Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Super Inge, vandaag had ik een uur overleg met een collega die over 2 weken met zw.verlof gaat. Ze had een erg actief mannetje in de buik en vroeg mij of ik het wilde voelen. Ja leuk, heb nog nooit dat bij iemand gevoeld. Was echt bijzonder om dat kleine ding te voelen schoppen hahaahahha.

Ja ik maak al vaak zelfgemaakte dingen. Maar dat weegt niet op tegen hun kadootjes hoor. Ach ik zie het wel. Misschien zijn ze wel de hele kerst weg. Vroeger altijd dus pas afgelopen Kerst bij hun gevierd. Ging al een paar jaar naar Passie toe, dit jaar is ze er niet dus ik reken gewoon op niets bij iedereen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kan je hier alles kwijt of ff van je afschrijven?
Jo, ik heb een vraagje bij Wordfeud voor jou
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Blondie456 schreef op 27 november 2015 @ 00:17:

Kan je hier alles kwijt of ff van je afschrijven?Ik zou het wel doen binnen de grenzen van de huisregels
Die heb ik eigenlijk nooit gelezen
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 november 2015 @ 00:17:

Jo, ik heb een vraagje bij Wordfeud voor jou vraag maar
quote:Blondie456 schreef op 27 november 2015 @ 00:18:

Die heb ik eigenlijk nooit gelezenLijkt mij toch handig!
quote:Blondie456 schreef op 27 november 2015 @ 00:19:

[...]

vraag maarJij bent toch Jo niet? hahahahahahahah
wie is Jo? Sorry maar ik snap er niks van
quote:Blondie456 schreef op 27 november 2015 @ 00:21:

wie is Jo? Sorry maar ik snap er niks vanForumster Jonari, vaste forumster van dit topic
Die ken ik niet
Maar ben je niet bang dat je een ban op je hals haalt alleen maar omdat je de huisregels niet hebt gelezen? Zou toch zonde zijn als het niet nodig is.
Wat was de vraag dan?
quote:Blondie456 schreef op 27 november 2015 @ 00:22:

Die ken ik nietDie knappe dame hieronder
quote:Blondie456 schreef op 27 november 2015 @ 00:23:

Wat was de vraag dan?Ik ken haar irl dus was een persoonlijke vraag.
quote:Blondie456 schreef op 27 november 2015 @ 00:17:

Kan je hier alles kwijt of ff van je afschrijven?Maar vertel .......................
De huisregels lijkt mij dat je geen reclame mag maken of discrimineren en zo. Wie van de forummers heeft dat wel letterlijk gelezen?
quote:Blondie456 schreef op 27 november 2015 @ 00:26:

De huisregels lijkt mij dat je geen reclame mag maken of discrimineren en zo. Wie van de forummers heeft dat wel letterlijk gelezen?Ik
Nou kom op met je cliffhanger

.........................
Op onze vakantie zagen we dat mijn man zijn moedervlek die hij al zijn hele leven heeft ging veranderen. Er kwam ineens een korst op. Dus daarna gelijk naar de huisarts . Moedervlek weg gesneden en op de kweek gezet en het bleek kwaadaardig te zijn.
Ai, en nu?
Daarna hebben ze nog meer huid weg gesneden onder narcose nu 2 weken geleden. Vandaag geweest voor de uitslag en in daarin zaten dus al uitzaaingen. Ze hebben wel genoeg huis weg kunnen snijden want de uiteinden zijn schoon.
Zijn hechtingen mochten er nog niet uit voor de zekerheid. Nu gaan deze week in het team bespreken voor een nabehandeling. Ik vind het allemaal beangstigend
Ja dat kan ik mij hevig voorstellen. Die onzekerheid en hoe verder in de toekomst.

Hoe staat je man/vriend erin? Wanneer hoort hij meer hoe en wat?
Mijn man maakt daar grapjes over . Hij is Rotterdammer en gebruikt het K woord sowieso al veel. Nu gebruikt hij dat als grapje maar ik heb zulke grapjes nooit kunnen waarderen. Hij is niet echt een Rotterdammer want hij woont vanaf zijn 4 de al hier in Brabant. Je hoort het ook niet aan hem. Maar hij verwerkt het dus als harde grapjes en ik moet huilen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven