Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 25 november 2015 @ 03:17:

Hooooi dames.

Iemand nog wakker waar ik een vraag aan mag voorleggen ?

Tuurlijk meis, dat weet je toch!

Wat is er?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:DorothyParker schreef op 25 november 2015 @ 01:31:

Ik zaag nu, maar denk niet dat iemand anders me gelukkiger kan maken.

En zaag nu al zo lang over die kattenbak, dat het al een nostalgisch schattig feitje wordt

Hebben jullie niet een `kattengemak`, een service die elke week een schone bak komt brengen? Of een buurjongen die een klein zakcentje wil verdienen?

Ik heb een rollerlitter, super handig, ben je veel minder tijd kwijt. Je hebt ook bakken de het zelf schoonmaken maar die zijn wel duur.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:DorothyParker schreef op 25 november 2015 @ 01:40:

[...]

Ken ik niet (morgen eens opzoeken). Die kattenbak-op-de-wc weigeren ze. En hun behoeften doen is leuker in de bak dan in de tuin.

Oh dat zou ik graag willen proberen, weet dat 1 kat het wel zou doen. Maar die krengen zijn zo duur, met het risico dat het niet lukt .....
quote:DorothyParker schreef op 25 november 2015 @ 01:42:

MV, hoe gaat het met jou?Ja weer opgeknapt. Op het ene werk komen nog veel veranderingen binnenkort dus moet afwachten wat het voor mij betekent. Vanaf 1 december moet ik een nieuwe collega inwerken en er zo geen zin in. Maar er is niemand anders die het kan doen, mijn 2 directe collega`s hebben ontslag genomen. Zo jammer.
Ik heb zon nodig!!
quote:AnneRoos74 schreef op 25 november 2015 @ 11:44:

Ik heb zon nodig!! Even een zonnebankje pakken?
nee dank je Mv. Doe je mij geen plezier mee!
quote:AnneRoos74 schreef op 25 november 2015 @ 12:04:

nee dank je Mv. Doe je mij geen plezier mee!Oh heerlijk. Jammer dat het zo duur is dus ik doe het nooit meer maar vroeger thuis hadden we een zonnehemel, heerlijk eronder in slaap vallen.
Heb trek maar ga pas om half 8 koken. Denk dat ik een lekkere macaroni schotel maak. Wel met die kleine macaroni hoor, niet met die grote dikke plakkerige dingen.

Wat gaan jullie eten?
Hier wordt het Hollandse kost spruitjesstampot of brocolli met gebakken aardappelen.

Best gezond toch?

Waarom pas om half 8 koken terwijl je nu trek hebt?
quote:AnneRoos74 schreef op 25 november 2015 @ 17:43:

Hier wordt het Hollandse kost spruitjesstampot of brocolli met gebakken aardappelen.

Best gezond toch?

Waarom pas om half 8 koken terwijl je nu trek hebt?

Lekker zeg, vind spruitjes en broccoli ook erg lekker.

MC komt zo en is om half 8 klaar dus dan ga ik koken.

Wel maak ik ook meteen wat voor morgen, een hele drukke dag heb ik op het werk en dan hoef ik niets meer te koken als ik thuis kom.
Voor de schermverslaafden onder ons... http://www.hansanders.nl/ ... sters-bluefilter-gezocht/

Ik lees weer eens papieren boeken, dus hoef geen bluefilter.
Jeetje, hoorde net dat een vriend van mijn vader is overleden. Nog maar 70 jaar. Relatief jong he!

Heb nu dus maar makkelijk kip uit de oven gemaakt.
Aj, das geen goed nieuws mv. Plotseling?

Sterkte
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 25 november 2015 @ 22:28:

Aj, das geen goed nieuws mv. Plotseling?

SterkteIk weet het niet, hoorde het via iemand die het in de krant had gelezen. Zielig voor zijn vrouw, het is niet echt super oud.
Klopt. En iemand verliezen is altijd treurig, hoe oud je ook bent.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 25 november 2015 @ 22:49:

Klopt. En iemand verliezen is altijd treurig, hoe oud je ook bent.Oh zeker, dat is waar.
Nog iemand wakker?
MV

Ja weekend!! Eindelijk, wat een week
quote:vivalimegroen schreef op 26 november 2015 @ 16:11:

MV

Ja weekend!! Eindelijk, wat een week

OMG

Wat een drukke dag had ik. In de 14 maanden dat ik er werk staat deze dag op een gedeelde 1e plaats.

De coordinatrice en nog een directe collega`s hebben ontslag genomen. Ik heb de taken van de coördinatrice overgenomen dus is even wennen hoe en wat. Ik zou 1 december een nieuwe collega inwerken maar dat is uitgesteld. We hebben eigenlijk 3 mensen nodig en ik doe het nu alleen. Heb vandaag niet eens in mijn emails kunnen kijken, niet eens in de pauze. Laat staan dat ik nog even kon forummen hahaahah. En nog een uur langer gewerkt..

Lime, heb jij ook weekend?
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 november 2015 @ 18:49:

Lime, heb jij ook weekend?Gelukkig wel.
quote:vivalimegroen schreef op 26 november 2015 @ 18:58:

[...]

Gelukkig wel.Heb jij nog leuke plannen?
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 november 2015 @ 19:05:

[...]

Heb jij nog leuke plannen?Morgen borrelen met een vriendin en zaterdag de stad in met mijn beste vriendin. Jij nog plannen?
quote:vivalimegroen schreef op 26 november 2015 @ 19:22:

[...]

Morgen borrelen met een vriendin en zaterdag de stad in met mijn beste vriendin. Jij nog plannen?Morgen administratie of onderdeel voor fiets kopen en in de ochtend altijd de weekboodschappen. Van het weekend weet ik nog niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven