Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 23 november 2015 om 19:10
quote:simbalabimba schreef op 23 november 2015 @ 18:19:
[...]
Mooi! Bij de champagnekleurige keuken.
Welke verf heb je?
Histor rups, helmgras, cypres, courgette, plataan, zeewier, kikkervisje, dragon en ga zo het hele dieren- en plantenrijk maar af?
Die kleur zit in mijn hoofd, licht olijfgroen, wordt dan afwasbaar want keuken. Hoe het heet weet ik nog niet, namen zijn idd hilarisch.
Ik had al willen gaan verven maar nee... Niet tot alles klaar is ivm de stof.
[...]
Mooi! Bij de champagnekleurige keuken.
Welke verf heb je?
Histor rups, helmgras, cypres, courgette, plataan, zeewier, kikkervisje, dragon en ga zo het hele dieren- en plantenrijk maar af?
Die kleur zit in mijn hoofd, licht olijfgroen, wordt dan afwasbaar want keuken. Hoe het heet weet ik nog niet, namen zijn idd hilarisch.
Je bent zelf een theepot
maandag 23 november 2015 om 19:12
maandag 23 november 2015 om 19:17
quote:EmmaSwan86 schreef op 23 november 2015 @ 18:59:
En hoe denk je dat ik me voel als ik constant gebasht wordt? Meten met 2 maten nu is het gemeen als d gebasht wordt. Vindt ik niet veel anders.
Nou, echt een lieverdje ben je niet, je vraagt nogal eens naar de bekende weg of plempt hier van alles wat in je hoofd opkomt.
Wellicht kun je je voorstellen dat forummers wat moe van je worden?
En hoe denk je dat ik me voel als ik constant gebasht wordt? Meten met 2 maten nu is het gemeen als d gebasht wordt. Vindt ik niet veel anders.
Nou, echt een lieverdje ben je niet, je vraagt nogal eens naar de bekende weg of plempt hier van alles wat in je hoofd opkomt.
Wellicht kun je je voorstellen dat forummers wat moe van je worden?
Je bent zelf een theepot
maandag 23 november 2015 om 19:19
maandag 23 november 2015 om 19:20
quote:SuzanneSuus schreef op 23 november 2015 @ 19:10:
[...]
Daar kan de verfmenger wel wat mee.
Ah, nu weet ik ook wat al die kleurtjes op een MRI (?) te betekenen hebben. Thanks!
[...]
Ah, nu weet ik ook wat al die kleurtjes op een MRI (?) te betekenen hebben. Thanks!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 23 november 2015 om 19:22
maandag 23 november 2015 om 19:24
quote:simbalabimba schreef op 23 november 2015 @ 19:20:
[...]
ja hè? Ik neem een stukje marmoleum mee, of jou
Kleurtjes op een MRI? Ik zie ze alleen zwartwit maar dat zal waarschijnlijk aan het doel liggen.
[...]
Kleurtjes op een MRI? Ik zie ze alleen zwartwit maar dat zal waarschijnlijk aan het doel liggen.
Je bent zelf een theepot
maandag 23 november 2015 om 19:31
quote:SuzanneSuus schreef op 23 november 2015 @ 19:24:
[...]
Kleurtjes op een MRI? Ik zie ze alleen zwartwit maar dat zal waarschijnlijk aan het doel liggen.Oh sorry, heb geen verstand van MRI's, maar zie wel eens (op tv) beelden met kleurtjes, waarmee dan iets aangegeven wordt bijv. welk lichaamsdeel warm is en welke koud. ( waarbij ik dan in mijn vorige bericht voor de -flauwe- grap bedacht had dat dat de kleurtjes zijn die iemand in z'n hoofd heeft voor de muur van de keuken..... )
[...]
Kleurtjes op een MRI? Ik zie ze alleen zwartwit maar dat zal waarschijnlijk aan het doel liggen.Oh sorry, heb geen verstand van MRI's, maar zie wel eens (op tv) beelden met kleurtjes, waarmee dan iets aangegeven wordt bijv. welk lichaamsdeel warm is en welke koud. ( waarbij ik dan in mijn vorige bericht voor de -flauwe- grap bedacht had dat dat de kleurtjes zijn die iemand in z'n hoofd heeft voor de muur van de keuken..... )
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)