Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 23 november 2015 om 22:23
maandag 23 november 2015 om 22:28
maandag 23 november 2015 om 22:35
quote:missie_m schreef op 23 november 2015 @ 22:23:
[...]
.......misschien omdat jij IP-adressen wilt hebben zg om "te vergelijken"??Je denkt toch niet echt dat ik een sollicitatiebrief heb verstuurd. Ik heb wel wat beters te doen dan eindeloos bannen uitdelen, bannen terug draaien. en afspraken te maken met forummers.
[...]
.......misschien omdat jij IP-adressen wilt hebben zg om "te vergelijken"??Je denkt toch niet echt dat ik een sollicitatiebrief heb verstuurd. Ik heb wel wat beters te doen dan eindeloos bannen uitdelen, bannen terug draaien. en afspraken te maken met forummers.
maandag 23 november 2015 om 22:35
quote:Amand schreef op 23 november 2015 @ 22:28:
[...]
M'n broer is niet meer hoor. Er knapte een snaar van z'n gitaar bij z'n optreden in Schubbekutteveen en het scherpe uiteinde raakte hem erg ongelukkig.
Hij heeft niet geleden, verzekerde de dokter me.Dus voortaan in de verleden tijd over hem spreken, anders klopt je verhaal niet en je weer wat dat voir gevolgen kan hebben
[...]
M'n broer is niet meer hoor. Er knapte een snaar van z'n gitaar bij z'n optreden in Schubbekutteveen en het scherpe uiteinde raakte hem erg ongelukkig.
Hij heeft niet geleden, verzekerde de dokter me.Dus voortaan in de verleden tijd over hem spreken, anders klopt je verhaal niet en je weer wat dat voir gevolgen kan hebben
Je bent zelf een theepot
maandag 23 november 2015 om 22:44
quote:-RoseRed- schreef op 23 november 2015 @ 22:36:
Ik weet nu hoe een boer met kiespijn lacht! Maar je lacht nog wel dus . Gebruik je nog andere medicatie of heb je een medische aandoening waardoor je bepaalde pijnstillers niet mag? Anders paracetamol met ibuprofen combineren .
Ik weet nu hoe een boer met kiespijn lacht! Maar je lacht nog wel dus . Gebruik je nog andere medicatie of heb je een medische aandoening waardoor je bepaalde pijnstillers niet mag? Anders paracetamol met ibuprofen combineren .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 23 november 2015 om 22:53