Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 30 november 2015 om 20:10
quote:Solomio schreef op 30 november 2015 @ 20:08:
[...]
Haha, ik heb een genetisch defectje waardoor narcose bij mij niet de voorkeur heeft, dus als het maar enigszins mogelijk is krijg ik een ruggenprik.Dat is dan anders wellicht maar 'liever spinaal dan algeheel' wordt ondertussen wel losgelaten.
[...]
Haha, ik heb een genetisch defectje waardoor narcose bij mij niet de voorkeur heeft, dus als het maar enigszins mogelijk is krijg ik een ruggenprik.Dat is dan anders wellicht maar 'liever spinaal dan algeheel' wordt ondertussen wel losgelaten.
Je bent zelf een theepot
maandag 30 november 2015 om 20:13
quote:SuzanneSuus schreef op 30 november 2015 @ 20:10:
[...]
Dat is dan anders wellicht maar 'liever spinaal dan algeheel' wordt ondertussen wel losgelaten.Mijn reactie was op missie_m, die zich niet kon voorstellen dat een nieuwe heup met een ruggenprik kon.
[...]
Dat is dan anders wellicht maar 'liever spinaal dan algeheel' wordt ondertussen wel losgelaten.Mijn reactie was op missie_m, die zich niet kon voorstellen dat een nieuwe heup met een ruggenprik kon.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 30 november 2015 om 20:14
quote:AllyMcBeal schreef op 30 november 2015 @ 20:06:
[...]
Ik ben één keer geopereerd en zo was ik gezellig aan het kletsen met de narcotiseur en zo werd ik weer wakker op de uitslaapkamer. Bijzonder wel dat je gewoon niks meemaakt
Je wordt wakker zoals je in slaap valt idd. Met een fijne gedachte gaan slapen is met die gedachte wakker worden, is ook soms hilarisch. Het blijft raar dat wakker worden idd voelt alsof de tijd heeft stil gestaan.
Maar goed, dat is met de huidige middelen.
[...]
Ik ben één keer geopereerd en zo was ik gezellig aan het kletsen met de narcotiseur en zo werd ik weer wakker op de uitslaapkamer. Bijzonder wel dat je gewoon niks meemaakt
Je wordt wakker zoals je in slaap valt idd. Met een fijne gedachte gaan slapen is met die gedachte wakker worden, is ook soms hilarisch. Het blijft raar dat wakker worden idd voelt alsof de tijd heeft stil gestaan.
Maar goed, dat is met de huidige middelen.
Je bent zelf een theepot
maandag 30 november 2015 om 20:15
quote:SuzanneSuus schreef op 30 november 2015 @ 20:05:
[...]
Er zijn verrassend weinig collega's die voor een spinaal zouden kiezen
Lekker slapen Pom en nogmaals: ik wil met je meedenken voor een goede orthopeed
In het ziekenhuis waar ik geopereerd ben doen ze de heupen en knieën plaatsen in principe met een spinale verdoving. Wil je dat niet dan moet je dat echt aangegeven in het voorgesprek bij de anesthesioloog.
Dat zal per ziekenhuis echter verschillend zijn.
[...]
Er zijn verrassend weinig collega's die voor een spinaal zouden kiezen
Lekker slapen Pom en nogmaals: ik wil met je meedenken voor een goede orthopeed
In het ziekenhuis waar ik geopereerd ben doen ze de heupen en knieën plaatsen in principe met een spinale verdoving. Wil je dat niet dan moet je dat echt aangegeven in het voorgesprek bij de anesthesioloog.
maandag 30 november 2015 om 20:17
quote:SuzanneSuus schreef op 30 november 2015 @ 20:15:
[...]
Ohhhh zo.
Ja hoor, gebeurt vaak genoeg.
Dat dus.
Het kan zeker. Of het de voorkeur heeft weet ik niet. In mijn geval heeft het altijd de voorkeur en hoop ik altijd maar dat als ik dan toch wat mankeer, dat het aan de uiteinden is.
[...]
Ohhhh zo.
Ja hoor, gebeurt vaak genoeg.
Dat dus.
Het kan zeker. Of het de voorkeur heeft weet ik niet. In mijn geval heeft het altijd de voorkeur en hoop ik altijd maar dat als ik dan toch wat mankeer, dat het aan de uiteinden is.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
maandag 30 november 2015 om 20:18
quote:Eleonora-1 schreef op 30 november 2015 @ 20:15:
[...]
Dat ligt aan van alles, uitleg gaat te ver, laat maar. Excuus voor mijn bemoeienis ( voor ik iemand over me heen krijg)
Niet naar jou Leo dus
Edit: en Solo
[...]
Dat ligt aan van alles, uitleg gaat te ver, laat maar. Excuus voor mijn bemoeienis ( voor ik iemand over me heen krijg)
Niet naar jou Leo dus
Je bent zelf een theepot
maandag 30 november 2015 om 20:20
quote:SuzanneSuus schreef op 30 november 2015 @ 20:14:
[...]
Maar goed, dat is met de huidige middelen.Ik vind het wakker worden uit narcose echt niet fijn. Ik heb het echt ijskoud en een warmte deken doet zijn werk maar minimaal. Mijn lichaam moet echt op gang komen en dat duurt een poosje.
[...]
Maar goed, dat is met de huidige middelen.Ik vind het wakker worden uit narcose echt niet fijn. Ik heb het echt ijskoud en een warmte deken doet zijn werk maar minimaal. Mijn lichaam moet echt op gang komen en dat duurt een poosje.
maandag 30 november 2015 om 20:24
quote:elfje12 schreef op 30 november 2015 @ 20:20:
[...]
Ik vind het wakker worden uit narcose echt niet fijn. Ik heb het echt ijskoud en een warmte deken doet zijn werk maar minimaal. Mijn lichaam moet echt op gang komen en dat duurt een poosje.
Kunstfout! Echt. Afkoeling gebeurt heel snel en is meestal te voorhelpen al tijdens de anesthesie, helemaal als de verpleegafdelingen meewerken
Zo, klaar met mijn visie en mening, ik ben immers vrij.
[...]
Ik vind het wakker worden uit narcose echt niet fijn. Ik heb het echt ijskoud en een warmte deken doet zijn werk maar minimaal. Mijn lichaam moet echt op gang komen en dat duurt een poosje.
Kunstfout! Echt. Afkoeling gebeurt heel snel en is meestal te voorhelpen al tijdens de anesthesie, helemaal als de verpleegafdelingen meewerken
Je bent zelf een theepot
maandag 30 november 2015 om 20:26
quote:SuzanneSuus schreef op 30 november 2015 @ 20:24:
[...]
Ah, mocht ik nog eens onder het mes moeten geef ik dat even aan. Dank je.
[...]
maandag 30 november 2015 om 20:26
quote:SuzanneSuus schreef op 30 november 2015 @ 20:18:
[...]
Niet naar jou Leo dus
Maar je doet het prima hoor, ik snap dat het van van alles afhankelijk is.
Dit stond gewoon in de informatiefolder en werd míj verteld bij de voorgesprekken in 2011 en 2012.
Ik koos één keer voor de ruggenprik, dat ging niet (ligt aan mijn onderste wervels) en de tweede keer ging ik gewoon lekker meteen pitten.
Was gewoon benieuwd wat Pom zou kiezen. En of ze überhaupt mag kiezen.
[...]
Niet naar jou Leo dus
Maar je doet het prima hoor, ik snap dat het van van alles afhankelijk is.
Dit stond gewoon in de informatiefolder en werd míj verteld bij de voorgesprekken in 2011 en 2012.
Ik koos één keer voor de ruggenprik, dat ging niet (ligt aan mijn onderste wervels) en de tweede keer ging ik gewoon lekker meteen pitten.
Was gewoon benieuwd wat Pom zou kiezen. En of ze überhaupt mag kiezen.
maandag 30 november 2015 om 20:27
quote:Star schreef op 30 november 2015 @ 19:56:
[...]
Jezus Yette wat een schrik zeg. Arme meid, arme jullie.
Stomme vraag misschien, maar kan het epilepsie zijn net als bij zoon?
Geen stomme vraag. Het is een paar jaar geleden al onderzocht ivm lichtgevoeligheid - een tic in haar oog bij flitslichten. Toen kwam daar niks uit. Ze willen nu oa Lyme en epilepsie uitsluiten en de reden van die MRI daar wil ik nog even niet over nadenken.
Ik scroll hier langs berichten over andere medische opmerkingen, krijg door mijn haast niet echt mee wie of wat, maar in elk geval een voor ieder die hem nodig heeft.
Ga weer even rennen - heb nog wat kinderen die aandacht tekort zijn gekomen vandaag
[...]
Jezus Yette wat een schrik zeg. Arme meid, arme jullie.
Stomme vraag misschien, maar kan het epilepsie zijn net als bij zoon?
Geen stomme vraag. Het is een paar jaar geleden al onderzocht ivm lichtgevoeligheid - een tic in haar oog bij flitslichten. Toen kwam daar niks uit. Ze willen nu oa Lyme en epilepsie uitsluiten en de reden van die MRI daar wil ik nog even niet over nadenken.
Ik scroll hier langs berichten over andere medische opmerkingen, krijg door mijn haast niet echt mee wie of wat, maar in elk geval een voor ieder die hem nodig heeft.
Ga weer even rennen - heb nog wat kinderen die aandacht tekort zijn gekomen vandaag
maandag 30 november 2015 om 20:28
quote:yette schreef op 30 november 2015 @ 19:55:
Niks teruggelezen, kom alleen even melden dat mijn dochter deze week opgenomen wordt vanwege 'neurologisch falen'. Ze krijgt oa een MRI & ruggemergpunctie.
En nu ga ik ff school mailen en de oma's bellen.
KUT!
He verdorie zeg! Het zit haar en jullie ook niet mee zeg... Wanneer gaan ze haar opnemen?
Sterkte meis . Ik zal voor jullie duimen dat het meevalt.
Niks teruggelezen, kom alleen even melden dat mijn dochter deze week opgenomen wordt vanwege 'neurologisch falen'. Ze krijgt oa een MRI & ruggemergpunctie.
En nu ga ik ff school mailen en de oma's bellen.
KUT!
He verdorie zeg! Het zit haar en jullie ook niet mee zeg... Wanneer gaan ze haar opnemen?
Sterkte meis . Ik zal voor jullie duimen dat het meevalt.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow