. Ene kant weet je dan wel hoe de man in kwestie met vrouwen omgaat , andere kant tja je hebt nog niets met elkaar dus beide vrij om te doen wat je wil.. Hoega je daar dan mee om ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven