Cheers!
woensdag 8 oktober 2008 om 19:42
woensdag 8 oktober 2008 om 19:51
Pimpel geeft denk ik gewoon nog BV?
Of heeft een kolf (oeps, zei ik ut toch!) van iemand geleend en wil die teruggeven, of wil die aan iemand uitlenen?
Xohop, kom je snel vertellen hoe het zit? hoop toch niet dat al die dampen in je eigen lab er voor gezorgd hebben dat je je weekenden mixed up hebt?
Of heeft een kolf (oeps, zei ik ut toch!) van iemand geleend en wil die teruggeven, of wil die aan iemand uitlenen?
Xohop, kom je snel vertellen hoe het zit? hoop toch niet dat al die dampen in je eigen lab er voor gezorgd hebben dat je je weekenden mixed up hebt?
woensdag 8 oktober 2008 om 20:06
onee, dat zal toch niet?! Dat mag niet hoor, dat mag niet xop. Je moet komen! Heb je echt de weekenden verwisseld?
Lil, ik heb medelijden met je, zo`n manb dieweliswaar een schat is, maar het helemaal op zijn heupen krijgt van de dreiging van luizen. Ik wordt al benauwd als ik jouw verslag lees!
Hier voor vrijdag ook een loei van een ijst voor de boeg....maar goed, dan heb je ook wat!
Heb na alle mailtjes van jullie van vandaag de hele tijd de spreuk "ieder huisje heeft zijn kruisje" in mijn hoofd, wel toepasselijk!!
Lil, ik heb medelijden met je, zo`n manb dieweliswaar een schat is, maar het helemaal op zijn heupen krijgt van de dreiging van luizen. Ik wordt al benauwd als ik jouw verslag lees!
Hier voor vrijdag ook een loei van een ijst voor de boeg....maar goed, dan heb je ook wat!
Heb na alle mailtjes van jullie van vandaag de hele tijd de spreuk "ieder huisje heeft zijn kruisje" in mijn hoofd, wel toepasselijk!!
woensdag 8 oktober 2008 om 21:03
Heb Xop net geprobeerd te bellen, ze neemt niet op..... Zal toch niet nu al weg zijn????
Dream gaat ook meewerken aan de Zaak van de Baas; ze neemt spullen van een werknemer uit Dreamtown mee naar mij zodat ik die maandag weer mee naar werk kan nemen. Nog even en de hele kroeg helpt mee aan ons werk!
Dream gaat ook meewerken aan de Zaak van de Baas; ze neemt spullen van een werknemer uit Dreamtown mee naar mij zodat ik die maandag weer mee naar werk kan nemen. Nog even en de hele kroeg helpt mee aan ons werk!
woensdag 8 oktober 2008 om 21:11
Heb Xoplief gesproken en daar werd ik niet wijzer van. Xop is niet thuis. Hij zei dat Milaan niet doorgaat maar toen ik vroeg of ze dan wel het weekend in Slempdorp zou zijn, reageerde hij verbaasd. Ehhh, ik geloof dat ik niet heel helder was daarna.
Daarna heb ik en sms-je gestuurd maar ze heeft nog niet gereageerd.
Gezellig joh; zo'n cliffhanger in de Kroeg.
Daarna heb ik en sms-je gestuurd maar ze heeft nog niet gereageerd.
Gezellig joh; zo'n cliffhanger in de Kroeg.
woensdag 8 oktober 2008 om 21:17
quote:xop720 schreef op 07 oktober 2008 @ 08:27:
Ha ja, ik ben ook al druk doende om vrijdag eerder weg te kunnen/kids weg te brengen enz. Meave, je maakt wat los !
Hee, en het wordt nog zonnig weer ook, he?! Superdesuper!
Verder niks zinnigs te melden.Even teruggezocht. Xoplief mag dan wel van niets weten, Xop was wel bezig opvang te regelen!
Ha ja, ik ben ook al druk doende om vrijdag eerder weg te kunnen/kids weg te brengen enz. Meave, je maakt wat los !
Hee, en het wordt nog zonnig weer ook, he?! Superdesuper!
Verder niks zinnigs te melden.Even teruggezocht. Xoplief mag dan wel van niets weten, Xop was wel bezig opvang te regelen!
woensdag 8 oktober 2008 om 21:19
woensdag 8 oktober 2008 om 22:28
Wow, moeten we al bijna weer een tribune plaatsen, om te kijken hoe dit afloopt?
Ik heb wel bericht gekregen van Xop dat ze niet meerijdt, omdat ze e.e.a. moet regelen, misschien niet vrijdagavond, dan toch zaterdag er zal zijn enzo. Maar komen zál ze, anders gaan we d'r halen!!
Zo
dus
ik zit naar bed gaan weer uit te stellen hier.
toedels
Ik heb wel bericht gekregen van Xop dat ze niet meerijdt, omdat ze e.e.a. moet regelen, misschien niet vrijdagavond, dan toch zaterdag er zal zijn enzo. Maar komen zál ze, anders gaan we d'r halen!!
Zo
dus
ik zit naar bed gaan weer uit te stellen hier.
toedels
Later is nu
woensdag 8 oktober 2008 om 22:45
quote:madootje schreef op 08 oktober 2008 @ 19:45:
Ik heb ook nog wel een dat-wat-we-van-Lil-niet-mogen-noemen. Meerdere zelfs. Maar wat de bedoeling is van Pimpel snap ik ook niet.
Xop, nu geen gekke dingen gaan doen hoor. Wel vrijdag richting slemptown vertrekken!
Wat mijn bedoeling waarvan is??
Huh?
Jemig, ik snap ook nix meer van verhaal Xop.... Ze heeft er zin in, maar lief weet nergens van? Maar Milaan gaat niet door? Huh? Huh?
Oh shit o shit... ze zal toch niet een weekend later denken ofzoiets ellendigs?
XOHOOOP!!!
Ik heb ook nog wel een dat-wat-we-van-Lil-niet-mogen-noemen. Meerdere zelfs. Maar wat de bedoeling is van Pimpel snap ik ook niet.
Xop, nu geen gekke dingen gaan doen hoor. Wel vrijdag richting slemptown vertrekken!
Wat mijn bedoeling waarvan is??
Huh?
Jemig, ik snap ook nix meer van verhaal Xop.... Ze heeft er zin in, maar lief weet nergens van? Maar Milaan gaat niet door? Huh? Huh?
Oh shit o shit... ze zal toch niet een weekend later denken ofzoiets ellendigs?
XOHOOOP!!!
woensdag 8 oktober 2008 om 22:47
quote:Toet schreef op 08 oktober 2008 @ 19:51:
Xohop, kom je snel vertellen hoe het zit? hoop toch niet dat al die dampen in je eigen lab er voor gezorgd hebben dat je je weekenden mixed up hebt?Oh dat ging om die kolf ! Ahaa!! Ja, ik geef gewoon nog BV. En ik heb geen idee of ik moet kolven maar aangezien ik nog 2x per dag voed, vermoed ik van wel... duss.. was er nix spannends mee van plan, hoor.
Xohop, kom je snel vertellen hoe het zit? hoop toch niet dat al die dampen in je eigen lab er voor gezorgd hebben dat je je weekenden mixed up hebt?Oh dat ging om die kolf ! Ahaa!! Ja, ik geef gewoon nog BV. En ik heb geen idee of ik moet kolven maar aangezien ik nog 2x per dag voed, vermoed ik van wel... duss.. was er nix spannends mee van plan, hoor.
donderdag 9 oktober 2008 om 06:30
shit, nog geen nieuws van xop. Moet zo werken (eigenlijk nu), maar wilde even weten of er inmiddels duidelijkheid was...Nee dus. Hoop vanavond te lezen dat het allemaal berust op een misverstand, dat ze tuurlijk mee gaat en dat xop gewoon even een beetje dom deed ofzo.
JA bam, dat weet ik nog, jouw knaptieten!
Pfff, moet nu rennen, doeg!
JA bam, dat weet ik nog, jouw knaptieten!
Pfff, moet nu rennen, doeg!
donderdag 9 oktober 2008 om 07:06
Hahaha, ik zat om zes uur vanochtend ook al te checken of er bericht van Xop was Ben benieuwd hoe het nu afloopt........
Zo, ontbijt klaar, lunchpakketen klaar, zelf ontbijtje op. En al weer een half uurtje aan het werk (moet vanmiddag naar schoolactiviteit; een optreden van BJ en moet nog wat werkdingen afmaken, vandaar).
Prettige dag iedereen. Tot morgen!!!!! (irl dan he, virtueel kom ik vast hier nog wel even langs).
Zo, ontbijt klaar, lunchpakketen klaar, zelf ontbijtje op. En al weer een half uurtje aan het werk (moet vanmiddag naar schoolactiviteit; een optreden van BJ en moet nog wat werkdingen afmaken, vandaar).
Prettige dag iedereen. Tot morgen!!!!! (irl dan he, virtueel kom ik vast hier nog wel even langs).
donderdag 9 oktober 2008 om 07:28
donderdag 9 oktober 2008 om 07:41