Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 7 oktober 2008 om 00:11
dinsdag 7 oktober 2008 om 02:21
Mozza haha nu pas klaar met chatten met mister rechten..
DIES ZOOO LEUK !!! kreeg net al smsje van hem lieffff
Arme hij , hij moet morgen weer vroeg op .. Hoop maar niet dat iemand van hier morgen in de rechtbank staat met hem in de zaal
Die van Pop had ik al eens mee gecontact, hij stuurde alleen veel te snel aan op een date.. En heb ik het contact laten verslonzen. Nu weken later heeft Pop met hem gedate en las ik hier dat Pop hem online had gezien op RP wat ze een beetje dubieus vond .. Ik dacht laat ik eens reageren op zijn laatste berichtje en een berichtje sturen.. Maar nog geen reactie terug.. (pop is van bovenstaande op de hoogte)
Ik weet ook niet zo goed wat ik moet als hij wel wat terug stuurt, moet ik dan bv iets terug sturen.. Hij weet niet dat Pop en ik elkaar kennen via hier. Dus ik zou hem wel kunnen *uittesten* voor Pop. Maar goed dat moet Pop eerst goed vinden.. Vind niet dat ik dat zo kan doen..
DIES ZOOO LEUK !!! kreeg net al smsje van hem lieffff
Arme hij , hij moet morgen weer vroeg op .. Hoop maar niet dat iemand van hier morgen in de rechtbank staat met hem in de zaal
Die van Pop had ik al eens mee gecontact, hij stuurde alleen veel te snel aan op een date.. En heb ik het contact laten verslonzen. Nu weken later heeft Pop met hem gedate en las ik hier dat Pop hem online had gezien op RP wat ze een beetje dubieus vond .. Ik dacht laat ik eens reageren op zijn laatste berichtje en een berichtje sturen.. Maar nog geen reactie terug.. (pop is van bovenstaande op de hoogte)
Ik weet ook niet zo goed wat ik moet als hij wel wat terug stuurt, moet ik dan bv iets terug sturen.. Hij weet niet dat Pop en ik elkaar kennen via hier. Dus ik zou hem wel kunnen *uittesten* voor Pop. Maar goed dat moet Pop eerst goed vinden.. Vind niet dat ik dat zo kan doen..
dinsdag 7 oktober 2008 om 02:23
dinsdag 7 oktober 2008 om 11:00
Wow Vleer, tot half 3 zitten chatten! Haha, hij zal wel moe zijn vandaag!
Ah, ik snap het van Pop. Maar kijken hoe het loopt he, en óf 'ie reageert.
En nu dus twee potentiele telefoontjes in het vooruitzicht? Spannend! Heb je een voorkeur denk je?
Geen slettebak hoor, je werkt gewoon hard aan je toekomst
Ah, ik snap het van Pop. Maar kijken hoe het loopt he, en óf 'ie reageert.
En nu dus twee potentiele telefoontjes in het vooruitzicht? Spannend! Heb je een voorkeur denk je?
Geen slettebak hoor, je werkt gewoon hard aan je toekomst
dinsdag 7 oktober 2008 om 12:06
Mozza .. voorkeur voor rechtenmeneer denk ik .. vanmorgen toen ik wakker werd zag ik een heel lief leuk smsje in mijn telefoon. *blij*
Heb straks 3 weken vakantie dan valt er vast een date te plannen...
Het lijkt mij bv erg lullig wanneer je date met iemand van RP en doordat wij hier nu weten wie we leuk vinden en we testen de man in kwestie uit.. Dat je er dan achterkomt dat ie meerdere dates heeft of meerdere dates plant. Ene kant weet je dan wel hoe de man in kwestie met vrouwen omgaat , andere kant tja je hebt nog niets met elkaar dus beide vrij om te doen wat je wil.. Hoega je daar dan mee om ?
Heb straks 3 weken vakantie dan valt er vast een date te plannen...
Het lijkt mij bv erg lullig wanneer je date met iemand van RP en doordat wij hier nu weten wie we leuk vinden en we testen de man in kwestie uit.. Dat je er dan achterkomt dat ie meerdere dates heeft of meerdere dates plant. Ene kant weet je dan wel hoe de man in kwestie met vrouwen omgaat , andere kant tja je hebt nog niets met elkaar dus beide vrij om te doen wat je wil.. Hoega je daar dan mee om ?