Uitgerekend eind juli 2016!
maandag 23 november 2015 om 08:02
maandag 23 november 2015 om 11:09
Jij ook van harte bloempje!
Ik voel me opzich prima. Gaan wel honderd dingen door mijn hoofd en kan daardoor nergens mijn aandacht bij houden. Vind het erg spannend allemaal
Verder wat gespannen borsten, rommelende darmen en voelde vorige week duidelijk mijn baarmoeder oprekken. En ik ben erg vroeg wakker elke dag.
Hoe voel jij je?
Ik voel me opzich prima. Gaan wel honderd dingen door mijn hoofd en kan daardoor nergens mijn aandacht bij houden. Vind het erg spannend allemaal
Verder wat gespannen borsten, rommelende darmen en voelde vorige week duidelijk mijn baarmoeder oprekken. En ik ben erg vroeg wakker elke dag.
Hoe voel jij je?
maandag 23 november 2015 om 12:20
Hoi Hoi,
Allereerst gefeliciteerd natuurlijk,
Afgelopen vrijdag ook positief getest.
Volgens berekening dan eind juli uitgerekend.
Dus zou graag willen meeschrijven.
Ik loop al een tijdje bij de gynaecoloog vanwege PCOS, maar toch erg onverwacht een positieve test in handen. Geloof het nog steeds niet helemaal.
Vandaag gebeld en kan 10 december terecht.
Groetjes
Allereerst gefeliciteerd natuurlijk,
Afgelopen vrijdag ook positief getest.
Volgens berekening dan eind juli uitgerekend.
Dus zou graag willen meeschrijven.
Ik loop al een tijdje bij de gynaecoloog vanwege PCOS, maar toch erg onverwacht een positieve test in handen. Geloof het nog steeds niet helemaal.
Vandaag gebeld en kan 10 december terecht.
Groetjes
maandag 23 november 2015 om 14:50
Ik voeg me ook graag bij jullie toe. Of het nu echt Juli is of begin augustus dat moet ik nog even afwachten. Mijn eigen berekening zegt 31 Juli dus.
Mijn vriend en ik zijn beide 25jaar. In augustus besloten om voor een kindje te gaan. Eerste maand was het meteen raak maar dat is helaas niet goed afgelopen. Op verzoek van de gynaecoloog hebben we de eerste maand even rustig aangedaan en dit weekend had ik alweer een positieve test in handen .
Vind het nog erg moelijk om echt blij te zijn. Heb het er hier thuis bewust niet veel over omdat ik ons wil beschermen tegen een eventuele tegenvaller. Daarom vind ik dit forum ook zo fijn.
Mijn vriend en ik zijn beide 25jaar. In augustus besloten om voor een kindje te gaan. Eerste maand was het meteen raak maar dat is helaas niet goed afgelopen. Op verzoek van de gynaecoloog hebben we de eerste maand even rustig aangedaan en dit weekend had ik alweer een positieve test in handen .
Vind het nog erg moelijk om echt blij te zijn. Heb het er hier thuis bewust niet veel over omdat ik ons wil beschermen tegen een eventuele tegenvaller. Daarom vind ik dit forum ook zo fijn.
maandag 23 november 2015 om 14:50
Hoi allemaal,
Hier ook net getest (zaterdag) volgens berekeningen ben ik nu 5 weken en 3 dagen! Dan zou het ongeveer 26 juli komen
Ik zou ook graag met jullie mee willen schrijven! Ik ben 21 en mijn vriend 24. Dit was ronde 7 voor mij. Ik ben al sinds maart bezig en ben hele erg blij dat het eindelijk gelukt ik! Nu hoop ik dat het blijft plakken hihi
Verder hele gevoelige borsten, last van menstruatie achtige krampen. En wat bruine afscheiding. Waar ik me soms wel zorgen om maak, maar het is nog niet erger geworden. Dus dat is een goed ding denk ik haha
Hier ook net getest (zaterdag) volgens berekeningen ben ik nu 5 weken en 3 dagen! Dan zou het ongeveer 26 juli komen
Ik zou ook graag met jullie mee willen schrijven! Ik ben 21 en mijn vriend 24. Dit was ronde 7 voor mij. Ik ben al sinds maart bezig en ben hele erg blij dat het eindelijk gelukt ik! Nu hoop ik dat het blijft plakken hihi
Verder hele gevoelige borsten, last van menstruatie achtige krampen. En wat bruine afscheiding. Waar ik me soms wel zorgen om maak, maar het is nog niet erger geworden. Dus dat is een goed ding denk ik haha
maandag 23 november 2015 om 15:07
maandag 23 november 2015 om 15:17
Wat spannend allemaal...
Hopen dat het voor iedereen allemaal goed gaat.
ik vind het ook niet te bevatten, het voelt allemaal zo apart.
Heb zelf niet zoveel symptomen, behalve de borsten en nog wat dingetjes.
Ik herken het ook erg dat je bang bent voor dat het eventueel mis kan lopen.
Wanneer mag iedereen voor de eerste echo?
Hopen dat het voor iedereen allemaal goed gaat.
ik vind het ook niet te bevatten, het voelt allemaal zo apart.
Heb zelf niet zoveel symptomen, behalve de borsten en nog wat dingetjes.
Ik herken het ook erg dat je bang bent voor dat het eventueel mis kan lopen.
Wanneer mag iedereen voor de eerste echo?
maandag 23 november 2015 om 15:33
Gefeliciteerd allemaal!!!!
Jinthe wat spannend wat je mee hebt gemaakt, ook dubbel nu dat je nergens last van hebt?
KB en Mutsje, ook zo fijn voor jullie!
Hopen dat alles goed mag blijven gaan meiden!
Ik heb ook last van gespannen borsten, rommelende darmen en mn buik lijkt wat op te zetten doordat ik minder goed naar de wc toe kan. Ik vind het zo spannend maar voel me heel gelukkig!
Bij ons was het de 1e ronde raak, van te voren niet verwacht dat het zo snel zou gaan!
Super fijn dat we lekker in een groepje ons verhaal kwijt kunnen!
Jinthe wat spannend wat je mee hebt gemaakt, ook dubbel nu dat je nergens last van hebt?
KB en Mutsje, ook zo fijn voor jullie!
Hopen dat alles goed mag blijven gaan meiden!
Ik heb ook last van gespannen borsten, rommelende darmen en mn buik lijkt wat op te zetten doordat ik minder goed naar de wc toe kan. Ik vind het zo spannend maar voel me heel gelukkig!
Bij ons was het de 1e ronde raak, van te voren niet verwacht dat het zo snel zou gaan!
Super fijn dat we lekker in een groepje ons verhaal kwijt kunnen!
maandag 23 november 2015 om 15:41
Ja mijn darmen heb ik ook erg veel last van! Helaas xD en indd hard rennen of trap af lopen. Ik herkende het aan dat mijn linker borst altijd zeer en gespannen was en nu begon de rechter ook mee te doen.
Bij mij zijn mijn tepels ook al iets groter geworden en begin ik meer aderen te zien! Ze doen bij mij bij vlagen pijn. Verschillende momenten op een dag. En af en toe veel honger maar dan toch ineens geen honger meer hebben haha.
Bij mij zijn mijn tepels ook al iets groter geworden en begin ik meer aderen te zien! Ze doen bij mij bij vlagen pijn. Verschillende momenten op een dag. En af en toe veel honger maar dan toch ineens geen honger meer hebben haha.
maandag 23 november 2015 om 15:49
maandag 23 november 2015 om 22:41
Jaaa de opa's en oma's hebben wij het van de week verteld. Die waren helemaal happy.
Mijn klachten komen en gaan een beetje. Dat vind ik wel lastig want maak me dan gelijk zorgen als ik me een dag niet echt zwanger voel. Hoop dat het snel 15 dec. Is want dan heb ik een echo.
Jullie ook last van allerlei onzekerheden?
Mijn klachten komen en gaan een beetje. Dat vind ik wel lastig want maak me dan gelijk zorgen als ik me een dag niet echt zwanger voel. Hoop dat het snel 15 dec. Is want dan heb ik een echo.
Jullie ook last van allerlei onzekerheden?