Cowboysbag
donderdag 26 november 2015 om 22:59
Ik zag in de winkel echt prachtige tassen van het merk cowboysbag. De prijs staat me alleen niet aan, gemiddeld kost zo'n tas toch al gauw een 150euro! voorbeeld tas.
Wie weet er een site of winkel waar ze soort gelijke tassen hebben voor een klein prijsje tot max 60 euro? Hoeft geen echt leer te zijn.
Wie weet er een site of winkel waar ze soort gelijke tassen hebben voor een klein prijsje tot max 60 euro? Hoeft geen echt leer te zijn.
vrijdag 27 november 2015 om 07:48
Ik vind ze wel mooi, maar het lijken me eigenlijk een beetje onhandige tassen voor werk.
De licht ronde vorm met een rits in het midden. Niet handig om vierkante dingen (papieren) in te stoppen.
En die ritsjes op de voorvakjes. Haal je daar niet je handen aan open als je er iets in stopt?
De licht ronde vorm met een rits in het midden. Niet handig om vierkante dingen (papieren) in te stoppen.
En die ritsjes op de voorvakjes. Haal je daar niet je handen aan open als je er iets in stopt?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
vrijdag 27 november 2015 om 09:24
Ik zou er zeker 130 euro voor over hebben. Ik heb 4 jaar geleden een Fred de la bretoniere tas gekocht van 160 euro (geloof ik). Die ziet er nog uit als nieuw. Ik ben nu ook op zoek naar een nieuwe tas, er staan ook een aantal modellen van cowboysbag op m'n lijstje. ik wil onder de 200 euro blijven. Maar voor een hele mooie tas ga ik daar ook wel over heen hoor.
vrijdag 27 november 2015 om 13:30
vrijdag 27 november 2015 om 14:01
Mijn dochter heeft een echte cowboysbag, maar had binnen een jaar een nieuwe rits nodig. Dus voor de duurzaamheid en kwaliteit hoef je geen echte te nemen. Dus eens met pluffie, maar een goede tas moet je ook gewoon vol kunnen stoppen.
In het diepst van de winter ontdekte ik dat er diep in mij een oneindige zomer was.
vrijdag 27 november 2015 om 14:38
quote:deodata schreef op 27 november 2015 @ 14:01:
Dus eens met pluffie, maar een goede tas moet je ook gewoon vol kunnen stoppen.
In een tas moet je natuurlijk alles mee kunnen nemen wat je wilt, maar een tas moet niet op spanning staan. Dan knapt de rits en heb je een probleem...
Wij zagen dus in de winkel veel scholieren die terug kwamen met kapotte ritsen en ik weet van mezelf ja, die prop je vol totdat de rits éeecht niet meer dicht kan. Dus staat de rits op spanning en dat is niet goed!
Dus eens met pluffie, maar een goede tas moet je ook gewoon vol kunnen stoppen.
In een tas moet je natuurlijk alles mee kunnen nemen wat je wilt, maar een tas moet niet op spanning staan. Dan knapt de rits en heb je een probleem...
Wij zagen dus in de winkel veel scholieren die terug kwamen met kapotte ritsen en ik weet van mezelf ja, die prop je vol totdat de rits éeecht niet meer dicht kan. Dus staat de rits op spanning en dat is niet goed!
Think it, say it, do it!
zaterdag 28 november 2015 om 09:33
quote:pluffie schreef op 27 november 2015 @ 06:58:
Nog een tip voor gebruikers, het is echt een hele solide degelijke tas!
Het is en blijft leer, wil je dat het leer gaat 'leven' spuit hem dan niet in met iets. Wil je dat je tas mooi blijft, spuit hem dan elk seizoen in met transparante spray.
En let erop dat je je tas niet te vol propt zodat er spanning op de rits komt te staan. Rits vervangen is eigenlijk de meest voorkomende klacht bij CB. Vaak scholieren die er alles in mee willen nemen, tja daar issie niet voor gemaakt. Het is en blijft gewoon een handtas.Dat laatste inderdaad. Mijn zus heeft voor haar dochter een cowboysbag gekocht om te gebruiken als boekentas voor school. Mijn zus loopt nu overal te verkondigen dat het een waardeloos merk is,want na 2 jaar was de tas kapot, en dat voor dat geld! Ja, duh, het is een handtas, geen boekentas.
Nog een tip voor gebruikers, het is echt een hele solide degelijke tas!
Het is en blijft leer, wil je dat het leer gaat 'leven' spuit hem dan niet in met iets. Wil je dat je tas mooi blijft, spuit hem dan elk seizoen in met transparante spray.
En let erop dat je je tas niet te vol propt zodat er spanning op de rits komt te staan. Rits vervangen is eigenlijk de meest voorkomende klacht bij CB. Vaak scholieren die er alles in mee willen nemen, tja daar issie niet voor gemaakt. Het is en blijft gewoon een handtas.Dat laatste inderdaad. Mijn zus heeft voor haar dochter een cowboysbag gekocht om te gebruiken als boekentas voor school. Mijn zus loopt nu overal te verkondigen dat het een waardeloos merk is,want na 2 jaar was de tas kapot, en dat voor dat geld! Ja, duh, het is een handtas, geen boekentas.
maandag 30 november 2015 om 16:09
Zalando heeft ook Cowboysbags!! En korting https://mrkortingscode.nl/zalando-korting/