Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Tuulk, Xop is een vrouw van de wereld, die vliegt donderdagavond naar Milaan, doet dan vrijdagochtend iets heel technisch met een nieuw apparaat in een testlab ofzo en vliegt dan na de lunch met pasta en pesto weer richting NL en slemphuis. Iesse siempel!
Wacht even

Ze begingt nu een logeeradres te zoeken voor zaterdag en zondag?? Ehm Xop, dat had toch al lang geregeld moeten zijn omdat het slempweekend is en heeft toch niks te maken met de milaanreis?? Mamma mia, ik raak er van in de war!
Ik heb ook nog wel een dat-wat-we-van-Lil-niet-mogen-noemen. Meerdere zelfs. Maar wat de bedoeling is van Pimpel snap ik ook niet.

Xop, nu geen gekke dingen gaan doen hoor. Wel vrijdag richting slemptown vertrekken!
Pimpel geeft denk ik gewoon nog BV?

Of heeft een kolf (oeps, zei ik ut toch!) van iemand geleend en wil die teruggeven, of wil die aan iemand uitlenen?

Xohop, kom je snel vertellen hoe het zit? hoop toch niet dat al die dampen in je eigen lab er voor gezorgd hebben dat je je weekenden mixed up hebt?
onee, dat zal toch niet?! Dat mag niet hoor, dat mag niet xop. Je moet komen! Heb je echt de weekenden verwisseld?

Lil, ik heb medelijden met je, zo`n manb dieweliswaar een schat is, maar het helemaal op zijn heupen krijgt van de dreiging van luizen. Ik wordt al benauwd als ik jouw verslag lees!

Hier voor vrijdag ook een loei van een ijst voor de boeg....maar goed, dan heb je ook wat!

Heb na alle mailtjes van jullie van vandaag de hele tijd de spreuk "ieder huisje heeft zijn kruisje" in mijn hoofd, wel toepasselijk!!
Heb Xop net geprobeerd te bellen, ze neemt niet op..... Zal toch niet nu al weg zijn????

Dream gaat ook meewerken aan de Zaak van de Baas; ze neemt spullen van een werknemer uit Dreamtown mee naar mij zodat ik die maandag weer mee naar werk kan nemen. Nog even en de hele kroeg helpt mee aan ons werk!
Heb Xoplief gesproken en daar werd ik niet wijzer van. Xop is niet thuis. Hij zei dat Milaan niet doorgaat maar toen ik vroeg of ze dan wel het weekend in Slempdorp zou zijn, reageerde hij verbaasd. Ehhh, ik geloof dat ik niet heel helder was daarna.

Daarna heb ik en sms-je gestuurd maar ze heeft nog niet gereageerd.

Gezellig joh; zo'n cliffhanger in de Kroeg.
Huh? Ik snap er niks meer van ondertussen........
Denken wij nou allemaal dat Xop gewoon zou komen

en denkt Xop zelf van niet ofzo????
quote:xop720 schreef op 07 oktober 2008 @ 08:27:

Ha ja, ik ben ook al druk doende om vrijdag eerder weg te kunnen/kids weg te brengen enz. Meave, je maakt wat los !

Hee, en het wordt nog zonnig weer ook, he?! Superdesuper!

Verder niks zinnigs te melden.Even teruggezocht. Xoplief mag dan wel van niets weten, Xop was wel bezig opvang te regelen!
quote:xop720 schreef op 06 oktober 2008 @ 13:10:

Hello!

Wow.... ik heb helemaal zin in zuupn, ouwehoeren en niks doen. Ook erg aan toe!

.

.

.

.

Verder...weet ik even niet meer. See you soon, ladies!!!

En ze hep er ook wel zin in!

Xop, kom eens even vertellen hoe het zit?
Wow, moeten we al bijna weer een tribune plaatsen, om te kijken hoe dit afloopt?

Ik heb wel bericht gekregen van Xop dat ze niet meerijdt, omdat ze e.e.a. moet regelen, misschien niet vrijdagavond, dan toch zaterdag er zal zijn enzo. Maar komen zál ze, anders gaan we d'r halen!!

Zo

dus

ik zit naar bed gaan weer uit te stellen hier.

toedels
Later is nu
quote:madootje schreef op 08 oktober 2008 @ 19:45:

Ik heb ook nog wel een dat-wat-we-van-Lil-niet-mogen-noemen. Meerdere zelfs. Maar wat de bedoeling is van Pimpel snap ik ook niet.

Xop, nu geen gekke dingen gaan doen hoor. Wel vrijdag richting slemptown vertrekken!

Wat mijn bedoeling waarvan is??

Huh?

Jemig, ik snap ook nix meer van verhaal Xop.... Ze heeft er zin in, maar lief weet nergens van? Maar Milaan gaat niet door? Huh? Huh?

Oh shit o shit... ze zal toch niet een weekend later denken ofzoiets ellendigs?

XOHOOOP!!!
quote:Toet schreef op 08 oktober 2008 @ 19:51:

Pimpel geeft denk ik gewoon nog BV?

Of heeft een kolf (oeps, zei ik ut toch!) van iemand geleend en wil die teruggeven, of wil die aan iemand uitlenen?

Xohop, kom je snel vertellen hoe het zit? hoop toch niet dat al die dampen in je eigen lab er voor gezorgd hebben dat je je weekenden mixed up hebt?Oh dat ging om die kolf ! Ahaa!! Ja, ik geef gewoon nog BV. En ik heb geen idee of ik moet kolven maar aangezien ik nog 2x per dag voed, vermoed ik van wel... duss.. was er nix spannends mee van plan, hoor.
komt nagelbijtend binnen... neu, nog niets nieuws over Xop.

Maar gelukkig wel opheldering over de K*lf

Nu dan echt maar bed op maken en gaan slapen

toedels

truste

enz
Later is nu
Grappig idee. Vorig jaar zat ik nog met die ontplofte tieten te slempen. Hád ik toen maar een kolf meegenomen!

Truste! (jajaja, ik weet 't, het had allang bedtijd moeten zijn..)
shit, nog geen nieuws van xop. Moet zo werken (eigenlijk nu), maar wilde even weten of er inmiddels duidelijkheid was...Nee dus. Hoop vanavond te lezen dat het allemaal berust op een misverstand, dat ze tuurlijk mee gaat en dat xop gewoon even een beetje dom deed ofzo.

JA bam, dat weet ik nog, jouw knaptieten!

Pfff, moet nu rennen, doeg!
Hahaha, ik zat om zes uur vanochtend ook al te checken of er bericht van Xop was Ben benieuwd hoe het nu afloopt........

Zo, ontbijt klaar, lunchpakketen klaar, zelf ontbijtje op. En al weer een half uurtje aan het werk (moet vanmiddag naar schoolactiviteit; een optreden van BJ en moet nog wat werkdingen afmaken, vandaar).

Prettige dag iedereen. Tot morgen!!!!! (irl dan he, virtueel kom ik vast hier nog wel even langs).
Jemig Toet. Doe niet zo eng!

Ik ben ook al bijna klaar voor vandaag. In praktische zin dan. Psychisch weet ik nog niet. Vandaag is de eerste dag bij nieuwe werkgever... spannend. En dan tot 1-12 werk ik 1 dag per week op nieuwe plek en nog 20 uur per week op oude plek. Raak er nu al van in de war.
'Tot morgen' klinkt wel erg goed trouwens.
Meave, succes metje eerste werkdag!

En alle cheersdames, veel plezier komend weekend!
Thanks Suup! Ben jij al helemaal ingeburgerd op nieuwe werk? En, leuk???
Ik ben niet eens de eerste

Wow, succes vandaag Meave!

En georganiseerd, Toet. Wanneer ik een uurtje later begin (Elvis is weer vot) loopt het hier, bij mij althans, helemaal spaak. Gelukkig hebben de kinderen hun eigen ritme. Zij komen wel op tijd

toedels

Later is nu
Ja is helemaal leuk.

Ben wel benieuwd wat jij nu gaat doen qua nieuw werk. Kan je dat mailen?
Ja hoor, maar nu even niet, ik ga zo de deur uit. :-) Zal na het weekend worden, of ik moet er vanavond nog aan denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven