Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet twijfelen, je kan meer dan dat je denkt. Als het vandaag al zo goed ging. En lukt het niet, jammer dan, maar dan heb je het wel geprobeerd.
quote:MocyMoos schreef op 04 december 2015 @ 00:11:

Niet twijfelen, je kan meer dan dat je denkt. Als het vandaag al zo goed ging. En lukt het niet, jammer dan, maar dan heb je het wel geprobeerd.Ja een andere richting van carriere is in mijn geval niet erg makkelijk. Beetje heel complex, ook qua kosten en toestemming. Is meer iets om te zeggen in een email.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
klote knopjes
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 december 2015 @ 02:25:

Ben moe, sliep bijna maar toen begonnen ze over een onderwerp op tv en ik fluisterde Passsie het bericht. Moet toch niet gekker worden. Dat ik actie had genomen.

Zit verder nu aan de plakjes kaas. Mijn brood is bedorven en ik heb na een dag niet eten echt honger. Ja je hoort trek te noemen maar ja, je zal maar honger hebben.
Ik heb gewoon bijna 6 uur aaneengesloten geslapen .

Nu alleen klaarwakker, das weer een beetje jammer.

Hoe ís het hier?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:ingelke_kepringelke schreef op 03 december 2015 @ 18:53:

Update voor jullie meelevende forumsters:

Vanmiddag bevallen van een gezonde dochter!

Gefeliciteerd met jullie dochter .

Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Ik kan niet meer slaaahaaaapen

Ik had zo'n halve droom waarin ik pirouette's maakte, en nu mis ik opeens het dansen heel erg. Ik kon niet sporten door een valpartij en daaruit voortkomende blessure, dus mijn laatste dansles was ongeveer een jaar geleden. Misschien toch maar even kijken naar wat er mogelijk is.
quote:Aemateur schreef op 04 december 2015 @ 04:56:

Ik kan niet meer slaaahaaaapen

Ik had zo'n halve droom waarin ik pirouette's maakte, en nu mis ik opeens het dansen heel erg. Ik kon niet sporten door een valpartij en daaruit voortkomende blessure, dus mijn laatste dansles was ongeveer een jaar geleden. Misschien toch maar even kijken naar wat er mogelijk is.Wat voor blessure heb je? En vaak zijn er wel mogelijkheden hoor met dansen .
Ik was van de trap gevallen en had mijn enkelbanden gescheurd van de zomer. Ben pas sinds een week weer goed aan het werk, dus ik denk dat ik na de kerst wel weer kan beginnen met sporten. Heb me net ingeschreven voor de uber-beginners-cursus. En dat na 5 jaar dansen, maar ben zo stijf als een plank en al mijn spieren zijn ingekort omdat ik twee maanden op de bank moest zitten van de fysio. Dus eerst een halfjaartje rustig aan, en dan misschien na de zomer weer een niveautje omhoog.
Auwies je enkelbanden scheuren doet zeer! Ik hoop dat je weer fijn kunt gaan dansen .
Doet wel zeer maar twee keer ís een beetje overdreven .
Ikkan ook niet meer slapen

Gek genoeg zit ik niet eens te piekeren, wat ik normaal wel heb als ik net wakker ben...
quote:Kia-Ora schreef op 04 december 2015 @ 06:15:

Auwies je enkelbanden scheuren doet zeer! Ik hoop dat je weer fijn kunt gaan dansen .

Ja, ik ook! ( wel rot dat elke balletschool andere kledingseisen heeft, zo goed verdien ik ook weer niet namelijk :p)

Zela: balen dat je vroeg wakker bent maar wel fijn dat je niet piekert inderdaad!
Nou ik vind het vooral erg vreemd aangezien ik dat iedere dag heb haha..

Maar goed, ik kan me vast gaan verheugen op de witte boterham met pindakaas die ik straks mag van mezelf (Vrijdag - zonde)

Straks mn 1e les Spaans!! Een collegaatje van mijis Spaanse en die wilde me wel les geven voor een zacht prijsje.

Esta muy bien .

Buenas dias chicas!
Aah superleuk, veel plezier Zela!

Ik ga aan het werk, bye bye!
quote:Aemateur schreef op 04 december 2015 @ 07:00:

Aah superleuk, veel plezier Zela!

Ik ga aan het werk, bye bye! gracias!
quote:ingelke_kepringelke schreef op 03 december 2015 @ 18:53:

Update voor jullie meelevende forumsters:

Vanmiddag bevallen van een gezonde dochter! Ingelke gefeliciteerd met jullie meisje! Geniet ervan he!
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
He Cat, hoe was het gister met je vriendin?

Ik heb net een hele luxe lunch gehad. Vers croissant met kaas, div. stokbroodjes met beleg, kerstbrood, schaaltje met vers fruit en een glas rode wijn. Heerlijk. Kon het weer niet op. Baal dat ik zo weinig trek heb. Zou het gewoon de angst zijn om geen trek te hebben?
Mv ik heb sinds een aantal maanden hetzelfd, heb snel genoeg gehad, eet een stuk minder en ondanks dat ik regelmatig wat lekkers neem (wel een beetje ivm klein maagje) wordt mijn buik toch wel opvallend plat.

Al heeft het feit dat ik niet/nauwelijks (meer) drink daar ook wel mee te maken vermoed ik maar dat weet ik niet zeker.

Ik zou me er niet te druj over maken, al moet je natuurlijk wel een beetje opletten dat je niet te weinig eet...
Als we het toch over eten hebben, ik heb een vreselijk dilemma: ik heb die Rendang dus die toch een x op moet maar ik heb best wel trek in een kaassoufflée ...

Lijkt me niet echt een fijne combi..
quote:Zelatrice schreef op 04 december 2015 @ 17:30:

Als we het toch over eten hebben, ik heb een vreselijk dilemma: ik heb die Rendang dus die toch een x op moet maar ik heb best wel trek in een kaassoufflée ...

Lijkt me niet echt een fijne combi..Kaassouffle is wel lekker vanavond als een late night snack! Of de rendang in de vriezer gooien.
Zat net te denken dat het morgen Sinterklaasavond is, via mijn werk was ik bezig om te verzinnen waar je ingezameld speelgoed kan doneren. Er was een inzameling geweest bij de AH. Een collega liet zien wat er was binnengekomen, echt een poppetje zonder kleding, zo vies alsof het al een paar weken in de goot had gelegen en vol met viltstiften troep op het kopje. Echt niet normaal dat mensen dat nog durven te schenken.

En vanochtend was ik in de kerk en vroegen ze ook of ik alsjeblieft iemand wist die wat kinderspeelgoed kan gebruiken , gezegd dat ik mijn collega juist naar hun had gestuurd om van het speelgoed af te komen . Kledingbank, Voedselbank, Vluchtelingen, Leger des Heils, niemand wil het hebben, ze hebben zelf al een overschot.
Haha.. tja blijkbaar vinden ze het toch nuttig op 1 of andere manier.. (voorwerpen ronde.. )

Is toch de rendang geworden met wat rijst en groenten. Weer niet veel opgekregen, ben niet zo lekker... (en dat is helemaal niet handig nu ivm morgen. Grrrr...)

Ik heb eerlijk gezegd al zin om te gaan mjah is een beetje vroeg he...
Is er nog iemand wakker? Heb net gegeten met schoonfamilie, die zijn nu bowlen en ik zit lekker thuis met een drankje
quote:gardalimone schreef op 04 december 2015 @ 21:20:

Is er nog iemand wakker? Heb net gegeten met schoonfamilie, die zijn nu bowlen en ik zit lekker thuis met een drankje Ja hoor, het is net half 10 geweest dus onze avond begint nu pas. En we zijn allemaal gek op bowlen dus dat scheelt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven