Entertainment alle pijlers

Masterchef Australië

07-09-2015 22:06 2871 berichten
Vanaf 7 september weer een nieuwe aflevering van dit kookprogramma.

met Gerry, George en Matt
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 24 november 2015 @ 21:26:

Blijft die eikel nog lang? De hele lol is er af zo.

Marco?

Ja de hele week nog. En Viva is nog in bespreking of hij wat langer wil blijven , dus je weet het maar nooit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 november 2015 @ 23:08:

[...]

Marco?

Ja de hele week nog. En Viva is nog in bespreking of hij wat langer wil blijven , dus je weet het maar nooit.

Ik ga klagen bij de mods. En de CM. En Sanoma.

Stomme stommerd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Matt draagt vaker van die vreemde broeken, ik vind het helemaal leuk; zo'n kakkerige, grote, dikke man die hiermee gewoon wat humor in het geheel gooit.

Ik baal wel van beide mannen in de afvalrace, wil ze allebei houden samen met Billie.

Georgia mag er van mij nu eindelijk wel eens uit met haar bambi ogen, blij dat ze geen pin gewonnen heeft.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
quote:Nouschi schreef op 24 november 2015 @ 21:47:

Vroeger wassie wel lekker zeg!

[afbeelding]
http://www.news.com.au/en ... ry-fntzvnr9-1227348482548
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Pgágtig!
Ik vind Matt ook leuk, vooral als hij van die belachelijk decadente recepten maakt van drie ingrediënten. Hou wel van een beetje zelfspot
Tjezus, wat vals
quote:vandale schreef op 25 november 2015 @ 11:50:

Matt draagt vaker van die vreemde broeken, ik vind het helemaal leuk; zo'n kakkerige, grote, dikke man die hiermee gewoon wat humor in het geheel gooit.

Ik baal wel van beide mannen in de afvalrace, wil ze allebei houden samen met Billie.

Georgia mag er van mij nu eindelijk wel eens uit met haar bambi ogen, blij dat ze geen pin gewonnen heeft.Helemaal eens
I love Matt! Zijn humor is top en ik vind zijn broeken ook geweldig haha!
ik ben er ook weer eens bij, na een paar daagjes forumafwezigheid , maar wel MC gekeken.

Blij dat Georgia géén pin gewonnen heeft. Baalde er sowieso al van dat haar team gewonnen had (met Jessica en "ben-even-haar-naam-kwijt). Ik vond trouwens ook dat Georgia gisteren erg geholpen werd door MPW. Bijv.: Zonder zijn tip had ze dat krokante kipvelletje niet eens gebruikt.

Van de jongens mag voor mij Matthew blijven.

Ik vind Matt een leuke vent en de kleren die hij draagt lekker eigenwijs en passend bij zijn persoonlijkheid. Sinds een week of 6 heb ik 1 van zijn kookboeken in huis en we hebben al een aantal recepten uitgeprobeerd en tis jammiejammie .

Zo nu gauw de TV aanzetten!
Ik ben voor Billie. Wie er ook bij zit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ben benieuwd, ik hoop niet dat Georgia het wordt maar verder maakt het me niet zoveel uit. Ik hoop dat Reynold de week overleeft, Matthew is ook leuk maar die maakt minder van die 'wauw-gerechten' dan Reynold. Nou ben ik ook een toetjesmens
Tjezus, wat vals
Ik ben team Billy.

En Marcoooooo
De finale mag tussen Billy en Reynold gaan.
Snjókorn falla, á allt og alla
Oh bah lamsvlees met chocolade-bramensaus, zou niet mijn keuze zijn.
quote:snjokorn schreef op 25 november 2015 @ 18:39:

De finale mag tussen Billy en Reynold gaan.Mee eens
quote:snjokorn schreef op 25 november 2015 @ 18:39:

De finale mag tussen Billy en Reynold gaan.Idd
Tjezus, wat vals
Hier ook voor team Billie. Hup blauw
waars onze noorderling?
Tjezus, wat vals
Niemand die hier al de uitslag weet? (ihkv gedeelde smart is halve smart )
Wauw mijn broodje hete kip heet niet voor niks hete kip
Tjezus, wat vals
quote:maree schreef op 25 november 2015 @ 18:48:

Niemand die hier al de uitslag weet? (ihkv gedeelde smart is halve smart )Néé, we houden het lekker spannend
hallo, ik bene r weer even
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hee nlies!
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven