Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 23 november 2015 om 11:57
quote:Eleonora-1 schreef op 23 november 2015 @ 11:55:
[...]
Hoefnie. Prebeer gewoon een man so veel mogeleik te ver meiden.
Aleen slapen en je hept nergens last van.O, gelukkig. Me man sal het vast niet erg vinden om buiten te slaapen vanagt. Scheeld een hoop bakteries.
[...]
Hoefnie. Prebeer gewoon een man so veel mogeleik te ver meiden.
Aleen slapen en je hept nergens last van.O, gelukkig. Me man sal het vast niet erg vinden om buiten te slaapen vanagt. Scheeld een hoop bakteries.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 23 november 2015 om 12:00
quote:Eleonora-1 schreef op 23 november 2015 @ 11:57:
[...]
Dronke?!
Mwáh?!
Ken geeneens. Ik ken geen drank vedrage bei alle druks die ik gebruik.Dan hebt Co weeraleens geloogen. Ik geloov egt niets meer wat hij schrijvt hoor. Anders menschen zo zwart (gekleurt, regenboog, wit, weetevennietofditpolitiekcorrectis) maaken.
[...]
Dronke?!
Mwáh?!
Ken geeneens. Ik ken geen drank vedrage bei alle druks die ik gebruik.Dan hebt Co weeraleens geloogen. Ik geloov egt niets meer wat hij schrijvt hoor. Anders menschen zo zwart (gekleurt, regenboog, wit, weetevennietofditpolitiekcorrectis) maaken.
maandag 23 november 2015 om 12:41
quote:doornroosje9 schreef op 23 november 2015 @ 12:00:
[...]
Dan hebt Co weeraleens geloogen. Ik geloov egt niets meer wat hij schrijvt hoor. Anders menschen zo zwart (gekleurt, regenboog, wit, weetevennietofditpolitiekcorrectis) maaken.
Sniet waar! Se hadde selfs un liedjuh gemaak over jau!
Se zijduh ook dat jei tekeer ging as un beest! (in die liedjuh)
[...]
Dan hebt Co weeraleens geloogen. Ik geloov egt niets meer wat hij schrijvt hoor. Anders menschen zo zwart (gekleurt, regenboog, wit, weetevennietofditpolitiekcorrectis) maaken.
Sniet waar! Se hadde selfs un liedjuh gemaak over jau!
Se zijduh ook dat jei tekeer ging as un beest! (in die liedjuh)
maandag 23 november 2015 om 13:33
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 november 2015 @ 13:12:
[...]
Veel plezier Suus, schiet het een beetje op met de keuken? Enne........ik zou niet naar carpetright gaan, hele slechte ervaring mee.
Lokale winkel, hebben toenertijd ook het hele huis gedaan, prima
De keuken is even status quo, jammer, onhandig maar is zo. Levertijd hè?
Ik merk wel dat ik echt klaar ben met de inrust rindom de woningen. Lawaai, troep, had al naar de winkel willen gaan maar nu toch weer mannen bezig. Voor een goed doel hoor maar grrr
[...]
Veel plezier Suus, schiet het een beetje op met de keuken? Enne........ik zou niet naar carpetright gaan, hele slechte ervaring mee.
Ik merk wel dat ik echt klaar ben met de inrust rindom de woningen. Lawaai, troep, had al naar de winkel willen gaan maar nu toch weer mannen bezig. Voor een goed doel hoor maar grrr
Je bent zelf een theepot
maandag 23 november 2015 om 13:38
quote:SuzanneSuus schreef op 23 november 2015 @ 13:33:
[...]
Ik merk wel dat ik echt klaar ben met de inrust rindom de woningen. Lawaai, troep, had al naar de winkel willen gaan maar nu toch weer mannen bezig. Voor een goed doel hoor maar grrrZe zijn ook al echt lang bezig, heel vervelend zolang in de troep! Maar als het eenmaal klaar is.........genieten!
[...]
Ik merk wel dat ik echt klaar ben met de inrust rindom de woningen. Lawaai, troep, had al naar de winkel willen gaan maar nu toch weer mannen bezig. Voor een goed doel hoor maar grrrZe zijn ook al echt lang bezig, heel vervelend zolang in de troep! Maar als het eenmaal klaar is.........genieten!
maandag 23 november 2015 om 14:16
quote:SuzanneSuus schreef op 23 november 2015 @ 13:33:
[...]
Ik merk wel dat ik echt klaar ben met de inrust rindom de woningen. Lawaai, troep, had al naar de winkel willen gaan maar nu toch weer mannen bezig. Voor een goed doel hoor maar grrrVoor een goed doel word je uiteindelijk ook zat
[...]
Ik merk wel dat ik echt klaar ben met de inrust rindom de woningen. Lawaai, troep, had al naar de winkel willen gaan maar nu toch weer mannen bezig. Voor een goed doel hoor maar grrrVoor een goed doel word je uiteindelijk ook zat
maandag 23 november 2015 om 17:01
quote:zuipschuit schreef op 23 november 2015 @ 16:55:
Ik heb misschien iemand voor het hoofd gestoten, maar dat was niet mijn bedoeling.
Ik vond het gewoon lullig dat iedereen nu ineens massaal over iemand heenviel.Ik vond het ook lullig en een beetje belachelijk. Denk niet dat je iemand voor het hoofd gestoten heb.
Ik heb misschien iemand voor het hoofd gestoten, maar dat was niet mijn bedoeling.
Ik vond het gewoon lullig dat iedereen nu ineens massaal over iemand heenviel.Ik vond het ook lullig en een beetje belachelijk. Denk niet dat je iemand voor het hoofd gestoten heb.
maandag 23 november 2015 om 17:09